Kattetræf i Jylland

Evt. skulle start september også sættes på? :slight_smile:
Men jeg har stemt nu :slight_smile:
Vil helst sidst i august

[quote=Eva K;194040]Evt. skulle start september også sættes på? :slight_smile:
Men jeg har stemt nu :slight_smile:
Vil helst sidst i august[/quote]

så må du kigge bedende på en admin. :tihi:

Jeg har stemt midt Juli.

Jeg har ikke stemt på nogen af delene for sådan lige umiddelbart har jeg ikke de store planer for sommeren - i hvert fald ikke for weekenderne…men man kan selvfølgelig ramle ind i noget familie-hygge eller en Randers Uge -høhø

Jeg syntes at Ree Dyrepark er perfekt -høhø

Det ligger næsten i min baghave - sådanne circa :tihi: nå måske ikke helt, 4,4 km

[quote=birtheras;194057]Jeg syntes at Ree Dyrepark er perfekt -høhø

Det ligger næsten i min baghave - sådanne circa :tihi: nå måske ikke helt, 4,4 km[/quote]

kommer vel an på baghavens størrelse-høhø

jeg har stemt alt andet end juli mdr, da vi er ret optaget i de fleste weeks der og vi tager jo nok på ferie engang i august i ca 10 dage, så allerhelst vil jeg sige sidst i august el først i sep

Jo, men så er det jo ikke MIN baghave det hele, eller det håber jeg ikke for så er der skisme meget arbejde der halter bagud -høhø

nu skal du jo huske at stemme så vi også kan få dig med :rock:

Mette - hehe, det klarede en moderator/admin så flinkt uden jeg behøvede kigge bedende (tak til den pågældende) :slight_smile:
men du kan godt lægge en stemme til der “først i september”, da jeg jo allerede har stemt og derfor ikke kan tilføje min stemme der nu :slight_smile:

Jeg er ikke den store Zoo fan, men det skal ikke afholde jer fra at tage i Zoo :slight_smile:

Ree Park er til gengæld mere spændende synes jeg.

Bliver det på en dato hvor jeg er hjemme tager jeg Finn med :slight_smile:

Eller rettere, han har lige sagt at han VIL med -høhø

Altså hvis det er Ree Park -høhø

[quote=Dk Kefir Annette;195408]Jeg er ikke den store Zoo fan, men det skal ikke afholde jer fra at tage i Zoo :slight_smile:

Ree Park er til gengæld mere spændende synes jeg.[/quote]

det ser ud som om der er mange der gerne vil i Ree Park, så du kan godt stemme og tage med:thumbup:

Selvom jeg ikke bor i jydeland vil jeg gerne deltage!!

Jeg har stemt først i september, fra nu af og indtil d omkring d 20 august har vi bare alt for meget at se til

Jeg er også klar…

Har dog stemt på september først, da jeg jo skal sende kæresten til Afghanistan i juli og har en masse jeg skal i august :slight_smile:

[quote=Misurama;195491]Selvom jeg ikke bor i jydeland vil jeg gerne deltage!!

Jeg har stemt først i september, fra nu af og indtil d omkring d 20 august har vi bare alt for meget at se til[/quote]

det er skam heller ikke forbudt for øboer:tihi:

Jeg fattede så ikke lige, at jeg kunne vinge flere muligheder af i afstemningen. Jeg har stemt slut juli, men kan også start og slut augast og september…

du skulle bare have sat hak i flere af felterne. hehe:)

ved ikke om vi skal starte afstemningen forfra, eller om admin vil taste de ikke afkrydsede datoer som folk også kan af?

De der ønsker at putte markering ved flere datoer er velkommen til at sende mig en PB og så skal jeg nok gøre det :slight_smile:

Syntes det lyder super hyggeligt. For mit vedkomne må det ikke være i september. Jeg starter min elevtid på Vejlesygehus og er afsted alle hverdage fra 6-17. 30 så der er dømt hyggetid med pigerne i weekenderne.