Killinge/kattenus i Roskilde

Jeg er bare super glad for at jeg ikke kan komme:S. Tror nemmelig ikke, at jeg kunne klarer at se de super dejlige katte, live.:smelter::smelter::smelter:
Er ikke i tvivl om at jeg en gang kommer til at eje sådan en.:wehuu:

Åh det lyder super hyggeligt :smiley:

Åhhh :savle: :savle: dem bliver jeg da nød til at opleve :hjertehop:

Kalenderen tjekket, vil stadigvæk gerne komme :slight_smile:

Marianne, hvis der stadigvæk er plads i din bil, vil jeg meget gerne reserve en fra Roskilde station

Jeg må desværre melde fra igen :(:(:(:frowning:

Jeg har godt nok fri men jeg havde liiige glemt den, desværre ikke uvæsentige detalje, at det er den dag Andrea skal hjem fra efterskolen. Og med mindre vi skal leje en lastbil, så skal vi køre derop i begge biler for at ha’ alt hendes pikpak med hjem :besvimer:

Øv da osse :frowning: Nu passede det ellers lige for en gangs skyld med mine arbejdstider :frowning:

hvis det er skal jeg gerne køre inden om roskilde st

jeg kan med lidt god vilje have 4 med… i hvert fald 3 :slight_smile:

Det bliver spændende, skal jeg have noget med? :slight_smile:

Ja det tænker jeg ozz - Jeg må så indrømme at jeg er bedst til købe-ting :ups:

Jeg har tænkt mig at lave en opsamling her i tråden i næste uge på hvor mange der har “tilmeldt” :slight_smile:
Jo, I må meget gerne tage noget med, I kan jo begynde at tænke over, hvad I gerne vil medbringe.
Jeg tilbyder: Kaffe, the, sodavand, altså våde varer. Så I må gerne tænke på at medbringe “tørre” varer :slight_smile:

[QUOTE=MZJ;872597]Jeg har tænkt mig at lave en opsamling her i tråden i næste uge på hvor mange der har “tilmeldt” :slight_smile:
Jo, I må meget gerne tage noget med, I kan jo begynde at tænke over, hvad I gerne vil medbringe.
Jeg tilbyder: Kaffe, the, sodavand, altså våde varer. Så I må gerne tænke på at medbringe “tørre” varer :)[/QUOTE]

Jeg satser på et eller andet bagværk… skal du vide hvad det bliver eller er det knap så vigtigt?

Nå, hvis vi lige prøver at “samle” op så ser gæstelisten således ud:

Kommer:
dkkorat - Camilla
Blunky - opsamling på Roskilde St. e.a. sted
Vipstøsen - Carina - opsamling på Roskilde St. e.a. sted
Battlestar - Regitze
Catika - Tine
Bidt_af en gal kat
Gugger ( Lotte)
Rikke Lillevang
Vivi
Enki

Mangler endeligt svar:
Ann K
Kimilla

Og jeg byder som sagt på kaffe, the og sodavand o.a. læske

og Carina, det lyder rigtigt godt med et bagværk, jeg har ingen specifikke ønsker, det hele ryger ned :smiley:

Hvis der er plads til én mere, så vil jeg også meget gerne komme og nusse store som små sølvmissere :slight_smile:

[QUOTE=MZJ;873561]Nå, hvis vi lige prøver at “samle” op så ser gæstelisten således ud:

Kommer:
dkkorat - Camilla
Blunky - opsamling på Roskilde St. e.a. sted
Vipstøsen - Carina - opsamling på Roskilde St. e.a. sted
Battlestar - Regitze
Catika - Tine
Bidt_af en gal kat
Gugger - Lotte
Rikke Lillevang
Vivi
Enki
Horusac - Anita

Mangler endeligt svar:
Ann K
Kimilla

Og jeg byder som sagt på kaffe, the og sodavand o.a. læske

og Carina, det lyder rigtigt godt med et bagværk, jeg har ingen specifikke ønsker, det hele ryger ned :D[/QUOTE]

Du er velkommen :slight_smile:

Jamen, så tager jeg lidt småkager med til kaffen :slight_smile:

jeg skal lige høre :slight_smile: er der ligt sodavand ? for jeg drikker ikke dem med sukker… bliver lidt for hyper :slight_smile:

jeg tager jordbær med :slight_smile:

Hvis der er stemning for chips, tager jeg gerne nogle poser med :?

[QUOTE=Battlestar;875873]jeg skal lige høre :slight_smile: er der ligt sodavand ? for jeg drikker ikke dem med sukker… bliver lidt for hyper :slight_smile:

jeg tager jordbær med :)[/QUOTE]

Jep, der vil være light - det drikker jeg også selv :slight_smile:

Så:
Blunky - småkager
Regitze - jordbær
Enki - chips
Vipstøsen - bagværk
hold jer endelig ikke tilbage :stuck_out_tongue:

Det lyder hyggeligt, men er ikke sikker på, jeg tør komme :rock:
De ser dejlige ud, håber du finder gode hjem til dem.

[QUOTE=Mislingen;876003]Det lyder hyggeligt, men er ikke sikker på, jeg tør komme :rock:
De ser dejlige ud, håber du finder gode hjem til dem.[/QUOTE]

:høhø: Ej Heidi, kom nu. Hvad kan sådan nogle små uskyldige ynglinge lave, der kan være farligt ?:stuck_out_tongue:

[QUOTE=MZJ;875918]Jep, der vil være light - det drikker jeg også selv :slight_smile:

Så:
Blunky - småkager
Regitze - jordbær
Enki - chips
Vipstøsen - bagværk
hold jer endelig ikke tilbage :p[/QUOTE]

Mit bagværk bliver noget kage af en eller anden art (og ikke noget brød noget…, kom lige i tvivl om definition på bagværk)