Killingekuller vol. 2½

[QUOTE=DK Sugieh;1183482]I får lige et uredigeret fra den anden dag :wink:
[/QUOTE]

Den er da lige til at spise :smelter:

Og lidt nyere :wink:
De er ved at have styr på maden, de vil stadig ikke have tørt, det arbejder vi på :slight_smile: Bakkerne er de ret gode til, men de har haft lidt lind mave, og så er det svært altid at nå det for små misser :slight_smile:
Here we go…

Tortie-pigen.

Nysgerrige og meget feminine Kraka.

Hele ballade flokken :smiley:

DØØØØØØØØ strop :smiley: (den anden dreng)

Ballade siger du?? Ikke her inde da…

Bollen er altså et madøre af den anden verden :smiley: Men det der slog alligevel alt :smiley:

:inlove: Skønt fanget af Kraka :inlove:
:engel: Kan de se mere uskyldige ud, Hildi og “kæresten”:? :engel:

Killingen i maden må være Bollen:høhø:

[QUOTE=dkkorat;1183487]:inlove: Skønt fanget af Kraka :inlove:
:engel: Kan de se mere uskyldige ud, Hildi og “kæresten”:? :engel:

Killingen i maden må være Bollen:høhø:[/QUOTE]

Jep :høhø: Bollen sov i maden og jeg var et øjeblik ved at blive åndssvag i bøtten af det bette griseøre :wink:

Jeg vil se om ikke jeg kan få fat i det dyrlægen tog af Kraka, det var virkelig fint :slight_smile:

Der havde formastet sig et eller andet mikroskopisk insekt ind i teltet. Det er der ikke mere skulle jeg hilse at sige :lol: :lol:
Til dem af jer der har set MIB, vil vide at der er en scene, hvor Will Smith skubber til en lille flyvende tingest, der farer rundt i rummene sådan ude af kontrol men indenfor væggene.
Forestil jer Hildi og den anden dreng inde i teltet sammen med insektet. Ligheden er slående :klapper:

Jeg elsker bollen :stuck_out_tongue: han måtte gerne sove i mine madskåle! :smiley:
Dine billeder er fantastike :slight_smile:

Årets foto må være ham der sover i madskålen :høhø:

Ser godt nok sødt ud , ny vasket må han være når han skal hjemme fra med alle de gange du skal vaske ham :høhø:

Hvis du nu vender billedet på hovedet, tror du så ikke det kan være med i konkurrencen om Ting på min kat? :tihi:

Bunkekatte :hjerte:

Hej, jeg er Kraka…
Mon min nye Mor er herinde?

Du sender dem bare alle herhjem :smiley: Er sååå forelsket… :smiley:

Min madmor kalder mig Bollen…
Men jeg har ingen ide om hvorfor.

(det er faktisk det første sådan rigtige billede af ham uden madskål over det hele :smiley: Maden er dog repræsenteret i hans ansigt og pels :smiley: )

[QUOTE=DK Sugieh;1183875]Min madmor kalder mig Bollen…

(det er faktisk det første sådan rigtige billede af ham uden madskål over det hele :smiley: Maden er dog repræsenteret i hans ansigt og pels :smiley: )[/QUOTE]

Vasker Dione dem ikke så meget? Eller er de bare eminent gode til at snavse sig til? Jeg tror ikke engang mine hittekillinger (har haft ned til 4-5 uger) var så fantastisk dygtige til at blive grissede som dine er :tihi:

Dione vasker dem skam, men jeg er efterhånden ved at tro hun kun tager ansigterne og bagdelen :tihi:
Jeg vil sige så meget… Jeg har aldrig, ALDRIG haft killinger der var sådan nogle svineører end dem her. Ikke engang mine staldkillinger på gården var sådan nogle små grissebasser :smiley:
Men det er efterhånden kun Bollen der stadig giver den max. gas med mad på hele kroppen :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1183866]Hej, jeg er Kraka…
Mon min nye Mor er herinde?
[/QUOTE]

:hjertekat:

[QUOTE=DK Sugieh;1183875]Min madmor kalder mig Bollen…

[/QUOTE]

Hvor ER jeg glad for at du bor så langt væk … :lovelove:

Jeg er sikker på at Camilla gerne kører forbi og sætter Bollen af, når hun henter Kraka. :høhø:

Rygterne fortæller, at hun ikke er så god til at finde vej … og så er jeg ikke hjemme den dag :stuck_out_tongue:

Nej-hat, Nej-hat, Nej-hat… tsk tsk tsk :høhø:

åh… altså ikke et øje tørt her… og ham der bollen i madskålen, det er da lige til at vinde en eller anden konkurrence med :smiley: