Killingenus fredag den 5. oktober

Der er et par stykker herinde der har efterlyst at få lov til at gramse løs på plejebørnene. Hvis der er interesse kan jeg afholde killingenus (i Slagelse) om aftenen fredag d. 28 sep. eller d. 5. okt.

Så er der nogen interesserede?

[QUOTE=Vipstøsen;946912]Der er et par stykker herinde der har efterlyst at få lov til at gramse løs på plejebørnene. Hvis der er interesse kan jeg afholde killingenus (i Slagelse) om aftenen fredag d. 28 sep. eller d. 5. okt.

Så er der nogen interesserede?[/QUOTE]

Jaaaaah!
Umiddelbart kan jeg begge dage :slight_smile:

Tænkte jeg nok :wink:

Eeeeej og det er endda tæt på, og så kan jeg ingen af datoerne :frowning: :frowning: :thumbdown:

D.5.10. er god:)

jeg ville afsindig gerne men det er for tæt på :frowning: begge dage er optaget allerede :frowning:

havde det været d 12 havde det været kanon

Øv :frowning: For langt væk

Det var trist

[QUOTE=Battlestar;947017]jeg ville afsindig gerne men det er for tæt på :frowning: begge dage er optaget allerede :frowning:

havde det været d 12 havde det været kanon[/QUOTE]

Sådan kan det gå :slight_smile: Jeg har dem kun en måned i alt inden de skal tilbage derfor det bliver lidt tæt på… sorry, men kan ikke gøre det meget bedre :slight_smile:

Dato bliver d. 5. oktober.

Det bliver jeg nødt til at s1422222222222222222222222222222222222222220000000000000000000000000
(prøver lige uden Harald)
Det bliver jeg nødt til at se om ikke jeg kan altså!

[QUOTE=Gucci;947447]Det bliver jeg nødt til at s1422222222222222222222222222222222222222220000000000000000000000000
(prøver lige uden Harald)
Det bliver jeg nødt til at se om ikke jeg kan altså![/QUOTE]

Det kunne være så hyggelidt Anne :slight_smile:

Overvejer faktisk at låne Haralds navn til den røde hanmisling… selvom han vist nok egentlig er creme… :wink:

Jeg skal ikke noget den 5/10 så meld mig til. Jeg tror jeg tager brombærtærte med. Så hvis der er nogen der kan tage cream fraiche med så ville det være perfekt. :smiley:

Hvad tid ?

Det lyder da som en god ide… navnet har i hvert fald god karma… så er du jo næsten sikker på at det bliver en stor, flot, maskulin, mad- og menneskeglad traktor med terapeutiske evner :smiley:

Du er tilmeldt og det lyder skønt med brombærtærte. Hvis ikke andre kan, skal jeg nok sørge for cremefraiche :slight_smile:

Havde forestillet mig at I kunne dukke op ved en 18.30-19 tiden

Altså hvis du spørger mig… flot :ok:, madglad :ok: og menneskeglad :ok:, så må bliver det spændende at se om resten følger med :wink:

Giver du lige besked tilbage når du ved om du kommer?

Opdatering, så må I lige rette mig i forhold til nedenstående hvis jeg har fået galt fat i noget.

Dato: fredag d. 5. oktober
Tid: kl 18.30-19, så dukker man bare op
Adresse: Klostervang 5, 4200 Slagelse (midtby)

Kommer
Skattekat
Dkkorat
Bidt-af-en-gal-kat (brombærtærte)

Kommer måske
Anne (Gucci)
Lone (Dk Sismo Cats)

[QUOTE=Vipstøsen;948866]
Altså hvis du spørger mig… flot :ok:, madglad :ok: og menneskeglad :ok:, så må bliver det spændende at se om resten følger med :wink:

Giver du lige besked tilbage når du ved om du kommer?[/QUOTE]

Jeg giver lyd så snart jeg ved noget… Venter på svar fra en jyde der evt kommer på besøg :slight_smile:

Jeg skal lige kende min nye vagtplan, så melder jeg tilbage.

Skal jeg tage noget med :?
Hvordan er det med parkering udenfor/i området ?

Skattekat, du må gerne tage cremefrache med til Bidt-af-en-gal-kats brombærtærte :slight_smile:

Du parkerer bare foran vores hus… vi bor på en blind vej, så der er en del plads :slight_smile: