Kattesalg

Hvor er det rart at vide at det lille pus til Elliot ,endeligt har fået et kærligt blivende hjem [smilie=hate-bravo.gif]

Enig -thumbs

Og jeg synes ikke så godt om at vi omtaler hende når hun ikke er her (?)

Hun mishandler vel ikke kattene, og det kan være hun har forandret sig? Nu ved jeg ikke hvem den opdrætter er, som har taget hende under vingerne, men det kan da sagtens være at den opdrætter har set håb, og så er det vel ikke fair at hænge hende ud.

Jeg synes heller ikke man skal være naiv: de fleste kattehandler sker immervæk på en måde som kan ses som lyssky hvis man tager nogle bestemte briller på. Men så længe kattene ikke lider nød, synes jeg ikke der er grund til at hænge folk ud, må jeg sige.

Enig -thumbs

Og jeg synes ikke så godt om at vi omtaler hende når hun ikke er her (?)

Hun mishandler vel ikke kattene, og det kan være hun har forandret sig? Nu ved jeg ikke hvem den opdrætter er, som har taget hende under vingerne, men det kan da sagtens være at den opdrætter har set håb, og så er det vel ikke fair at hænge hende ud.

Jeg synes heller ikke man skal være naiv: de fleste kattehandler sker immervæk på en måde som kan ses som lyssky hvis man tager nogle bestemte briller på. Men så længe kattene ikke lider nød, synes jeg ikke der er grund til at hænge folk ud, må jeg sige.[/quote]

Enig -thumbs

Jeg vil heller ikke have alt muligt gammelt sladder frem, jeg vil bare gerne have et overblik over hvilke katte det faktisk drejer sig om. Jeg mener at i stedet for alt muligt vagt, så have de faktiske informationer.

Indtil videre kan jeg finde ud af at hun har haft:
Xenia
Yasmin/Jasmin
Tenna
Surprice
Elliot (solgt/forsøgt solgt som syg)
Ann
Nicara
Nikodemus
Apollo (forsøgt solgt på qxl)
Nikoline

Forsøgt at købe Liva under navnet Susanne, og sagt at hendes onkel er dyrlæge og kan neutralisere katten.

Undskyld - men hvad skal vi bruge al det her til ??
Det kan godt være at det er mig der er lidt stupid lige nu - men hvad skal den her tråd føre til ? Teach me, please !!

Skal der så også oprettes en tråd om mig - om de kastrater som jeg har solgt videre fordi de ikke kan indlemmes i flokken… ?

Coogans - Hihi, det kan godt være at det bare er det :stuck_out_tongue:
Jeg synes ellers at jeg gør det klart. For faktisk at have fakta fremfor rygter.
Du behøver skam heller ikke trække paralleller til dig selv :slight_smile: hun har købt katte og kort tid efter solgt dem videre igen. (Og i f.eks. Apollo’s tilfælde for det dobbelte. 2000 kr til 4000 kr)

May-Britt - Apollo. :slight_smile:

øhhh nu er det at der går sladder i det…

Enig… men hvad skal vi bruge det til ?? Jeg kan virkelig ikke se lyset i det… -pote

Det er fandme lige før jeg bliver misundelig over jeg ikke har de egenskaber - det eneste de måske ville klæde var min økonomi :stuck_out_tongue:

Det jeg vil hen til er, at hvis ikke der er handlet katte på det sidste, så HAR hun måske indstillet handlen nu. Og så har det ikke den store betydning for mig, hvad der foregik engang. Der skal være plads til at folk kan have taget ved lære og ændret sig i den positive retning.

[/quote:20joxd1b]

Det jeg vil hen til er, at hvis ikke der er handlet katte på det sidste, så HAR hun måske indstillet handlen nu. Og så har det ikke den store betydning for mig, hvad der foregik engang. Der skal være plads til at folk kan have taget ved lære og ændret sig i den positive retning.

Enig -thumbs

Lone - Fortæl gerne hvor? :slight_smile:

Lis D - Mere præcist så var det hvad han var til salg på qxl for. Han endte jo med at blive solgt tilbage til opdrætteren. For hvilket beløb ved jeg ikke.

Coogans - Det er også okay at du ikke kan se lyset i det.

May-britt - Du har ret, alle kan og skal have lov til at lære :slight_smile: Jeg ved ikke om det betyder så meget for mig hvad der skete for 3 måneder siden, men jeg vil bare gerne have fakta omkring det. (Ja, det er lidt fordi jeg gerne vil have informationen i tilfælde af gentagelse).

Tak. Tak…

Herlige oplysende indlæg -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Enig -thumbs

Enig -thumbs

mvh
Gitte

Enig! -thumbs

Hvad skal du med en liste over hvilke katte der er røget gennem?

Og hvorfor opretter du tråden på dette forum, i stedet for på Missebanden hvor du selv er bruger og hvor hun tilfældigvis lige har meldt sig ind?

Hmmm synes der bliver flere og flere små løftede pegefindre rundt omkring. Sådan var dette forum ikke fra starten :frowning:
Synes ikke der er noget odiøst i, at Eva stiller et spørgsmål om en sag hun ønsker belyst. Hun skriver netop det er fakta om kattene hun ønsker. :?

Nej det er der heller ikke, men det ville da være smartere der hvor personen er, hvis man er samme sted -lyside