Kattenus i Valby 12 maj

Jeg ejer ikke en tier :frowning:

[QUOTE=Battlestar;850480]ej TUT - det er jo pinligt… ok jeg indrømmer - jeg kunne ikke se skoven for bare træer… OG blev tilmed afsløret…

men det er jo fantastisk - det er 10 min fra mig :wehu:

og de sidste muffins er i ovnen og der er cola i bagagerummet og jeg GLÆDER mig…[/QUOTE]

:tihi:

Pinligt ??

Ikke det mindste… :ok:

Rigtig god fornøjelse til jer alle - jeg er sikker på, at det bliver hyggeligt. :inlove:

så er der muffins :slight_smile:

Årh!!! Guffe guffe namme namme!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg spottede lige, at der kommer chips - så jeg snupper resterne af en bøtte tzatziki med også :slight_smile:

Tusinde tak for en smadder hyggelig dag! :thumbup:

Det må være mig der takker!!! Det var bare kodylt hygge!! :smiley: :thumbup:

Aj men hvor er BILLEDERNE???

Gad vide om katte og ildere overhovedet har pels tilbage på kroppen med alle de ivrige hænder, der har været i gang i dag :tihi::tihi::tihi:

På vej hjem med Mette… Også videoen… -LOL

Ej, jeg fik vist snuppet et par stykker også. Må lige se at få dem smidt ind, så alle i andre kan se hvor dumt det var ikke at komme og besøge Arthur idag. :høhø:
(det var nemlig Arthur som fik gæster, han tog imod dem i døren og afkrævede nus på alle leder og kanter!)

åh gud… videoen.-… havde lige glemt den… lykkeligt glemt den :blegne:

men tak til jer alle for en fantastisk dag og tak til misserne for min mavepine af at le så meget at mascaraen løb :slight_smile:

Hvis Mette er sød at ligge noget musik over videoen måske… :tihi: Så kan man ikke høre os andre hulke af grin…

det er nu mere det der blev… sagt… under videoen end latteren,… latter kunne jeg leve med :lol:

Mette er bestemt ikke sød - hvorfor i alverden tror du, jeg ventede så længe med at afsløre, hvad jeg havde gang i :lol:

Jeg er næsten lige landet og er blevet afsnuset, så der kommer både billeder og video, men videoen tager lidt tid at uploade, så find t-ordet frem, så går det altsammen :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Temple Bar;851068]Mette er bestemt ikke sød - hvorfor i alverden tror du, jeg ventede så længe med at afsløre, hvad jeg havde gang i :lol:

Jeg er næsten lige landet og er blevet afsnuset, så der kommer både billeder og video, men videoen tager lidt tid at uploade, så find t-ordet frem, så går det altsammen :p[/QUOTE]

Det er straffen når man ikke følger ordentligt med når et kamera er fremmede. G Spændende at se OG høre hvor længe du faktisk filmede… :ups:

Haha… Ja… Lesson to next time! Ellers så tager vi bare egne kameraer med og gemmer os bag… Så kan der ikke ske så meget. :tihi:

Ja, jeg MÅ altså få taget mig sammen og tage kamera med en gang - Kan ikke være rigtigt jeg lader det ligge hjemme, bare fordi jeg er uden alt udstyr - Jeg er en doven hund. G

Men så sidder vi på lur gør vi altså så ja! :stuck_out_tongue:

Ninja’er med kameraer!!