Killinge BOOM; BOOM

Ja, han har virkelig udviklet sig godt, fatter ikke at han endnu ikke er solgt :hjerte:

3 Synes om

Det forstår jeg heller ikke :heart_eyes:

2 Synes om

fik taget lidt billeder af ham da vi var på show i nr. Sundby

og lige et par stykker af Milo

14 Synes om

Et par dejlige drenge! :hjertekat:

4 Synes om

Dejlige, bløde drenge :smiling_face_with_three_hearts:

Og en lille pigtrådspige :wink:

1 Synes om

Hvis I på et tidspunkt udstiller i nærheden af roskilde, så må jeg forbi og møde dem :two_hearts:

3 Synes om

I kommer ikke til racekattens udstilling i weekenden, vel? Jeg vil rigtig gerne møde en Kurilian Bobtail :two_hearts:

1 Synes om

Nej, desværre ikke, men måske Boholdt er der med hendes

Det er sjovere at møde dine :joy:

1 Synes om

Hun var ikke specielt imødekommende :joy: Jeg forklarede, at jeg vidste hvem du var og sagde, at jeg aldrig havde mødt en bobtail og du havde foreslået, at jeg hilste på hendes. Hun spurgte, om det var trillingsgård (kan ikke lige huske dit efternavn), jeg sagde ja, hvorpå hun sagde NÅ! Og vendte sig væk. Samtale afsluttet.

Til gengæld var der de sødeste Birmafolk, der lod mig kramme, nusse og begrave snuden i birmapels :two_hearts: perserfolk, der gerne ville fortælle om deres katte og burmeserfolk, der gerne fortalte.

8 Synes om

Vildt, jeg har kun mødt hende som venlig :smiley:

Lidt billeder fra weekendens udstilling i Norge

Lørdag
Vanda CACC, BIV og MOM
Milo CACC, tabte BIV og NOM til Vanda
Både Milo og Vanda er nu Kitten Champion
Silver CACC, blev nr 2 af 5 i NOM
Nardi CACC blev nr 2 af 6 i NOM
Plet CACS

Søndag
Milo CACC og BIV
Vanda CACC
Nardi CACC. De var alle 3 hos samme dommer og tabte NOM til en blå britte
Plet CACS og NOM
Silver CACC vanst NOM i konkurrence med 5 andre killinger og vandt BIS

14 Synes om

Tillykke med præmier/ titlerne
:flag: godt gået :star_struck:

2 Synes om

De killinger har I da været meget heldige med :heart_eyes:

2 Synes om

Tusind tak :hjerte:

Ja det må vi sige, men vi manglede også gode showkatte. Plets killiger må jeg indrømme jeg er imponeret af, for kombinationen af Plet og Benn i forhold til gode og stærke sider, var bestemt ikke oplagt. selv Agurken er blevet rigtig flot og kan udstilles.
Eneste minus ved Milo og Vanda er at de på show er total ligeglade med drillepinden :argh:
Silver er imponerende, aldrig har jeg set en korthåret med så kraftige benstammer, hans hale må dog gerne vokse lidt, da den ligger lige på grænsen.
Nardi har det mest fantastiske mønster, som heller ikke ses så ofte på Kurilean, men hun er en bette fis, som hendes mor (inden hun fik killinger), men størrelse kommer når hun har haft killinger.

8 Synes om

Sikke da :clap:t2: Tillykke med hele møllen :partying_face:

1 Synes om

På show i Norge havde vi Vanda og Milo en tur hos fotografen. Lidt af et cirkus, for Milo var mere intereseret i at undersøge lokalet en stå fotomodel, men der kom da 4 nogenlunde billeder ud af det.

Vanda var mere samarbejdsvillig

1V0A1800

1V0A1815

Vi forsøgte også me fællesbilleder :lol:
1V0A1834

det hjalp at putte dem i en kurv

20 Synes om

Den første fælles billed er fantastisk :joy:

Men synes nu alle billeder er gode :star_struck:

4 Synes om

Ha ha, jeg elsker det af dem, der vender hver sin vej :heart::joy:

4 Synes om

Vanda og Milo er et par meget smukke katte, hvilket de fine billeder tydeligt viser
:smelter:

2 Synes om