I går, da jeg havde lidt nabonus sov han ikke mindre end to gange i maden
Jeg tror aldrig det bliver anderledes ![]()
Jeg bliver NØDT til at vise et billede Charlotte tog… Det er fantastisk!
![]()
Ih, hvor bliver man glad i håret af såden en tråd. Luise, Ved du hvornår hittemislingerne er født. De ligner nogle der er omkring samme alder som Savannah50 (nok en smule yngre)?
Den lillafirkantede seng var jeg SÅ heldig at få resten på rullen ude i stof og stil igår, så nu kan der laves flere af den slags. Jeg tror aldrig jeg selv havde fået ideen at der kunne laves SÅ flotte senge af det stof, før du foreslog det, så derfor turde jeg godt købe resten af rullen
Jeg kender faktisk ikke den nøjagtige dato, men omkring st. bededag ![]()
Det har på mange områder været en total win win affære med de hitter. Hildi har stor glæde af søskende, og de små har fået en chance til ![]()
Stoffet du købte er møbelstof og derfor ret slidstærkt, det kan jeg skrive under på nu, hvor der hærges på livet løs af 5 meget levende killinger ![]()
Men hvor end Bollen ender, så skal han i hvert fald have adgang til rigeligt mad… På trods af fyldte foderskåle er han lige flejnet fuldstændig på sine søskende over en stump pølse
Det var HANS og KUN HANS! ![]()
Var så heldig at nusse på grisebasserne og ninjaen i går… Og neeeeeeeeeeeiiii hvor er de søde ![]()
Hende den bette Kraka er da bare en charmetrold og en stærk kriger - sådan at slå en kaninmus ihjel op til flere gange efter Dione havde bevidst den ikke var farlig ![]()
Og Hildi
Som hun da kan løbe og daske til sine småsøskende ![]()
Hvor ville jeg gerne være en flue hjemme hos Luise, altså en på væggen og så højt oppe, mis ikke kunne nå mig.
Sikke et cirkus der kan blive når engang de slippes løs i dyrlægens konsultation til vaccination
Da mine de sidste blev vaccineret forleden snuppede Ruby Tuesday da lige 2 fluer i hans vindueskarm - dejligt med en lille snack når man sådan er på tur :høhø: Bollen æder sikkert også evt. småhunde i venteværelset, hvis han får chancen ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1184180] Bollen æder sikkert også evt. småhunde i venteværelset, hvis han får chancen ![]()
[/QUOTE]
Hvis ikke han nøjes med at ligge på dem ![]()
Jaaaa - det er jo dybest set en form for mad, så han kunne sikkert godt finde på det ![]()
VH
Susanne
Er det så nu jeg skal fortælle at jeg fra i aften skal passe min datters små dræber Grauhauhauer i 14 dage
De har i øvrigt DYB respekt for misserne ![]()
Her er altså også ret morsomt at være den her tid
Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå med hundene
Lucky har i hvert fald fortalt dem at det er ham der har bukserne på :høhø:
De små blev kugler med total strithår over det hele
Jeg skal nok tage billeder i morgen, men der skal være et ordentligt lys ![]()
Der er rimelig ro på
Dione lader ingen tvivl om, hvad der vil ske, hvis hundene kommer for tæt på hendes afkom :høhø:
Kraka den store og farlige missepige ![]()
Den anden dreng, ligeså stor og farlig ![]()
Men nysgerrigheden er altså ikke til at kæmpe i mod ![]()
Se om I tør komme an… (Dione sidder udenfor billedet, og hundene skal IKKE have noget bøffet) ![]()
Naaaa hunde er kedelige… Det her er noget der dur ![]()
Lille update, nu hvor de små er på vej mod 7 uger…
Bollen: Stadig madglad over alle grænser. Han fandt til morgen ud af at vand også kan leges med = små dapper i en radius på 50 cm omkring vandskålen
Den kat er pr. definition bare en gris ![]()
Den anden dreng: En hvirvelvind, opsøgende, nysgerrig og masser af gå-på-mod
Han bøvler med de andre som en rigtig dreng ![]()
Tortiepigen: Mangler fuldstændig situationsfornemmelse og DYBT forelsket i Lucky, der virkelig ikke synes hun er sød på nogen måder. HVER dag mange gange forsøger hun at putte hos ham, HVER gang får dun et meget grimt hvæs og så skrider han. Hun er en lille vokal pige der søger opmærksomhed og nus.
Kraka: Er Hildis bedste veninde. Hun er en sprinter i den målestok det nu kan lade sig gøre, for en husmis i hendes størrelse. Hun er også en vokal lille mis, der næsten altid er at finde ved siden af HIldi.
Hun har desuden allerede siamesermanerer ![]()
![]()
Der er nu fundet navne til de andre tre ![]()
De er fundet ved en konkurrence på FB dyrlægen har stået for.
Tortiepigen hedder nu Frida
Den anden dreng hedder Frederik
og nu kommer det…
![]()
Bollen hedder KEJSER! :klapper: Jeg har virkelig VIRKELIG svært ved at se ham leve op til det navn EVER ![]()
Staves det ikke Kaiser når det er et navn ???
Syntes ellers fine navne til killingerne
[QUOTE=DK Sugieh;1184788]Der er nu fundet navne til de andre tre ![]()
De er fundet ved en konkurrence på FB dyrlægen har stået for.
Tortiepigen hedder nu Frida
Den anden dreng hedder Frederik
og nu kommer det…
![]()
Bollen hedder KEJSER! :klapper: Jeg har virkelig VIRKELIG svært ved at se ham leve op til det navn EVER
[/QUOTE]
Kejser er da perfekt! Især med store bogstaver:tihi:
[QUOTE=hmm;1184790]Staves det ikke Kaiser når det er et navn ???
Syntes ellers fine navne til killingerne[/QUOTE]
Ikke som han er navngivet ![]()
Hitterne hærger
De er på vej mod 8 uger og så sjove som de overhovedet kan blive ![]()
Det kniber lidt med billederne den her tid, men lidt kan det blive til ![]()
Samlet flok i min seng. Det er IKKE kedeligt når de brænder af inden jeg skal sove ![]()
Frederik SOV!
Han kunne ikke helt være det, men så alligevel ![]()
Kraka kan også gå seriøst kold ![]()