[QUOTE=DK Sugieh;1183482]I får lige et uredigeret fra den anden dag ![]()
[/QUOTE]
Den er da lige til at spise ![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1183482]I får lige et uredigeret fra den anden dag ![]()
[/QUOTE]
Den er da lige til at spise ![]()
Og lidt nyere ![]()
De er ved at have styr på maden, de vil stadig ikke have tørt, det arbejder vi på
Bakkerne er de ret gode til, men de har haft lidt lind mave, og så er det svært altid at nå det for små misser ![]()
Here we go…
Tortie-pigen.
Nysgerrige og meget feminine Kraka.
Hele ballade flokken ![]()
DØØØØØØØØ strop
(den anden dreng)
Ballade siger du?? Ikke her inde da…
Bollen er altså et madøre af den anden verden
Men det der slog alligevel alt ![]()
Skønt fanget af Kraka ![]()
Kan de se mere uskyldige ud, Hildi og “kæresten”:? ![]()
Killingen i maden må være Bollen:høhø:
[QUOTE=dkkorat;1183487]
Skønt fanget af Kraka ![]()
Kan de se mere uskyldige ud, Hildi og “kæresten”:? ![]()
Killingen i maden må være Bollen:høhø:[/QUOTE]
Jep :høhø: Bollen sov i maden og jeg var et øjeblik ved at blive åndssvag i bøtten af det bette griseøre ![]()
Jeg vil se om ikke jeg kan få fat i det dyrlægen tog af Kraka, det var virkelig fint ![]()
Der havde formastet sig et eller andet mikroskopisk insekt ind i teltet. Det er der ikke mere skulle jeg hilse at sige
![]()
Til dem af jer der har set MIB, vil vide at der er en scene, hvor Will Smith skubber til en lille flyvende tingest, der farer rundt i rummene sådan ude af kontrol men indenfor væggene.
Forestil jer Hildi og den anden dreng inde i teltet sammen med insektet. Ligheden er slående :klapper:
Jeg elsker bollen
han måtte gerne sove i mine madskåle! ![]()
Dine billeder er fantastike ![]()
Årets foto må være ham der sover i madskålen :høhø:
Ser godt nok sødt ud , ny vasket må han være når han skal hjemme fra med alle de gange du skal vaske ham :høhø:
Hvis du nu vender billedet på hovedet, tror du så ikke det kan være med i konkurrencen om Ting på min kat? ![]()
Bunkekatte ![]()
Hej, jeg er Kraka…
Mon min nye Mor er herinde?
Du sender dem bare alle herhjem
Er sååå forelsket… ![]()
Min madmor kalder mig Bollen…
Men jeg har ingen ide om hvorfor.
(det er faktisk det første sådan rigtige billede af ham uden madskål over det hele
Maden er dog repræsenteret i hans ansigt og pels
)
[QUOTE=DK Sugieh;1183875]Min madmor kalder mig Bollen…
(det er faktisk det første sådan rigtige billede af ham uden madskål over det hele
Maden er dog repræsenteret i hans ansigt og pels
)[/QUOTE]
Vasker Dione dem ikke så meget? Eller er de bare eminent gode til at snavse sig til? Jeg tror ikke engang mine hittekillinger (har haft ned til 4-5 uger) var så fantastisk dygtige til at blive grissede som dine er ![]()
Dione vasker dem skam, men jeg er efterhånden ved at tro hun kun tager ansigterne og bagdelen ![]()
Jeg vil sige så meget… Jeg har aldrig, ALDRIG haft killinger der var sådan nogle svineører end dem her. Ikke engang mine staldkillinger på gården var sådan nogle små grissebasser ![]()
Men det er efterhånden kun Bollen der stadig giver den max. gas med mad på hele kroppen ![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1183866]Hej, jeg er Kraka…
Mon min nye Mor er herinde?
[/QUOTE]
![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1183875]Min madmor kalder mig Bollen…
[/QUOTE]
Hvor ER jeg glad for at du bor så langt væk … ![]()
Jeg er sikker på at Camilla gerne kører forbi og sætter Bollen af, når hun henter Kraka. :høhø:
Rygterne fortæller, at hun ikke er så god til at finde vej … og så er jeg ikke hjemme den dag ![]()
Nej-hat, Nej-hat, Nej-hat… tsk tsk tsk :høhø:
åh… altså ikke et øje tørt her… og ham der bollen i madskålen, det er da lige til at vinde en eller anden konkurrence med ![]()