Kattetræf i Jylland

vi er jo nogen her ovre fra fastlandet der ikke kan komme på bakken, og derfor tænkte jeg at det ville være hyggeligt hvis vi kunne lave vores eget.

er i med på det, og hvis hvad skulle vi så lave? :ups:

[quote=Mette Stevnsborg;191352]vi er jo nogen her ovre fra fastlandet der ikke kan komme på bakken, og derfor tænkte jeg at det ville være hyggeligt hvis vi kunne lave vores eget.

er i med på det, og hvis hvad skulle vi så lave? :ups:[/quote]

Der er jo friheden her i Århus eller tivoli i Aalborg

ja det er der . men det var også mere for at se om folk var med på den:)

Fnis ja ok… men så siger jeg så… jeg er interesseret og foreslår et af stederne GG

Vi kunne også godt være interesserede, såfremt det falder en dato, hvor vi kan selvfølgelig :slight_smile:

Det kunne også være hyggeligt at tage i en zoologisk have.

[quote=Jane;191359]Vi kunne også godt være interesserede, såfremt det falder en dato, hvor vi kan selvfølgelig :slight_smile:

Det kunne også være hyggeligt at tage i en zoologisk have.[/quote]

der kunne jo selvfølgelig laves en afstemning hvis der er nok interesseret, men jeg kan ikke lave dem endnu. eller hvis jeg kan, kan jeg ikke finde ud af det:ups:

ja der er jo en del muligheder. :rock:

Jeg kunne godt være interesseret, også selvom jeg måske finder ud af at få arrangeret at vi kan komme med på bakken i København.

Øverst i tråden under kategorien trådværktøjer står der tilføj afstemning… INDEN de der punktoprids kommer…

:slight_smile:

det kunne da også være hyggeligt med 2 kattegale ture :thumbup: jeg ved ikke om jeg kommer i kbh endnu. men jeg ligger det selvfølelig ikke den 25 juli :tihi:

[quote=Dk Kefir Annette;191362]Øverst i tråden under kategorien trådværktøjer står der tilføj afstemning… INDEN de der punktoprids kommer…

:-)[/quote]

Tak :kram:

nu må vi se hvor mange der vil med, kan være der også kommer nogle øboer og vil deltage :tihi:

jeg vil da super gerne - kan vi ikke lægge det ultimo august ? så er vi ude over industri-ferien !!

vi kan lægge den hvor som helst efter 1 juli (bortset fra den 12 og den 25), i følge mig i hvert tilfælde. men efter den 16 oktober kan jeg kun i weekenderne, for der slutter min sommerferie:)

Det vil være et rigtig godt tidspunkt, så er der nemlig også en chance for at jeg er i DK :slight_smile:

Jeg kommer gerne:-) Hvad med Aalborg Zoo ellers?

Ja, jeg vil også gerne med hvis det kan komme til at passe. Og have det efter d. 22. August (reeksamen slutter den dag) :slight_smile:
Randers regnskov kunne også være et bud?

Hvis jeg kan den pågældende dato, vil jeg også supergerne med. :slight_smile:

Jeg er også med på et jysk træf hvis det falder en dag jeg kan.

Alt efter hvornår på sensommeren det bliver er der jo indtil flere muligheder. Der er tivoli i Århus og Aalborg og Djurs Sommerland i den muntre ende og af dyreparker er der Aalborg Zoo, Randers Regnskov (jeg skal gerne agere guide…er nærmest fast inventar med årskort på 2. år nu), Ree Park, Skandinavisk Dyrepark, og hele 3 store akvarier i den øverste halvdel af Jylland.

vi vil da osse gerne deltage i sådan et kattetræf, MEN vi er nok på ferie midt i august, men datoen for vores afrejse kendes ikke helt præcist endnu

Og Givskud er der også.
Jeg havde den feeeedeste tur derned i foråret. Rundvisning af Richard Østerballe og klappede næsehorn, giraffer og andre dyr. Fodrede kameler og gorillaer. Richard Østerballe er genial til at fortælle, synes jeg og der kom så mange spændende og relevante oplysninger ind :slight_smile:

Midt i august står jeg ved Elvis’ grav på Graceland. :ked:

Jeg kan ellers noget jysk - for jeg er født på Frederikshavn Sygehus -
for 25 år siden kl. 13.05

Jeg ville sørme gerne til Givskud :slight_smile: