Kattepasser

Okay.
Jeg kan godt passe dem i uge 12 og uge 22 hvis du vil ha’ det.

[QUOTE=PiaH;103356]Okay.
Jeg kan godt passe dem i uge 12 og uge 22 hvis du vil ha’ det.[/QUOTE]

Det vil være super… indtil videre er det bare en bakke som skal tømmes :slight_smile:

Okay, det kan jeg godt finde ud af :slight_smile:

Jeg melder forsigtigt ud at jeg kan passe indenfor Randers bybus-område…

Jeg vil da gerne passe katte i København, Amager og Frederiksberg, hvis det passer med hvornår jeg kan, man skal i hvert være meget velkommen til at sende mig en PB. :slight_smile:

KH

Sofie

Ja, og i modsætning til Lis’s aby’er, så vil især mine to blandinger/huskatte få det bedre af at blive passet hjemme med fx 30 mins selskab hver dag, end et nyt sted (uden mig) med selskab konstant.
Så mine skulle f.eks. passes hjemme. Ligesom jeg kun ville passe i andres hjem, da jeg selv har katte og ikke kunne tilbyde rimelige forhold til en besøgende kat, når den ikke skulle i nærheden af mine.

Det var dog en kærlig og vidunderlig idé. :inlove:
:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

[LEFT]Jeg melder mig gerne - indenfor en radius af 20km.

Jeg er til det hele både kattebakker + mad + kærlighed.

Kærlige tanker
Mona
[/LEFT]

Super god ide:)
Jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg kan. Bor i kbh sv.

Melder mig til tjeneste
:rofl:

Jeg kan i Herning området, jeg har adgang til bil - så en radius af en halv times tid er OK:thumbup:

Ja det er jo ikke fordi jeg ikke vil melde mig, men der er altså lidt for langt til alle steder for mig :tihi:

Altså lige med undtagelse af når jeg er i DK selvfølgelig :slight_smile: Så kan jeg også godt i Tirstrup - Ebeltoft området.

Altså … hvordan fungerer det rent praktisk?
Hvad gør man, når man skal have passet sine katte? Skriver en PB eller hvad?

Ja det vil jeg mene. Jeg syntes at hvis man skriver om ferie og lignende på åben forum, ja så er det vel lidt at invitere uvedkommende også. :thumbdown:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;103897]Altså … hvordan fungerer det rent praktisk?
Hvad gør man, når man skal have passet sine katte? Skriver en PB eller hvad?[/QUOTE]

jeg tror jeg laver en liste som vi alle sammen kan bruge som jeg lægger op - jeg skal lige være rask indne jeg kaster mig ud i det, men i mellemtiden, så kan alle i der vil være med bare skrive jer på - så skal jeg nok lave oversigten når jeg er blevet ok igen

-kramer

[quote=Battlestar;103951]jeg tror jeg laver en liste som vi alle sammen kan bruge som jeg lægger op - jeg skal lige være rask indne jeg kaster mig ud i det, men i mellemtiden, så kan alle i der vil være med bare skrive jer på - så skal jeg nok lave oversigten når jeg er blevet ok igen

-kramer[/quote]

Mange tak…:wehuu:
Regitze

Og rigtig god bedring til dig - din stakkel.

Kærlig hilsen
Mona

Jeg vil godt skrives på…

Men jeg kan kun i Skive - har ingen bil så jeg skal med off. transport

Regitze - Det lyder godt. God bedring

Jeg ville også helst kontaktes via pb hvis jeg skulle passe nogens katte :slight_smile:

ja man kan skrive en Pb til dem der passe i det område man bor i og høre om vedkommende kan der og der :slight_smile:

Jeg vil godt melde mig i struer, evt holstebro… Men skal med offentlige transport muligheder, så skal være muligt at komme der til på den måde…

God ide med liste, så kunne man tage den via PB derefter, for at se om der var kemi og det var en man ville overlade sine dyr til etc.

nemlig man vil jo gerne have kattene passet af en man har en go kemi med :slight_smile: