Katteklubbens Halloweenudstilling i årslev 20-21/10 2012

Dione er tilmeldt lørdag og søndag :slight_smile: Lucky er under overvejelse endnu :wink:

:kryds: :kryds:

uhh jeg glæder mig i hvert fald til at se Dione og evt. din smukke lucky!!

Galath - for at tilmelde huskat skal du krydse af i racekat også, og skrive xxxx i stambogsfeltet. Det samme kan du gøre ved mor og far :slight_smile:
Hun behøver ikke være neutraliseret medmindre hun er over 10mdr. gammel.

Jeg har tilmeldt DK Rothes Lukas om lørdagen

Så er Athea og McCoy tilmeldt til lørdag :slight_smile:

Ja ja, Eva du får dit BIV igen. Men han er godt nok også dejlig, fik jo lov til at få ham lidt i fingerne i dag. Johnny var også glad for ham, han fik jo æren at have ham, lidt i dag.

Det kunne nu også være godt hvis Haley fik det :wink:
Jeg er glad for at I også kunne lide ham, han er bare sådan en god dreng :hjerte: og tak for at I kunne hjælpe med at tage ham indimellem når de begge skulle vises på een gang :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;936513]Galath - for at tilmelde huskat skal du krydse af i racekat også, og skrive xxxx i stambogsfeltet. Det samme kan du gøre ved mor og far :slight_smile:
Hun behøver ikke være neutraliseret medmindre hun er over 10mdr. gammel.[/QUOTE]

Tak, Henriette! :slight_smile:

Jeg ved godt, hun ikke behøver være neutraliseret endnu. Men hun har en navlebrok, der skal fikses samtidig, så hun ikke skal i narkose to gange. Så derfor :slight_smile:

Igen Igen har kattene planlagt anderledes for mig, min ZgZag har termin den week-end, så det bliver nok 2013 inden jeg igen kommer afsted på udstilling, men må sige, at når det er killinger der spænder ben, er sorgen til at bære, uhhhhh hvor jeg glæder mig, det bliver de første to kuld efter vores østrigske immigrant.

KH
Linda

[QUOTE=galath;936729]Tak, Henriette! :slight_smile:

Jeg ved godt, hun ikke behøver være neutraliseret endnu. Men hun har en navlebrok, der skal fikses samtidig, så hun ikke skal i narkose to gange. Så derfor :)[/QUOTE]

Okay, ja så kan jeg godt se det :slight_smile:

Hvem af pigerne har du med??

Cirque og Katlin? eller Cirque og Little mis??
Og er de stadig i kl. 11, eller er de kommet op i kl. 9 til den tid… :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;935414]Jeg kommer søndag med:

Thomanis Sheldon Lee Cooper

Ihh jeg glæder mig allerede :juhu:[/QUOTE]

Er Cooper killing eller ungdyr til den tid?

Cooper er fra den 16. april så det bliver hans første udstilling som ungdyr :slight_smile:

Ah tak :slight_smile:
Så ærgerer jeg mig endnu mere over at vi ikke kan komme med Cikorie om søndagen :smiley: :smiley:

[QUOTE=mea culpa;936736]Igen Igen har kattene planlagt anderledes for mig, min ZgZag har termin den week-end, så det bliver nok 2013 inden jeg igen kommer afsted på udstilling, men må sige, at når det er killinger der spænder ben, er sorgen til at bære, uhhhhh hvor jeg glæder mig, det bliver de første to kuld efter vores østrigske immigrant.

KH
Linda[/QUOTE]

Øv :frowning: Jeg ville ha’ elsket at få hilst på dig igen :hjerte:

Jeg er der begge dage hvis nu dine piger skulle passe det ind :cool2:

[QUOTE=PiaR;936857]Ah tak :slight_smile:
Så ærgerer jeg mig endnu mere over at vi ikke kan komme med Cikorie om søndagen :smiley: :D[/QUOTE]

Det er også ærgerligt :frowning:

Hvorfor kan I ikke søndag?

Er det Michael der har lavet andre aftaler igen? :venter:

[QUOTE=DK Thomani;936862]Det er også ærgerligt :frowning:

Hvorfor kan I ikke søndag?

Er det Michael der har lavet andre aftaler igen? :venter:[/QUOTE]

Vi skal til barnedåb, og da Michael skal være fadder er vi nød til at dukke op.
Jeg vil hellere til udstilling…

Overvejer STÆRKT om man bare skulle komme og kigge, eller om man skulle melde enten Hector eller lille Bimse eller begge til (kommer an på temperamentet og sammenførslen).
Det er trods alt kun en uge efter afhentningen af killingen :gruble:

[QUOTE=ThildeL;936943]Overvejer STÆRKT om man bare skulle komme og kigge, eller om man skulle melde enten Hector eller lille Bimse eller begge til (kommer an på temperamentet og sammenførslen).
Det er trods alt kun en uge efter afhentningen af killingen :gruble:[/QUOTE]

Kan du ikke bare melde begge til? Hvis de ikke er ordentlig sammenførte endnu, så kan skillevæggen sættes op :wink:

Hvis man vil have en 6 år gammel kastrat med, der aldrig har været på udstilling, hvilken klasse skal han så meldes til i?