Kejsersnit. hjælp!

Jeg har ikke KMR men har http://www.toplifeformula.com/products/kittens/kitten-milk.aspx på lager, bor dog oppe ved Aalborg - men sender gerne hvis du ikke finder en amme

Jeg har KMR og det ved trådstarter, men hun har indtil nu ikke bedt om det.

Hej Alle. Lige en update. Moren ville stadig ikke tage killingerne. Så begyndte jagten på ammemor igår. Fik fat i hende i Silkeborg, som ville tage 2 stk. Og senere ringede de fra Hittekilling, at hun havde en hunkat med 2 stk killinger, om jeg ville have hende i pleje. Så kl19 igår kørte jeg til Silkeborg med 2 stk og videre til Randers , for at hende missemor med 2 killinger. Kom hjem kl.00.30. Hunkatten tog med det samme mine killinger til sig. De har lidt svært ved at fåplads for hendes 2 killinger;, som er lidt større. Men de sutter, og hun plejer dem til ug. Giver stadig til modermælksserstatning til 2 af dem, da de stadig ikke har taget på. Og i Silkeborg har hunkatten også taget de 2 til sig. Så håber nu alt flasker sig. Men puha en omgang, men dejligt med en god nats søvn. Tak til dem, der har forsøgt at hjælpe.

Til en anden gang så kunne det jo være at det er bedre at tilbyde i stedet for at vente på at der bliver spurgt. Jeg ville da have svært ved at bede om det fra en fremmed, men hvis det bliver tilbudt er det “bare” at sige ja.

Sikke en hård start på det hele! Men dejligt at høre, at alle killingerne nu har en mormus til at tage sig af dem. Jeg håber, det kommer til at gå godt, og at I kan få lidt ro på nu.

:slight_smile:

Tak for en rigtig dejlig update - man kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det går når der er sådan en tråd - så jeg er bare SÅ glad for, at du lige skrev OG at alle killinger nu har en mor at være ved :hjerte:

Held og lykke med det hele fremover

hvordan går det med mislingerne ?

Idag måtte vi desværre sige farvel til lille Alma, hun havde noget i lungerne.:(( Resten har det fint, indtil videre.

:sørger: Lille Alma.

Hvor synd at den ene døde, men hvor er det dejligt at høre det lykkedes at finde plejemødre til dem. Held og lykke med dem :slight_smile: Hvor er det flot alt du har gjort for at redde dem.