Killingekuller vol. 2½

Tell me about it …

De har pletter på maven :smiley: så lur mig om der ikke er en smule spottyfy over dem :smiley: :smiley: :smiley:

:yikes:

Sikke en dejlig update :thumbup:
Stort tillykke med de små runde, der hverken har ører eller ben :høhø: men til gengæld pletter på maven (meget almindeligt hos tabby).

Hvor er det skønt at Dione og Hildi tager så godt imod de nye :wehuu:

Tillykke med dem… jeg synes det er helt vildt imponerende at sådan en missemor bare tager dem til sig sådan ude lige :slight_smile:

Åh jeg er smeltet… Den blochedtabby er da noget af det smukkeste. Så dejligt at familien siam har taget dem til sig. Jeg er sikker på det bliver win win for alle parter. Men… Nu går der jo flere mdr før jeg kan besøge dig, ved jeg ellers katnapper dem <3

Jeg er også imponeret af Dione, men jeg var ikke så meget i tvivl om hun ville snuppe dem :slight_smile: Jeg har støttet en lille smule, indtil de har pattet hende ordentligt op igen, men hun ligger ved dem så det skal nok komme :slight_smile:
Der er nemlig det lille tvist at Hildi faktisk i weekenden begyndte at knase lidt tørt og i går ÅD hun vådfoder :smiley: Se se… i en alder af 5½ uge, vi har en rekord her :smiley: Dog får hun det meste hos Dione stadigvæk :slight_smile:

Alle er velkommen til at reservere, der skal bare afregnes med Bæklund når de skal videre :wink:
Jeg vil se om ikke jeg i løbet af i dag kan få taget nogle individuelle billeder af dem, men Dione er der som et lyn når de vræler :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne… jeg vil os ha’ killinger !!

Sprit nyt skud af sofahygge…

Det er hårdt at blive storesøster…

En af tøserne :slight_smile:

Jeg tror det her en den ene dreng…

Den anden pige :slight_smile:

og BOLLEN!!! :smiley: Han er altså meget lidt køn, i guder han har verdens største hoved :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1180432]

Den anden pige :slight_smile:

og BOLLEN!!! :smiley: Han er altså meget lidt køn, i guder han har verdens største hoved :D[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kææææææææææææææææft, hvor er hun skøn med røde kinder og pandebrask

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

[QUOTE=DK Sugieh;1180432]

og BOLLEN!!! :smiley: Han er altså meget lidt køn, i guder han har verdens største hoved :D[/QUOTE]

MEGET LIDT KØN !!! … :uha:
Jeg overvejer seriøst at melde dig for det udsagn … :grrrr:

[QUOTE=Skattekat;1180438]MEGET LIDT KØN !!! … :uha:
Jeg overvejer seriøst at melde dig for det udsagn … :grrrr:[/QUOTE]

Jamen det er han altså ikke :ups: Han hænger slet ikke sammen, hans hoved er kæmpestort og hans ben er næsten væk i mave og pels :tihi: Men han er NUTTET og det tæller også :smiley:

De ser skønne og dejlige ud alle sammen:smelter:

Dejlige billeder…tror du ikke der mangler noget rødt. Kender en bette mislingedreng i rødt, der mangler en mor. Han kan spise selv

Du må lige sige til når du mangler ti ekstra fedtede fingre til at nusse :wehuu:

Dione ville sikkert ikke have noget imod det, men jeg vil ikke presse citronen i forhold til Sugieh og Lucky. De synes ikke de små er helt så dejlige som Hildi :S

Jamen dog Låwise…hvor er de søde de små killinger, naturligvis incl storesøster Hildi. :hjerte:

Tortiefisen er da bedårende…hvor er de heldige de killinger, at de kom til at bo hos Dione. :ok:

De små har lige fået deres første portion slam. Der er da godt nok forskel :smiley: Dup på snuden og så gav de sig til at æde :smiley: Nu er de vasket forsvarligt af Dione og ligger og får dessert :slight_smile:

Det kan være de kan lære Hildi at spise selv før hun er 10 uger så! :tihi: