Killinge/kattenus i Roskilde

Jamen bare deres tilstedeværelse er jo nok :slight_smile:
Kæresten var slet ikke begejstret, da han hørte hvad jeg ville bruge min dag på, hehe… ordret citat : “husk nu at du har lovet vi ikke skal have flere katte”

Øv, det er den dag der er sommerfest i NSR :frowning:

Nogen må gerne nusse lidt pels for mig!!

[QUOTE=DK Thomani;877546]Øv, det er den dag der er sommerfest i NSR :frowning:

Nogen må gerne nusse lidt pels for mig!![/QUOTE]

Den påtager jeg mig gerne, jeg er vant at nusse med hænder OG fødder :høhø:

:høhø: bare pas på - mine killinger er gode til at nusse fødder :smiley:

Bare rolig, jeg satser stærkt på at få begge fødder med hjem igen :smiley:

Er det muligt at en af jer kan have mig med fra Glostrup eller omegn ? :slight_smile:

hvis du kommer til ishøj kan jeg have dig med :slight_smile: no problem

Jeg kan godt køre omkring Glostrup :slight_smile:

Tusind tak til jer :slight_smile: , men hvis Vivi kører forbi napper jeg turen med hende :smiley:

Jeg vil meget gerne pilles op et eller andet sted også. Kommer med tog fra Slagelse… kan stå af i Roskilde eller Høje T. hvis det passer bedre. Var der ikke også en anden en der kom fra min retning med tog… :?

Mener det var Marianne, der tilbød at hente os… men hvis der er nogen der kommer inde fra KBH centrum eller omkringliggende forstæder er det måske nemmere fremfor at Marianne skal ud og køre ?

[QUOTE=Vipstøsen;879256]Jeg vil meget gerne pilles op et eller andet sted også. Kommer med tog fra Slagelse… kan stå af i Roskilde eller Høje T. hvis det passer bedre. Var der ikke også en anden en der kom fra min retning med tog… :?

Mener det var Marianne, der tilbød at hente os… men hvis der er nogen der kommer inde fra KBH centrum eller omkringliggende forstæder er det måske nemmere fremfor at Marianne skal ud og køre ?[/QUOTE]

hvis du hopper af i Højje Tåstrup - så tager jeg dig med derfra - jeg kører lige forbi den station på vej derned :slight_smile:

Vipstøsen og Blunky - hvad gør vi nu med jer to :stuck_out_tongue:
jeg kan forstå, i to er de eneste der skal “samles op” på en station - det vil være rigtigt smart hvis I kunne komme - nogenlunde - ind samtidig. Og hvis det er nemmest for jer at stå af i Roskilde, henter jeg jer gerne, det tager kun ca. 5-10 min. fra mig. Kan I ikke finde ud af det ? og hvis jeg skal hente jer, giv mig jeres tlf. - mit er 2231 8450

Og hvad har vi at spise og drikke ?

Sodavand, kaffe, the, boller (det tager jeg mig af) chips, kage, jordbær, slik - byd ind :smiley: vi mangler helt sikkert noget mer´

Jeg medbringer slik - det kan man altid spise og det kræver ingen forberedelse :slight_smile:

[QUOTE=MZJ;879451]Vipstøsen og Blunky - hvad gør vi nu med jer to :stuck_out_tongue:
jeg kan forstå, i to er de eneste der skal “samles op” på en station - det vil være rigtigt smart hvis I kunne komme - nogenlunde - ind samtidig. Og hvis det er nemmest for jer at stå af i Roskilde, henter jeg jer gerne, det tager kun ca. 5-10 min. fra mig. Kan I ikke finde ud af det ? og hvis jeg skal hente jer, giv mig jeres tlf. - mit er 2231 8450

Og hvad har vi at spise og drikke ?

Sodavand, kaffe, the, boller (det tager jeg mig af) chips, kage, jordbær, slik - byd ind :smiley: vi mangler helt sikkert noget mer´[/QUOTE]

Roskilde vil være billigst for mig, hvis vi ser sådan på det. Men jeg kan ikke tro at Høje T er meget dyrere, så det skal ikke skille os ad. Men synes Marianne har helt ret i, at det er nemmest, hvis vi kommer samtidigt. Jeg kan være i Roskilde 13.24. Hvis det skal være Høje T, 13.34. Så skal vi bare lige have Blunky på banen :slight_smile:

Det er jo lidt af et problem for mig at komme. Pga. det dejlige spor arbejde. Jeg kan være der kl. 14. eller 13 :slight_smile: Kan sagtens være der til 13. Også hentes vi omkring 13.30 :slight_smile:
Så jeg vil stadig gerne afhentes haha :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;879665]Det er jo lidt af et problem for mig at komme. Pga. det dejlige spor arbejde. Jeg kan være der kl. 14. eller 13 :slight_smile: Kan sagtens være der til 13. Også hentes vi omkring 13.30 :slight_smile:
Så jeg vil stadig gerne afhentes haha :)[/QUOTE]

Nå, så aftaler vi at jeg gør holdt på Roskilde St. kl. 13.25 - for afhentning af Blunky og hvis Vipstøsen står af dér også hende ?

I må gerne gå ud til ankomsthallen og ud ved p-pladserne lige rundt hjørnet, så mødes vi der. Jeg kører i en blå Skoda Octavia

[QUOTE=MZJ;879691]Nå, så aftaler vi at jeg gør holdt på Roskilde St. kl. 13.25 - for afhentning af Blunky og hvis Vipstøsen står af dér også hende ?

I må gerne gå ud til ankomsthallen og ud ved p-pladserne lige rundt hjørnet, så mødes vi der. Jeg kører i en blå Skoda Octavia[/QUOTE]

Det en aftale :slight_smile:
Det må så også betyde at Battlestar ikke behøver at tænke på os. Men tak for tilbudet, vi ses jo senere om eftermiddagen :wink:

Det bliver så hyggeligt :slight_smile: Jeg glæder mig ! :slight_smile:

trykker på enig-knappen

[QUOTE=MZJ;879691]Nå, så aftaler vi at jeg gør holdt på Roskilde St. kl. 13.25 - for afhentning af Blunky og hvis Vipstøsen står af dér også hende ?

I må gerne gå ud til ankomsthallen og ud ved p-pladserne lige rundt hjørnet, så mødes vi der. Jeg kører i en blå Skoda Octavia[/QUOTE]

er det ikke meget nemmere at du bliver hjemme og gør klar i ro og mag og ikke spekulerer på det, og så samler jeg hele holdet op så vi ankommer samlet hos dig?