Og du var så hurtigere til at skrive @Eva - tænkte præcis det samme…
2 Synes om
Tak for jeres svar alle sammen. Moren bliver steriliseret når den sidste killing er væk (vores) hvilket jeg også gjorde dem opmærksom på ville være en rigtig god ide.
- Jeg har ikke energi til at anmelde af personlige årsager i nærmeste familie, selvom jeg også er dybt forarget over at man giver/sælger en killing på 10 uger.
- Jeg har besluttet mig for at vi henter killingen når den er lidt over 12 uger, da vi har forelsket os i den, og de ikke er nogen der tjener penge på kattes elendighed, de er blot et ældre ægtepar som slet ikke forstår konsekvensen og hvor vigtigt det er at de har deres mor samt søskende. De er lidt gammeldags og måtte også lære dem vigtigheden af vådfoder, så det ikke kun er tørfoder. (De var overbevist om at katte på tørfoder ikke får tandsten) det er også rigtigt at det hjælper på det, men en god blanding af vådfoder og tørkost er optimalt. Det har jeg i hvert fald lært efter utalige katte videoer.
er dog ikke ekspert, bare meget katte glad!
- Jeg tror ikke jeg får ret meget ud af at ringe til dem og bede om tlf nr på dem som har hentet broeren. Det er bare en høj konflikt jeg skaber, og jeg ved de har nemt ved at komme af med “vores” killing da den har fået mange henvendelser fordi hun simpelthen er en lille mis der gør sig godt på billeder. Og jeg tror ikke familien ønkser at aflevere ham tilbage.
- Jeg har virkelig været i tvivl om hvorvidt jeg skulle hente hende når tid er, eller ej. Men min datter elsker hende allerede og det samme gør jeg. Så længe hun ikke tager skade af at gå de sidste uger kun med sin mor, så føler jeg virkelig hun skal bo her.
Jeg har læst alle jeres svar og er meget taknemmelig for feedback. Det er det eneste sted jeg kan spørge og få kvalificerede svar.
Jeg skal nok have 100 spørgsmål når først sammenføringen begynder.
Vi er meget enige, jeg føler bare ikke nogen vinder på at jeg siger nej til killingen. De kan nemt komme af med hende til anden side fordi hun er så sød, og de har bestilt tid til sterilisation til missemor.
10 Synes om
Ja, jeg vil bare sige tillykke med jeres nye kat - hedder hun noget?
Hvis du skulle have et par billeder af dine to andre katte må du da gerne smide dem ind - billeder af dejlige katte kan vi jo aldrig få for mange af
5 Synes om