Ja hun har jo en forkærlighed for triwer Men han er nu en lækkerhaps og så mild i temprement
De er så fine allesammen
Hvor er Bootstrap kær… elsker pletten på næsen
Så han er bare ærlig om, at han ikke er helt så nuttet og uskyldig som han ellers formår at se ud
Tusind tak og lækker temprement
Ja han er kær, men fræk som en slagterhund
Åh, ja, så må vi bare håbe køber ikke fortryder sit valg
Men når ikke lige han er klar til at dræbe for en drillepind, så han er så blid og tusser rundt og leger med sig selv
Ja jeg er sådan jeg ikke kan sige hvilken er sødeste/kønneste/ flotteste
Forstår dig godt, for de oser af charme, selvtilid og lækker pels
Det er jeg såmænd helt sikker på ikke kommer til at ske Mille er også for det meste utrolig blid og rolig, men når hun finder sin tørre fasan vinge, så er hun pludselig en meget farlig jæger
Jeg synes selvfølgelig også, at de er aldeles vidunderlige alle - men jeg har nu et blødt punkt for lille sorte Aerangis
Han er også mega cute
Jeg er elendig til at få lagt billeder ind, men her kommer der et par video af dem
vi har købt et brugt hamsterhjul, de voksne syntes godt nok det er en underlig anordning, men killingerne har taget den til sig
Det er ikke kun børnebørnene der syntes badekaret er fantastisk
Killingerne har I dag haft 2. dyrlæge besøg. De 4 små blev vaccineret og 5 af de store blev snippet.
De har stort set sovet siden vi kom hjem
Hvor er de skønne - hvor mange af dem har fundet nye hjem?
Tusind tak De er så dejlige
pt har vi solgt 5 killinger, der venter på at blive flytteklar. 1 fra O kuldet. 3 fra P kuldet og 1 fra V kuldet. Og der er har været besøg til den sidste fra P kuldet og en fra V kuldet.
Vi beholder selv pigen fra V kuldet og Mini Benn fra O kuldet, dog lure vi lidt på om det er pigen, der skal blive hjemme i steder for, men så længe hun ikke er solgt, kan vi jo se tiden an.
Sikke dejlige billeder af dejlige katte killinger
De er skønne
I går fik jeg fundet fotolamperne frem og taget nye billeder af kuldene,nogle var nemmere at tage billeder af end andre
O kuldet, som nu er 14 uger, den første flyttede i dag
P kuldet er nu 13 uger og en flok banditter, tror ikke de ved de er Kurilean bobtail med det aktivitets nevu de har. Men mærkelig nok, var de faktisk de nemmeste at tage billeder af