Kattetræf i Jylland

skal vi lade afstemningen køre lidt endnu, eller skal der laves en ny afstemning med nærmere valg af tidspunkt (slut start eller midt) og vil i have en eller flere stemmer? :tihi:

kan ikke d. 8 august… men ellers er jeg ikke booket i august endnu…men skynd jer med en dato, så jeg ikke booker den dag til job

har valgt ikke at stemme…

Jeg har lææææænge stemt… gjorde jeg da den blev oprettet G

[SIZE=5]KAN VI BLIVE ENIGE OM REE PARK? [/SIZE]
:):):):slight_smile:

[QUOTE=Mette Stevnsborg;196535][SIZE=5]KAN VI BLIVE ENIGE OM REE PARK? [/SIZE]
:):):):)[/QUOTE]

ja det tror jeg - det er der vist generel stemning for :slight_smile:

good. skal jeg lave en ny tråd for at finde et nærmere tidspunkt, eller kan du slette den der er her i tråden så jeg kan oprette en ny? :slight_smile:

[quote=lenschow;191781]Jeg spørger ham. Hvis han ikke har tid, så har han kollega måske. Vi kunne måske få en times tid sammen med dem, hvis de vil, også ellers selv gå i zooen.

Jeg prøver at stikke en finger i jorden

MVH[/quote]

Pga højsæson skal vi nok vente med Aalborg turen - men jeg er frisk på Ree

Så må næste hurdle være at finde en dato.:rock:

Mon ikke det er en god ide at vælge et tidspunkt hvor der er størst sandsynlighed for lunt sommervejr?

Marina

Lige sådan noget tænkte jeg på , ikke at jeg har kontakten ,men kunne være super fedt hvis det kunne lade sig gøre , jeg er klart deltager hvis det kan passe ind med det hele…
Jeg vil se LØVER ! :wehuu:

[quote=Britt Hammershøi;207957]Lige sådan noget tænkte jeg på , ikke at jeg har kontakten ,men kunne være super fedt hvis det kunne lade sig gøre , jeg er klart deltager hvis det kan passe ind med det hele…
Jeg vil se LØVER ! :wehuu:[/quote]

sådan nogle små misser har de da lige fået i ree-park osse:)

Jeg er også med, hvis tidspunktet kan passe. Har før været i Ree Park, og den er bestemt et besøg værd - også en gang mere.

nøj hvor hygsomt - så bliver vi snart rigtig mange :slight_smile:

har du fundet nogen øboer der gerne vil med? :smiley:

Prøv eventuelt at lufte ordet geparder for Marianne H…det virkede sidste gang -høhø

Altså Tina har du ingen pli, du behøver da ikke at nævne en af mine svagheder for åben skærm :ups::ups:

Åhh ja Ree Park er et paradis, ikke nok med at de har geparder der stortrives, de har sørme osse sandkatte, nogle utroligt smukke og sjældne dyr. :wehuu:

Der er langt herfra, men jeg vil da følge med i tråden og hvem ved måske kan det lade sig gøre :fin::fin:

[quote=Marianne H;208610]Altså Tina har du ingen pli, du behøver da ikke at nævne en af mine svagheder for åben skærm :ups::ups:

Åhh ja Ree Park er et paradis, ikke nok med at de har geparder der stortrives, de har sørme osse sandkatte, nogle utroligt smukke og sjældne dyr. :wehuu:

Der er langt herfra, men jeg vil da følge med i tråden og hvem ved måske kan det lade sig gøre :fin::fin:[/quote]

det må være i den anden tråd om det samme, men så vidt jeg husker har Gitze da sagt hun tager med og har plads til et par øboer i bilen:thumbup::stuck_out_tongue:

ja jeg mener jeg har inviteret 3 stks med til jydeland :wink: - det er først til mølle om pladserne :slight_smile:

Nu kan jeg se at de fleste tidspunker er kommet op på 10 stemmer.

kan vi blive enige om noget nærmere?

Birthe hvornår kommer du til DK?

Jeg kommer hjem midt i August tror jeg :slight_smile:

Weekenden den 29-30 skal vi til bryllup

og weekenden efter tager vi på bryllupsrejse.

Jeg tror bare at i skal planlægge uden mig, desværre :frowning: