Tja…Se nu er det jo sådan, at jeg ikke har alverden at få min tid til at gå med host
Så der er indhentet forstærkning, og Dione er nu plejemor for 4 hittekillinger.
Sugieh vil skide på det skrammel, bare hun må sidde i kassen de kom i. Lucky er sååååååå glad for deres medbragte legetøj, mens Hildi er noget betuttet over der ny er nogen der næsten kan sige ligesom hende.
Dione har vasket og puslet om de små og to af dem har været i mælkebaren. Lille dygtige mormis
Killingerne kommer fra et dyrlægehus min datter bruger til sine hunde. De samarbejder med Bæklund, hvor de 4 små også skal op når de er vaccineret og neutraliseret og færdige med at være i pleje her
Der er to drenge og to piger. Den ene pige tortie og så ved jeg i øvrigt ikke en skid mere om den slags farver og hvad de kaldes. Dog er der i hvert fald to tabby
Du skal vaskes!
Det kan godt være du er sjov nok, men hvad F****N ER du egentligt???
Jeg hentede dem og satte kassen ned til Dione. De skulle snart have mad, så de pev godt
Dione snusede og så satte jeg hende og Hildi i hulen sammen med de 4 nye, og så var den skid ligesom slået
Men hold nu op jeg kan godt se jeg er vant til noget andet at se på… De har jo hverken ører, haler eller ben… Til gengæld er de indehavere af masser af pels og maver
Ja hun er en super mor Jeg er virkelig også meget taknemmelig over hende
Men det er sjovt at se hende, for Hildi er 1½ uge ældre og hun fiser rundt som en vild indianer, mens de fede dårligt kan stå på deres små ben Dione henter lige Hildi når der er spisetid… “kan du SÅ komme her”
Hehe, det er sådan nogle huskatte-bebser tit… Kira sidder også altid og fniser over mine europé killinger fordi de er så forskellige fra hendes… Små trekantede haler osv. i den alder
Her er et par 3 ugers europé killinger til sammenligning, hvis det er
(Undskyld billederne bliver så store, jeg tager dem direkte fra et album)
Jo 3 uger er nok ikke helt ved siden af så
Jeg ved altså ikke helt om jeg kan sige de er kønne (sorry) :surrender1:MEN… de er NUTTEDE så det basker og så siger de også anderledes end siam De er altså virkelig nogle fedlinger