Jeg er på vej i Silvan for at købe lister + hønsenet, så vi kan lave nogle forsats-netrammer til vinduerne, så vi kan have åbne vinduer selv om misserne er her.
Som sagt tænker jeg lister med net på og så nogle kroge/søm, så rammerne kan sættes forsvarligt fast og tages af igen.
Men vil da lige høre, om der er nogle herinde der har nogle fif eller råd eller bedre alternativer?
Dette har vi og er SÅ glade for det.
Og det er ikke vildt dyrt.[/quote]
Ej for f… - kunne godt lige have forberedt på at der fiser fluer henover skærmen på det link Perle ligger ved mig og gik total til angreb på skærmen :klapper:
Synes du, det net som www.fluenet.dk er dyrt ?. Jeg kan fortælle at det er utrolig solidt. Vores hænger nu på 6. år, og selv ret tunge britebamser, som klatrer i det, kan det fint holde til - Og desuden er det næsten usynligt :-). Så i det lange løb, er det bestemt nok billigste løsning ?
Hønsenet er for usolidt, det kan gnaves over, og ruster let - Så hellere volierenet.
[quote=Alice;390045]Synes du, det net som www.fluenet.dk er dyrt ?. Jeg kan fortælle at det er utrolig solidt. Vores hænger nu på 6. år, og selv ret tunge britebamser, som klatrer i det, kan det fint holde til - Og desuden er det næsten usynligt :-). Så i det lange løb, er det bestemt nok billigste løsning ?
Hønsenet er for usolidt, det kan gnaves over, og ruster let - Så hellere volierenet.
Vi har ingen net for vores vinduer - alle vores vinduer har derimod lås på. Når vi har vinduerne åbnet er den i 2. inderste hak - derved kan vi sagtens få frisk luft ind og Charlie kan ikke komme ud
I forhold til det man kan læse (rundt omkring på nettet), at det bruges til, så synes jeg det lyder reelt nok. Du kan da kigge på det, hvis du alligevel skal i Silvan.
Jeg har i øvrigt nedtaget en hel masse plastik-hønsenet fra min have - det synes jeg egentlig også virker ret holdbart. Men metal-hønsenet er ganske skrækkeligt grimt.
Jeg deler en tøjklemme og bruger den som kile - så kommer de ikke ud:-)[/quote]
Genial !
Men hvis man som vi bor i en bageovn om sommeren, så har man altså behov for at få vinduerne på vid gab - Og mine kære indemisser får på denne måde osse lidt vind i pelsen .-)
Men hvis man som vi bor i en bageovn om sommeren, så har man altså behov for at få vinduerne på vid gab - Og mine kære indemisser får på denne måde osse lidt vind i pelsen .-)[/quote]
enig - det er også derfor jeg har fluenet… for ellers ender her som en bageovn
Vi har de der hak-låse på vinduerne, men det det er ikke nok, her bliver aaaalt for varmt, så vi skal have dem åbne.
Vi skal kun bo her ½-1 år endnu, så vil ikke smide en masse penge efter det der fluenet, men det bliver helt sikkert det vi vil have i vores nye hjem, for det er da rigtig fint
Jeg kiggede i silvan idag, og det bliver noget voliere-net, det andet ville ikke kunne holde.