Jeg faldt lige over disse to tatoveringer hos en dansk kvinde, som jeg synes er aldeles bedårende (altså tatoveringerne! hehe) - omend jeg ikke selv kunne finde på at få noget lignende lavet
// Martin
Jeg faldt lige over disse to tatoveringer hos en dansk kvinde, som jeg synes er aldeles bedårende (altså tatoveringerne! hehe) - omend jeg ikke selv kunne finde på at få noget lignende lavet
// Martin
GUD hvor er de fede !!!
overlækre, den nederste lagde jeg gerne skulder til
Jeg har en tiger på skulderen. Jeg burde egentlig få lavet en sort kat:rock:
Det er vel heller ikke så svært… Kan tattovøren ikke bare fylde tigerens gule striber ud med sort?? :?
:høhø:
hi hi har faktisk tegningen til dem begge, da jeg seriøst overvejde den sorte inden jeg fik lavet min nr. 3 på håndledet.
MVH
Gitte
[quote=Bølle-missen;262968]Det er vel heller ikke så svært… Kan tattovøren ikke bare fylde tigerens gule striber ud med sort?? :?
[/quote]
Næææhh nej. Tigeren skal der ikke gøres noget ved:). Den sorte kat skal da være en ekstra tatovering:).
Tigerbassen har fulgt mig i 11år og den er jeg rigtig glad for.
De er vildt fede
[quote=JulleML;262974]Næææhh nej. Tigeren skal der ikke gøres noget ved:). Den sorte kat skal da være en ekstra tatovering:).
Tigerbassen har fulgt mig i 11år og den er jeg rigtig glad for.[/quote]
Nåh ja… De siger jo også at man ikke kan stoppe efter en. Så det er nok meget fint, at Søren forholder sig kritisk til det synspunkt…
jeg er squ sån lidt for og imod dem, ka ikke rigtig blive enig med mig selv om hvad jeg syntes.
samtiddig syntes jeg placeringen af dem er meget dårlig:sorry:
Alt med måde:). Jeg har 3 tatoveringer, den sidste fik jeg lavet i 2003.
Jeg må være ærlig og sige at jeg synes de er forfærdelige grimme.
Årh, de er sjove!
Jeg synes også den her er fin.
Jeg kunne godt finde på at få en kattetatovering, men det er jo lige det der med motiv og placering…
Jeg kunne finde på at få poter, men ikke noget med øjne.
Min ene som sidder på håndledet er min avatar
MVH
Gitte
må vi se jeres tatoveringer
Min Gizmo
Sidder på min højre ankel…
Jeg har tænkt mig at få lavet denne her kat i løbet af i år eller noget der ligner:)… Men har lige fået lavet denne her og man bliver bare afhængig af det! Gudskelov er det ikke et af de punkter hvor min kæreste agere stopklods
her er mine tuscher, de sidder på venstre arm, nr 2 er en jeg får tatoveret på højre arm lige såsnart vi får råd til det.
jeg er mest til tribal og sorte tuscher, men jeg får nok osse en med farve på engang. er squ bidt af det
Jeg bryder mig så ikke om Tatoos, men mener at det er op til den enkelte at bedømme om det er noget for dem.
Mig siger de intet