Åh lille pusser da - han ser virkelig sølle ud, det lille skind. ![]()
Forhåbentlig er han snart på poterne igen - han skal jo i gang med at forsøde tilværelsen for Lonse ![]()
I morgen går den med 120 i timen igen
Lille fyr da ![]()
Det er heldigvis tydeligt, at selv i den ynkelige tilstand, så ved han, at han kan finde noget ekstra tryghed ved jer ![]()
I nat vågnede jeg ved at der var fulg gang i legen blandt de tre banditter, der var under kniven i går. og lige pt leger de alle sammen uden antydning af at de blev snippet i går
Fluffy er næsten nødt til at få sin egen puttehule @Lonse … ![]()
Det kunne selvfølgelig være, at kæresten var mere på idéen efter han har set det billede, jeg har forsøgt at overbevise ham, men han mener de har rigeligt allerede ![]()
Fluffy ser så sød ud
, og han og sutskoen klæder hinanden ![]()
Hvad er det man siger : Der er så meget mænd ikke forstår ![]()
Det er vist på tide at få vist nye billeder af de 6 killinger vi stadig har herhjemme
Vinkuldet,
pigen som vi pt forsøger vi om kælenavnet Nadi passer
Silver
Amicone, som i dag fik nyt hjem
Orkide kuldet
Agurken, som stadig mangler nyt hjem
Vanda
Milo
Hvorfor er det lige, han hedder Agurken - ikke at jeg vil påstå at være orkide-ekspert, men…
![]()
Milo er blevet en stor dreng, er han ikke?
Og han er stadig fin ![]()
Dejlig flok. ![]()
Det er min datters skyld…
Vi hentede en sort hvid orientaler i holland som min ældste elskede navnet på… den hed agurk, og da hun så jeanettes sort hvide killing kunne den heller ikke hedde andet end agurk, så hver gang vi besøgte jeanette rendte min 13 årige pige rundt og snakkede om og med agurken…
Sort hvide katte er for hende agurker
På stamtavlen hedder han DK KorZhik’s Aerangis, men tror han fik kælenavnet agurk da han var 6-8 uger. vi havde besøg af et vennepar med deres 3 børn, den ene siger han ligner agurk
og indrømmer jeg gjorde store øjne, og fik forklaringen og det har været hans navn lige siden ![]()
@line_refsgaard må selv hellere fortælle hvorfor
rettelse Line har fortalt hvorfor ![]()
Milo er blevet en stor dreng, er han ikke?
Og han er stadig fin
Jo han er blevet en stor dreng på trods af forældrene og ikke mindst far er en bette fis. Moderen har en god størrelse, hvis hun lige kunne tage lidt på i vægt, hun er lidt for slank.
Man ja han er mega fin, så det var den rette beslutning at beholde ham hjemme, har har virkelig taget det bedste med sig fra begge forældre ![]()
Dejlig flok.
Tusind tak ![]()
De er meget smukke alle sammen - dem har I været heldige med
![]()
Agurken ![]()
![]()
![]()
Øj hvor er Agurken dog bare lækker ![]()
Agurken er godt nok en flotter fyr ![]()