Øv, hvorfor er der aldrig nogen i det nordjyske paradis der har lyst til en opslidende weekend med kattepasning og katteoverfald-høhø
Marina
Øv, hvorfor er der aldrig nogen i det nordjyske paradis der har lyst til en opslidende weekend med kattepasning og katteoverfald-høhø
Marina
[quote=Marina;107569]Øv, hvorfor er der aldrig nogen i det nordjyske paradis der har lyst til en opslidende weekend med kattepasning og katteoverfald-høhø
Marina[/quote]
HALLOOOO
Du kender jo nummeret sååå…
Det er ikke fordi jeg ikke vil , syntes det er et fantatisk godt intiativ
Men jeg kan ikke på egen hånd komme ud …
Sikke mange misser der slipper for at komme i kattepension -bravo
Nu har jeg bestilt sommerferie, så det kunne være jeg skulle udnytte et par stykker herfra til at klappe på mine katte -høhø
[quote=Annette O;116418]HALLOOOO
Du kender jo nummeret sååå…[/quote]
Jamen Annette, du er altid velkommen til at klappe de små halvskaldede-høhø
Kunne jo ikke vide om du var blevet for ophængt:)
Marina
Super god idé. Jeg melder mig også gerne til listen som Miffs (bedre?) halvdel. Vi kan godt passe i en radius af 20-30 km fra Vejen.
/Flemming
Jeg melder mig også gerne i randers og omegn:)
Jeg melder mig til at lave en nem og overskuelig liste over hvem, hvor og hvorlangt de vil høre for at passe katte som admin kan sende ud til alle brugerne herinde så det er nemt og overskueligt!
Hvis altså det har nogens interesse
Jeg melder mig da gerne i Skanderborg og omegn.
Jeg bor midtvejs mellem Næstved og Skælskør, så det ville være det område jeg kunne ‘‘betjene’’
Slagelse er osse en mulighed, men det ligger lidt længere væk …
vi lukker den her tråd fordi vi nu har lagt en liste online “kattegales Kattepassere”
hvis i gerne vil melde jer på den liste, så send info til [email protected] med brugernavn, område, afstand til kat og evt kilometerpenge
tak til alle jer der har meldt jer
-kramer