Kattepasser

jeg er inde på jubiidebat og der inde er der en kattepasser tråd, sådan så folk kan melde sig hvis man har mulighed for at ta ud og passe katte hos andre mens de er på ferie f.eks.

Er der sådan en her inde? skal ikke selv bruge den det var mere hvis der var andre der havde brug for det måske hvis de pendler og at de nogen dage skal overnatte ude eller hvad ved jeg.

Næææ det er der ikke herinde, men det lyder da som en rigtig god ide:thumbup:

ja ik :slight_smile: jeg skulle faktisk have passet nogle katte fra en på jubii pga personen skulle til sjælland og overnatte, så jeg skulle komme hver dag og gi mad og vand og rense bakke og lige blive og nusse lidt osv.

Så er katten stadig i sine vante omgivelser så man slipper for at ta dem på pension osv så de måske for stress eller ja man spare lidt penge, derinde gav man lidt til passeren men ikke så meget så det kunne stadig betale sig istdetfor en pension eller internat f.eks

vi kan evt lave en liste hvor folk der er interesseret i at passe katte for andre, kan skrive sig på, man kan evt skrive man kan indenfor x antal km eller hvad ved jeg.

Det er en rigtig god ide :slight_smile:

Det er en super idé syntes jeg :thumbup:

ja ik :slight_smile:

Jeg kan da starte med at sige jeg kan godt hjælpe med at passe kat hvis man skal være væk, det skal dog helst være indenfor odense, måske lidt udenfor (nogen gange kan jeg låne bil eller hvis der køre rutebil, bare ikke hvis jeg skal bruge flere timer på transport)

man kan jo evt aftale med den enkelte hvad man skal ha for det f.eks vil man måske gerne have noget til benzin osv men det kan man jo aftale indbyrdes, eller hvad dyntes i?

Den liste vil jeg gerne være med på, jeg bor på falster og vil helst ikke køre uden for falster

ok det lyder godt :slight_smile:

Jeg tilslutter mig, jeg vil også gerne være på listen af kattepassere.

Jeg kan også godt være kattepasser - så længe det passer med hvad jeg ellers skal selvfølgelig.
Jeg har bil, så hvis benzinen bliver betalt kan jeg godt køre et godt stykke, ved ikke helt hvor langt :slight_smile: Men nok omkring 45min køretid.
Jeg bor i Odense :slight_smile:

Så nu har jeg låst tråden fast i toppen så den ikke forsvinder i mængden.

jeg melder mig også gerne op til 20 km i radius fra vestegnen i KBH :slight_smile:

Jeg vil gerne på listen til udnyttelse af kattepassere :smiley:

Det er der altså ingen liste med :tihi:

Jeg melder mig også til at være kattepasser. Bor i Kastrup, men så længe det er på Amager er det fint :slight_smile: (man har vel en cykel :tihi:)

Jeg melder mig også gerne. Jeg bor i Odense, og det skal helst være i Odense :slight_smile:
Nu er der jo godt nok allerede 2 der har meldt sig her, meen… en ekstra kan der vel altid bruges :wink:

Melder mig også gerne, for dem der bor i nærheden af Kolding.

ØV…

Men så udnytter jeg bare jer som kommer på listen (hvis i altså bor i nærheden af mig :p)

Jeg og min mand vil også gerne være med. Vi bor tæt på Viborg, så det skal jo helst være der omkring.
Knus Elin

Det gør vi :smiley:

Så melder jeg mig også :slight_smile: