Kattetatoveringer

[quote=Gugger;263560]Sikke noget sludder med jer to . . . . . jeg var tæt på de 50 da jeg fik min tusse-sommerfugl . . . . og jeg er da ikke sikker på, at den skal være alene resten af livet :klapper:
Nu er der nok nogle der vil sige, at jeg skal skynde mig lidt for at nå det :muhaha::muhaha:[/quote]

LOTTE…det er ikke sådan, når der går swing i gamle huse. :klapper:

Julle…Julle…dog :klapper: :klapper: :klapper:[/quote]

Hæ, hæ, jeg sidder lige pludselig og pønser på en omskoling… -LOL

Det må hedde katoveringer…

[quote=M&M-mor;263797]Hæ, hæ, jeg sidder lige pludselig og pønser på en omskoling… -LOL

Det må hedde katoveringer…[/quote]

Er det mon for sent -olding
Jeg undersøger det lige…
Hvis I ikke hører fra mig den næste uge…er jeg til optagelses-prøve…

[quote=Mona Jensen;263952]Er det mon for sent -olding
Jeg undersøger det lige…
Hvis I ikke hører fra mig den næste uge…er jeg til optagelses-prøve…[/quote]

-LOL -LOL

Det er ALDRIG for sent, Mona Lisa!! :thumbup:

jeg har 4 styks. et mønster på lysken og et på lænden. på foden har jeg ungernes navn og på skulderen har tre små katte poter.

jeg synes det er forfærdeligt smertefuldt og få dem lavet og fortryder stort set hvergang de går i gang:tihi:

Her er et billede af min første… Der står Semper Fi, det betyder altid trofast, og er dedikeret til mine søstre. - De skal have den samme når de bliver gamle nok… jeg har også min fødselsdato på foden, med nogle blomster omkring, er rigtig glad for dem begge to. De er feminine og iøjnefalende, men kan let dækkes hvis jeg ønsker det :slight_smile:

Hej Houmann,

Jeg har lidt svært ved at forholde mig til at din Semper Fi tatovering skulle være feminin, da det jo er et udtryk, som oftest forbindes med det amerikanske marineinfanteri.
Og det bliver ikke ret meget mere maskulint end det i mine øjne. :slight_smile:

// Martin

Jeg har 2 små, og her i dec. har jeg tid til en ny :slight_smile:
Så skal jeg have fundet nogen poter som skal gå op af min fod/ankel på en eller anden måde :?