Kattepasser

Det lyder dejligt -høhø

Jeg vil også gerne være med. Til 1. marts i omegnen af Gilleleje. Fra 1. marts i omegnen af Stenløse.

Jeg.bor.i.Århus.n.
Jeg.har.ingen.bil.Men.er.det.ok.nemt.med.offentlig.transport.eller.cykel.vil.jeg.da.også.gerne.hjælpe.folk.der.har.brug.for.at.få.deres.katte.passet.(hjemme).

Jeg er også på; skal blot kunne nås med offentlig transport fra Nærum. Zoneantal er ligegyldigt; jeg har altid allezoners kort.

[QUOTE=Lena S;102712]ØV…

Men så udnytter jeg bare jer som kommer på listen (hvis i altså bor i nærheden af mig :p)[/QUOTE]

Det ville være dejligt hvis du også skrev hvor i landet du kommer fra

Jeg vil også gerne melde mig som kattepasser for folk i rimelig nærhed af Viborg, Hobro egnen.

Jeg undlader at skrive min bopæl herinde da jeg desværre jo har modtaget trusler på mine katte fra en kattehandler, som jeg flere gange har skrevet om som journalist og adfærdsterapeut.:thumbdown:

Men dette er områder, som jeg kan køre til i bil.

MVH Helle

Jeg vil gerne allerede nu sige jeg mangler en kattebakke-tømmer i uge: 9-10-12-22

hvor henne i verden ? :slight_smile:

Miff: Så kan jeg passe dine når du skal noget og omvendt.

det gør jo ikke noget vi er flere i et område for det er ikke sikkert alle kan samtidigt jo :slight_smile: bedre for mange end for lidt :slight_smile:
så er der også nogen at vælge i mellem jo:)

syntes det er lækkert der er så mange der vil hjælpe.

lige pt regner jeg ikke med at skulle på ferie eller lign. men det er altid rart hvis man en dag har brug for det :slight_smile:

Hvad så hvis der er frivillige til at passe folk i deres hjem, således katten kommer hjem til dem? Eller er det ikke så godt for katten(e)?

Skive, det vil jeg godt kunne klare, men ikke i de første uger, på grund af flytning.
Uge 12-22, er det fra uge 2 og frem til og med Uge 22, eller er det kun uge 12 og kun uge 22?

Elisabeth: Hvis jeg skulle passe eller nogen skulle passe mine, ville det afgjort være kattenes hjem.

hvis jeg skulle være væk skulle mine katte passes i mit hjem, de skal helst ikke flyttes ud. andet end til udstilling.

tror de fleste har det på den måde

I Skive :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;103313]Skive, det vil jeg godt kunne klare, men ikke i de første uger, på grund af flytning.
Uge 12-22, er det fra uge 2 og frem til og med Uge 22, eller er det kun uge 12 og kun uge 22?[/QUOTE]

Det er uge 12 og 22 :slight_smile: Og bare tirsdag. onsdag og torsdag i begge uger :slight_smile:

nårh ja så er det ik lige mig der kan hjælpe

Jeg synes det kommer helt an på kattene og de forhold de kan tilbydes det ene og det andet sted.

Er det katte, der er lette at omstille?
Hvis de bliver hjemme, har de så måske selskab max 30 minutter pr dag?
Bliver de passet i andet hjem, går de så frit i hele hjemmet og har selskab hele dagen?

Mine abyer er utrolig lette at omstille, så skulle jeg fx rejse i 14 dage og ikke kunne få nogen til at bo her, ville jeg nok hellere sende dem i andet hjem, hvor de havde selskab konstant.

Okay ja - tænker lidt i den retning af at det må da næsten være bedre at komme hjem til et andet hjem hvor der er nogen det meste af dagen og de må gå rundt frie end at sidde i et bur i et af de der pensionssteder (eller hvad de nu kaldes -upss)… Hvis der nu ikke var den mulighed at nogen kom og besøgte dem :slight_smile:

jeg melder mig gerne til helsingør og omegn.