Katteudstilling i Odder? Ja jadet skal de jo sige meeeeeeen

Her er i virkligheden hvad de laver

Jeg ved ikke hvorfor de er så hemlighedsgfulde med det, da det jo er noget Trokldemor, Elly, MB og de andre gør hver sommer [bigloony]

Neeeeej nu har jeg set mere end jeg havde lyst til -what -muhaha -uha
Jeg tror egentlig jeg dropper udstillinger hvis det er det der det går ud på

her er stakkels Hanne, som tigger Karen P om at komme med

Her er Elly og Johnny som MEGET bevidst er kommet VÆK fra konerne for at hygge lidt -engel

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Nåååååh,. stakkels lille Hanne -hæhæ -hæhæ -hæhæ

HEY -what HVORFOR ER JEG LIGE INDBLANDET -what
-råbeaf -råbeaf -råbeaf -råbeaf -råbeaf

-bøllebank -bøllebank -bøllebank

-høhø -høhø Mon ikke det er fordi du er her,der og alle vegne -LOL -LOL -xxrotflmao -xxrotflmao

MB EEEEEEEEEEEEELSKER nudistatrande, meeeeeeen er dog lidt genert

-LOL det er mogle vældige benmuskler,men det er måske nødvendigt når render på udstillinger ?

HAA HA Ja det er -høhø

Meeeeeeeeeeeeeeeeeen se så lige hvor KAREN P nyder livet på stranden

Nej jeg er da ej nikke nej LMP… Jeg er jo lige her… og i gang med at pakke [smilie=hate-tunz.gif]

-hæhæ

-LOL det er mogle vældige benmuskler,men det er måske nødvendigt når render på udstillinger ?
[/quote]
Skøre tøs -LOL -LOL -LOL

Nej jeg er da ej nikke nej LMP… Jeg er jo lige her… og i gang med at pakke [smilie=hate-tunz.gif]

-hæhæ[/quote]

JA JA MB, jeg ved sgu godt man kan tage sin bærbare med sig alle steder. Ja jeg ved da godt den gemmer sig der under Burkaen. det sgu da tydeligt… -høhø

Med de benmuskler må du rende med andet end katte -høhø -høhø og der er masser af plads under burkaen

Har æige ladet mig fortælle at Troldemlor er gået under. Hun kan sgu ikke holde til det længere

Sine er du også ved at gå under ??? -høhø -høhø -høhø

Drøm sødt troldemor -xxrotflmao

Eji hvor har du fået det billede fra, hvem har været så fræk at give dig det…

Pzzzzz det virkede…

Ja det er godt nok et kønt ros -xxrotflmao -xxrotflmao

Det er da til at fange alle mine tårer -ked da Johnny bare kørte hjem uden mig. -ked jeg havde jo sukket siden jeg så hans billede i sidste uge -ked -ked Og jeg havde endda barberet mig så jeg var fin -ked -ked Havde ikke regnet med du var så ond Sine gry.