Kattetatoveringer

[quote=birtheras;263201]Jeg bryder mig så ikke om Tatoos, men mener at det er op til den enkelte at bedømme om det er noget for dem.

Mig siger de intet :)[/quote]

Jeg bryder mig faktisk heller ikke om dem, hvilket altid giver de mest underlige ansigtsudtryk når jeg siger det efter folk har set min lille Gizmo.

Det være sagt, så havde jeg leget med tanken om en tatovering i omkring 10 år da jeg endelig fik min. Jeg var helt sikker på at den kun skulle være med sort farve og at den skulle være på højre ankel, men jeg kunne simpelthen ikke hitte et motiv jeg mente jeg kunne leve med resten af livet. Indtil for ca. 4 år siden da jeg en dag kiggede på Gizmo, så var den der bare :thumbup:

Jeg tror faktisk aldrig at jeg får flere tatoveringer end min Gizmo, den betyder noget helt særligt for mig og vil altid gøre det :inlove:

Jeg er faktisk heller ikke vild med tatoveringer, og alligevel har jeg selv en lille brølende løve på anklen, men jeg skal ikke have flere. Jeg synes, at langt de fleste af dem, man ser, er for store og grimme/klodsede.

Eneste tatovering, jeg har ønsket, var en lille-bitte mariehøne (naturlig størrelse) på den ene skulder, men tidspunktet er forpasset.

Jeg er helt vild med tatoveringer og syntes jeres er rigtige flotte :thumbup:

Da vores søn blev gift fik hans kone hans navn tatoveret på ringfingeren.

De er nu skilt.

Jeg er sikker på at en ring havde været bedre i hendes øjne idag, med mindre at hun finder en med samme navn :høhø:

Det altid dumt med navne,med mindre det ens børn:)

Sindsyg flot hjerte du har :thumbup:

¨
Tak:wehuu: Jeg er også sindsygt glad for den! og så har den en helt specielt betydning for mig, da min var blev hjertetransplanteret da jeg var 7 og at han stadig lever og har det godt, hvis ikk endda bedre end nogensinde:thumbup:

Jeg er helt vild med tatoveringer. jeg fik min første tus i februar, og da han var færdig med at tusse erklærede jeg at jeg ALDRIG skulle have flere !
4 måneder senere ringede jeg og bestilte tid til den næste som jeg så fik lavet den 8 Juli. :ok:
jeg var bare så dum at få den lavet samme dag som min kæreste og jeg skulle til bruce springsteen koncert :doh: det skal så lige siges at jeg blev tusset på foden :uha: av av. ikke nok med at jeg bandede en smule af tatovøren fordi det gjorde mere ondt nogle steder end andre (f.eks da han lige kørte nålen frem og tilbage på en knogle nogle gange :S)
men min fod var nok 5 gange så stor som jeg burde have været da jeg kom hjem kl 03.00 om natten. :besvimer:
så det kan ikke anbefales at blive tusset samme dag som man tager til koncert, hvor man skal stå op i flere timer.:thumbdown:
Men den betyder nu noget helt særligt. for min mor fik en magen til. så det er vores mor/datter tatovering. :hjerte:

Uuuuf…nej… jeg er for gammel…
Det er helt fint for mig, at de unge gør det. :slight_smile:

Da jeg var ung, var det kun sømænd, som blev tatoveret.

Det var til gengæld meget voldsomt overalt på armene.
Jeg synes, at de unge gør det mere elegant. :thumbup:

[quote=Mona Jensen;263503

Da jeg var ung, var det kun sømænd, som blev tatoveret.

[/quote]

Jeg ville egentlig gerne have været inde ved søværnet. Fede tatoveringer og en mand i hver havn:høhø:

Julle…Julle…dog :klapper: :klapper: :klapper:

du har altså fat i den lange ende her :rock:

I vores numerologiske dage beholder de jo heller ikke altid deres navne. Men måske er det fornuftigt nok at få navnene tatoveret - bare så nogen husker hvad det oprindelige udgangspunkt var. :høhø:

Sesse, sikke fine sommerfugle, jeg kan nu godt lide Nogle tatoer, selv om jeg ingen har, det er jo kunst på sin egen måde, de to øverste katte kan jeg så ikke lide, kan ikke lide deres udtryk…men jeg så engang nogle små søde kattepoter…

[quote=Gizzemissen;263178]Min Gizmo :inlove:

Sidder på min højre ankel…[/quote]

Dét der er altså en af de sødeste kattetatoos i hele verden, synes jeg. :wehuu:

[quote=Mona Jensen;263503]Uuuuf…nej… jeg er for gammel…
Det er helt fint for mig, at de unge gør det. :slight_smile:

. :thumbup:[/quote]

Sikke noget sludder med jer to . . . . . jeg var tæt på de 50 da jeg fik min tusse-sommerfugl . . . . og jeg er da ikke sikker på, at den skal være alene resten af livet :klapper:
Nu er der nok nogle der vil sige, at jeg skal skynde mig lidt for at nå det :muhaha::muhaha:

Mange tak :slight_smile:
Det kan være du selv skal have en tatovering en dag, Men pas på, man bliver bidt af det. :høhø:
Kattepoter er også rigigt pæne og enkle, men der er bare så mange der har det.

• Jeg glæder mig selv helt vildt til at få den næste.

Nej ikke nødvendigvis.

Nej ikke nødvendigvis. Men mange gør…
mig selv incl. jeg skulle bare have EN og indtil videre har jeg to :ups:
Mange af mine venner er også endt med mange flere end 1