Hvor er billederne…af slamspisningen…og indtagelse af desserten…
Den vågne læser ville vide fra denne tråd at Hildi skam spiser både vådt og tørt og drikker vand… Så kom ikke her (#27)
Sorry Hildi…du kan jo godt spise selv, jeg har straks slettet enig og grin til PiaB’s indlæg…shame on you Pia, at beskylde Hildi for ikke at kunne spise selv.
Gæt hvem der bare æder og æder???
Jep, det er Bollen
Det her gider jeg godt se på
Ih hvor bliver man glad af sådanne billeder. 4 SÅ heldige mislinger og en “søster” der får søskende hun kan hærge og bide i, og en missemor der ikke keder sig. Mange win win…nå ja og dig der kan svømme hen.
NUI hvor er jeg misundelig
Jeg har ikke meget forstand på farver og mønstre, men jeg kan godt se, de alle er tabby:tihi: Den ene pige er tortie:) - er den anden sortsølvtabby:? eller sorttabby:? En steriliseret huskattepige præget af SIA:inlove: er præcis, hvad vi leder efter som selskabskat til vores hankat, som bliver suprelorinchippet lige om snart:pote: Flere billeder af hende, please:thumbup:
Nååå sikke en dygtig missemor du har. Hvor er de bare nuser hele bundet. Vores huskatte killinger, havde også nogle kæmpe maver
Altså Luise kan du så komme med en stribe enkelt billeder af hele banden
Det var dog en dejlig sammenbragt familie
Jeg er vildt imponeret over at Dione bare sådan tog imod dem - fantastisk missemor du har der
I Europé opdrættere fortjener en medalje! OMFG de kan skrige
Tortietøsen kan gå HELT i selvsving
Da jeg kom fra job i aften var de ingen steder at finde… Dione havde holdt flyttedag ind i min seng Det er tilsyneladende dér små killinger skal være
De er klart menneskevant, for der er AKUT reaktion på stemmer
Billeder kommer der i løbet af i morgen når jeg har ordentligt lys. I aften vil jeg bare gerne nyde dem
[QUOTE=DK Sugieh;1180896]I Europé opdrættere fortjener en medalje! OMFG de kan skrige
Tortietøsen kan gå HELT i selvsving
Da jeg kom fra job i aften var de ingen steder at finde… Dione havde holdt flyttedag ind i min seng Det er tilsyneladende dér små killinger skal være
De er klart menneskevandt, for der er AKUT reaktion på stemmer
Billeder kommer der i løbet af i morgen når jeg har ordentligt lys. I aften vil jeg bare gerne nyde dem ;)[/QUOTE]
Uhm, jeg synes altså ikke mine européer plejer at skrige Men det lyder fornøjeligt med dem - jeg glæder mig til at se billeder af de 5 og Dione
Kan vi ikke godt blive enige om der er forskel på bas og sopran Nå ja og så et enkelt båthorn
Aah, så er jeg med, tror jeg. Mette plejede nemlig altid at brokke sig over hvordan Mille lød i løbetid i forhold til hendes brægende siatalere Det der “iv-iv” gik hende på nerverne…
NETOP! De er ikke så slemme som bengalen, men det er sgu lige før
Et enkelt mobilt billede kan det blive til i aften
Bollen måtte gerne flytte herom efter august
Hold op de er søde:hjerte:
Det lyder som om (in a manner of speaking :p) det faktisk ER nogle af Spottys slægtninge, du har fået indenfor døren :surrender1:
Det er jo det jeg hele tiden har sagt - Dione er meget mere behagelig at høre på end vores pivdyr
Billeder af hittedyr… NÅ NÅ!
Jeg vil mene det kræver mindst 1:1 opdækning før det kan blive nogenlunde anstændige billeder
Men her kommer dagens knips
De sad pænt i ½ nanosekund.
En på afveje…
Den anden tøs.
Endnu et forkølet forsøg på at samle dem
Hvad er det her for noget?
WHAT???
Bollen… efter måltid, det bette svin
Derfor ser de herrens ud
Snip snap snude