Kattetræf i Jylland

Og i Aalborg Zoo er søde Mikkel Kibsgaard ansvarlig for rovdyrsafdelingen - jeg kunne måske få os ind “bagved” hos kattene?

Der er da altid åbent ind bagved til tigrene i Aalborg, er der ikke? Det var der ihvertfald, da vi var der sidst i sommers.

SOLGT… Jeg ville eeeelske det forslag…

Jeg vil self gerne være med til alt det andet også…
Hvis datoen passer, så er jeg også med her i det jyske…

[quote=Mona Jensen;191677]Midt i august står jeg ved Elvis’ grav på Graceland. :ked:

Jeg kan ellers noget jysk - for jeg er født på Frederikshavn Sygehus -
for 25 år siden kl. 13.05

Jeg ville sørme gerne til Givskud :)[/quote]

Mona du drømmer vidst -LOL

Jeg er ikke helt med… ind til staldene ? Joh det tror jeg er en del af turen rundt… jeg ved det ikke helt. Normal er ungerne derinde og dem kan folk jo gå ind og se:-)

Jeg tænkte mere på at Mikkel kunne vise os lidt rundt måske og vi kunne deltage mere bagved i hans arbejde og stille ham spørgsmål - HVIS han har tid og lyst.

Jeg vil gerne spørge ham…

MVH

Jeg kommer gratis ind i Ålborg, hehe…
Men der har jeg ikke været i mange år, så den er jeg da med på :slight_smile:

Jeg spørger ham. Hvis han ikke har tid, så har han kollega måske. Vi kunne måske få en times tid sammen med dem, hvis de vil, også ellers selv gå i zooen.

Jeg prøver at stikke en finger i jorden

MVH

åhh eller Randers Regnskov - der har jeg aldrig været:ups:
Kan jeg pågældende dag, vil jeg også gerne komme:thumbup:

Jeg vil gerne med hvis der bliver lavet en tur.

Jeg vil garanteret også gerne med! Bor jo her i jydeland!

Hmm, bor i Randers så ejg har bare vadet den flad jeg ved ikke hvor mange gange. Men så alligevel, den er vel altid et besøg værd:)

Jeg er også en stor fortaler for Ree Park, og har lige fundet ud af at de har hele 8 sandkatte, vi så dog kun 1 sidst, men det kan jo være man kan aftale noget med dem der nede nu når vi sikkert kommer rigtig mange kattegale!

jeg vil osse vildt gerne opleve ree-park og især sandkattene derover.
ålborg zoo har jeg meget meget lidt lyst til:sorry:

Jeg er også helt med på Ree Park, det er ved at være et par år siden jeg har været der…på udflugt med et andet katteforum for det ikke skal være løgn :ups:

Hos mig er det så de ringhalede lemurer der trækker. Jeg ved godt at der ved indgangen til abeøerne står, at aberne ikke må berøres…men det er der altså ingen der har fortalt aberne. Jeg har aldrig nogensinde været så tæt på lemurer som på den tur…Brita havde nær aldrig fået mig med igen, jeg var tæt på at blive låst inde på lemur-øen :tihi:

Jeg har faktisk ikke været i Ree park endnu, selvom jeg gerne ville. Der er jo heller ikke så langt derud som til f.eks. Ålborg :slight_smile:
Har flere “klassekammerater” der arbejder i Ree som guider :slight_smile:

Jeg har sendt en mail til ReePark for at høre om de kunne give en ekstraordinær rundvisning til os.
Det er bare for at høre!!

[QUOTE=Bamse;192678]Jeg har sendt en mail til ReePark for at høre om de kunne give en ekstraordinær rundvisning til os.
Det er bare for at høre!![/QUOTE]

:thumbup::thumbup::thumbup: der har jeg altid gerne villet ind

Jeg er med, hvis datoen passer - og så er jeg næsten ligeglad med hvor det er

jeg har aldrig været i Ree park (ved faktisk ikke engang hvor det ligger:ups:) så det er jeg også med på :thumbup:

Ree park ligger i Æbeltoft

Jeg er også med på en Ree-tur…det var smadderhygsomt sidste gang.
Vi burde nok finde et par dato’er så vi kan få fundet en endelig dato så mange forhåbenlig kan
Lørdag eller søndage?..jeg vil helst søndage

der er nu sat afstemning på, så vi kan dreje os ind på hvornår ca, og så finde datoer bagefter.

jeg har sat den sådan at der er mulighed for at svare flere af dem.:ok: