Kattesalg

modereret af admin

modereret af admins

Hun har os haft den han perser som hun solgte kort efter.

Elliot har været maaaaaaaaange steder… så mange at jeg ikke kun huske det. Men han er hos Ina nu, og han er til salg igen. (eller er han blevet solgt?)

den perserhan du snakker om. Er det ikke Apollo? Det var en perser han hun havde i foråret. Han kom (vist) hjem til opdrætteren igen?

Jo det var vist nok ham. Ja men der skulle dælme os meget til før opdrætter fik ham hjem igen.

Hun kæmper og kæmper for at få katten tilbage fra eksen… og jeg håber hun taber!

Nicara tror jeg Mega kan fortælle os lidt om. -lyside

Var hun ikke kommet ind under vingerne på en opdrætter, og begyndt at være mere seriøs :?

Hun skrev for noget tid siden inde på kg at hun skulle i retten ang nicara… men hun har ikke skrevet mere efterfølgende.

Var hun ikke kommet ind under vingerne på en opdrætter, og begyndt at være mere seriøs :?[/quote]

Hvem tager dog hende under sine vinger efter alt det -øøøvvvs -øøøvvvs -øøøvvvs

Hvem tager dog hende under sine vinger efter alt det -øøøvvvs -øøøvvvs -øøøvvvs[/quote]

Du må ikke hænge mig op på det,men hun har en er det NFO hvor opdrætter tog hende under sine vinger :slight_smile:
Og jeg har da levet i håbet om at hun så var blevet seriøs :slight_smile:

Slettet af admingruppen

Har ikke hørt om hende før nu, men husker dog via KG om en der skulle i retten om en kat Nicara, men hvorfor fandt jeg aldrig ud af

MVH
Gitte

Det jeg søger er konkret og faktisk info om det. Ikke jeg tror vist nok at hun engang bla bla bla :slight_smile: og jeg synes heller ikke vi behøver sidde og komme med vores mening om hvad hun laver på missebanden, eller hvor lidt vi synes om hende.

Sacala - Hun er en ung pige der på kort tid nåede at have og sælge mange katte. Bla. to katte, Elliot og Ann, fra CK, som hun ville sælge mens i hvert fald Elliot stadig var syg.

Det er hendes NFO, Nikodemus’s opdrætter, som forsøger at hjælpe.

Nåee, det er hende den unge der er kioskansvarlig i Esbjerg - meget speciel personlighed -brækkesig

Hun blev lidt kendt, fordi hun købte kattene billigt og solgte dem videre lidt dyrere, så vit jeg husker.

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:3skpznff]

Enig X 2 -thumbs -thumbs

Der var vist en kat før perseren Apollo, som hed Yasmin.

Jeg har skrevet og så slettet igen for kan ikke finde ud af om jeg skal svare, da jeg sidder med nogen tanker da jeg så overskriften og læste de forskellige indlæg - ja nu skriver jeg så igen…

Jeg synes nogen gange at vi skal passe på at slæbe hvad der er sket på et forum til det andet - jeg ved godt vi er mange som er på flere og kender de forskellige historier, og ja jeg kan godt huske denne historie… -ked -græd

Jeg er også bare af den opfattelse - at hvis hun virkelig er kommet under en opdrætter som holder SKARPT øje med hende og hun har lært hvordan man har med katte af gøre og er på rette vej, hold da op hvor er man så kommet et kæmpe skridt videre!!!

Disse forum har stor magt og det skal vi huske når vi skriver

Ja det var så lige mine tanker… og så kan det godt være i mener jeg skulle ha holdt dette for mig selv…

Enig -thumbs

Angående Elliot, så vil jeg mene, at alle bekymringer om ham nu kan glemmes. Elliot lever i bedste velgående hos Morkia (Karina) og har gjort det et stykke tid og hedder nu Elvis.