Killinge BOOM; BOOM

Fantastiske billeder af de skønneste killinger
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

4 Synes om

AHRRMEN, altså - da jeg så til P kuldet, skulle jeg til at skrive, at de næsten var mere cute end O-kuldet - men så nåede jeg ned til det sidste… :smelter:

PS. Er der 2 x P-kuld…? :thinking:

2 Synes om

De er fantastisk søde alle 12, men åh ham den lille fluf :inlove: :smelter:

Nøj vi glæder os til at lære ham endnu bedre at kende :hjerte:

4 Synes om

Tusind tak :heart:

Tusind tak :heart:

både ejer og killinger er trætte efter dagens dyrlægebesøg :lol: Det er rettet

Tusind tak :heart: Ja han er skøn :smelter: og er sikker på han også glæder sig til at blive bøllefri :tihi:

5 Synes om

Er Fluf ham den lille velnærede - og skal Lonse være den heldige nye ejer af herligheden?
Kæft, han er for lækker :hjerte:

4 Synes om

Som en der har mødt ham og som har haft 3 børn der elskede at kysse hans pande, så får du altså den mest rolige og bedårende killing… han er så uendelig smuk og nøj hvor forstår jeg godt i faldt for ham

(Han er alt for “sød” til nogen sinde at ville passe i mit hjem, men i guder hvor synes jeg alligevel at han er fantastisk…)

Jeg glæder mig til at se de 1001 og billed du poster af ham her inde…

Jeg kan heller ikke helt vente til hr pirat bliver klar til at flytte, for hans aktivitetes niveau og putte egenskaber tog mig med storm. Hans klap for det ene næsebor passer så godt til at være en pirat… og jeg glæder mig til en lur på sofaen med ham som selvskab (og at han leger bjergbestiger i vores planter)

7 Synes om

Fluf er ham her :hjerte:

Og ja Mille, min kæreste og jeg har fået lov at udvide vores lille familie med ham :hjerte: Mille mangler en hun kan putte og vaske på, som ikke brokker sig over hendes ru tunge :tihi:

12 Synes om

Den er den lille flyffy killing, men det er pelsen der snyder, han er en bette fis, men mega cute :smelter:

5 Synes om

Stort tillykke Lonse - han er bare helt skøn :heart_eyes:

3 Synes om

Så mangler vi bare lige at få slået fast (for dummies, altså… :sunglasses:) hvem af dem Piraten er…? :thinking: :smiley:

4 Synes om

Mega cute er næsten for mildt sagt - han er totalt uimodståelig :inlove:
Hvad hedder han udover Fluffy?

4 Synes om

Han hedder Masso Antico efter en rødvin, men vi regner med at han bliver Masso i hverdagen, og nok ender med at have et kælenavn der inkluderer noget med Fluf eller fluffy :tihi:

5 Synes om

Piraten er Bootstrap

2 Synes om

Det var kærlighed ved første blik for min kæreste, og da jeg først fik hilst på ham, så var vi egentlig godt klar over, at vores fornuftige vi skal lige hjem og sove på det for at være sikker, ikke ville ændre noget for os :tihi:

Det rolige gemyt men sociale gemyt passer så fint til os :hjerte:

I får uden tvivl noget ekstra liv i huset, men med garanti også en skøn tilføjelse hos jer :hjerte:

8 Synes om

Aka. den her charmetrold…? :heart_eyes:

7 Synes om

Ja min lille hr pirat

Han talte bare til mit hjerte i det sekund jeg så ham og han havde det helt rigtige temperament… at han så altid falder i søvn i min arm gjorde heller ikke noget skidt ved hans lækkerhed

7 Synes om

Stort tillykke med jeres nye beboer :flag:

Både Mille og jer @Lonse
Hvor er i heldige og få ham :heartpulse:

3 Synes om

@Jeanette
Kan virke ikke sige, hviken billed der er bedst, sødere, flotteste
Hvad med en fælles billed af alle killinger på en gang, åh der ville være så flot en billed :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Jeg har virkelig været heldig med billeder denne gang og fået præsenteret killingerne bedst muligt :heart:

Et fællesbillede med 12 killinger, det vil vist kun være muligt, hvis de sover :tihi: Det nærmest vi kommer er vist disse

8 Synes om

Fluffy er lidt sølle efter dagens kastrering :hjerte:

14 Synes om