Killingenus fredag den 5. oktober

[QUOTE=Vipstøsen;949612]Skattekat, du må gerne tage cremefrache med til Bidt-af-en-gal-kats brombærtærte :slight_smile:

Du parkerer bare foran vores hus… vi bor på en blind vej, så der er en del plads :)[/QUOTE]

Ok :ok:
Skal det være 9 eller 18% creme frache ?
Jeg spiser ikke denslags til kager, så har ingen idé om hvad er bedst …

Jeg vil også gerne med :smiley:

Ihh så hyggeligt :slight_smile: Jeg er ked af jeg ikke bor i nærheden, så jeg må nøjes med at læse og se billeder fra jeres killinge nus :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;949615]Ok :ok:
Skal det være 9 eller 18% creme frache ?
Jeg spiser ikke denslags til kager, så har ingen idé om hvad er bedst …[/QUOTE]

Jeg tror det er ligemeget. :wink:

Så må du sørge for at komme her ud, så jeg kan tage dig med :slight_smile:

Hvad med Maria Amalie :?
Hun var jo en af dem der fedtede for killingenus …

Det lyder godt, du bliver tilføjet listen over “kommer” :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;950167]Så må du sørge for at komme her ud, så jeg kan tage dig med :slight_smile:

Hvad med Maria Amalie :?
Hun var jo en af dem der fedtede for killingenus …[/QUOTE]

Ja, jeg undrer mig også lidt over at jeg ikke har hørt mere. Men måske har hun slet ikke set tråden? Anyway, så smider jeg hende lige en pb

Så er jeg her tøser :smiley:
Tænk at blive efterlyst i en tråd om killinge nus :tihi: Anyway jeg har ligget med galdestens anfald (endnu en gang) så har slet ikke været på nettet i dage vis, så havde ikke set tråden… :slight_smile:
Jeg ved endnu ikke om jeg kan d. 5/10… Jeg skal til forundersøgelse imorgen på slagelse sygehus omkring operation og fjernelse af galdeblæren (de rykkede mig endelig frem!) og først derefter har jeg jo en dato… Jeg skal ligeledes nå at læse op til en eksame, men mon ikke jeg kan presse det hele ind… :tihi: Jeg skriver lige i morgen i tråden om jeg kan eller ej… For jeg vil jo frygtelig gerne nusse så maaaange killinger… og Bimser :wehuu:

[QUOTE=Maria-Amalie;951705]Så er jeg her tøser :smiley:
Tænk at blive efterlyst i en tråd om killinge nus :tihi: Anyway jeg har ligget med galdestens anfald (endnu en gang) så har slet ikke været på nettet i dage vis, så havde ikke set tråden… :slight_smile:

Jeg ved endnu ikke om jeg kan d. 5/10… Jeg skal til forundersøgelse imorgen på slagelse sygehus omkring operation og fjernelse af galdeblæren (de rykkede mig endelig frem!) og først derefter har jeg jo en dato… Jeg skal ligeledes nå at læse op til en eksame, men mon ikke jeg kan presse det hele ind… :tihi: Jeg skriver lige i morgen i tråden om jeg kan eller ej… For jeg vil jo frygtelig gerne nusse så maaaange killinger… og Bimser :wehuu:[/QUOTE]

Som skrevet til dig tidligere, godt at høre det går bedre :slight_smile:

Opdatering på hvem der kommer fredag og hvad de tager med. Jeg har kaffe og the og noget sodavand kan også klares.

Camilla kommer du stadigvæk?

Kommer
Skattekat (Cremefraiche til tærte)
Dkkorat
Bidt-af-en-gal-kat (brombærtærte)
Andrea

Kommer måske
Anne (Gucci)
Lone (Dk Sismo Cats)
Maria-Amalie

Jeg kan desværre ikke få det passet ind :frowning:

Øv bøv… :frowning:

Men Lone, du kan komme en hverdag i dagtimerne som vi tidligere har snakket om, hvis du vil… så skriver du bare en pb. Der er ikke de vilde aftaler på programmet det næste stykke tid

Jeg har været på show i Tyskland hele weekenden, så jeg har ikke fulgt med i tråden… Jeg melder desværre fra på fredag :frowning:

Kommer
Skattekat (Cremefraiche til tærte)
Bidt-af-en-gal-kat (brombærtærte)
Andrea

Kommer måske
Anne (Gucci)
Maria-Amalie

Jeg må desvære afmelde… :frowning: Jeg har fået en temmelig nedslående nyhed idag omkring operationen, og er ret ødelagt af den… Så eksamen får 1. priotet og alt overskudet går til den… Er rigtig øv over det her… ville rigtig gerne ud og nusse missere…

Håber i får en rigtig hyggelig aften :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;952414]Jeg må desvære afmelde… :frowning: Jeg har fået en temmelig nedslående nyhed idag omkring operationen, og er ret ødelagt af den… Så eksamen får 1. priotet og alt overskudet går til den… Er rigtig øv over det her… ville rigtig gerne ud og nusse missere…

Håber i får en rigtig hyggelig aften :)[/QUOTE]

Det er jeg da ked af at høre med dit helbred, rigtig god bedring! Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det vil jeg give dig ret i at eksamen trods alt er vigtigere end killingenus :slight_smile:

Hvis mislingerne stadigvæk er her når du har fået overstået det ene og det andet, så skal du være velkommen forbi en anden dag. Som du selv skrev tidligere er der jo ikke så langt mellem Slagelse og Næstved :wink:

Andrea har du lyst til at tage en 1½-2 liters sodavand eller andet med? Jeg har masser af kaffe og the, og jeg har også cola

Kommer
Skattekat (Cremefraiche til tærte)
Bidt-af-en-gal-kat (brombærtærte)
Andrea

Kommer måske
Anne (Gucci)

Jeg bliver desværre nødt til at melde pas… er ret presset med skole lige p.t. og selvom jeg nok kunne afse tid til hygge er 2 timers transport lige det der får bægeret til at flyde over.
Så selvom jeg ikke får besøg fra Jylland har jeg lavet en date med mine bøger… SUK!

Ville ellers gerne møde lidt flere kattegale og mysse en killinge-mavse eller 6 :frowning:

[QUOTE=Gucci;953539]Jeg bliver desværre nødt til at melde pas… er ret presset med skole lige p.t. og selvom jeg nok kunne afse tid til hygge er 2 timers transport lige det der får bægeret til at flyde over.
Så selvom jeg ikke får besøg fra Jylland har jeg lavet en date med mine bøger… SUK!

Ville ellers gerne møde lidt flere kattegale og mysse en killinge-mavse eller 6 :([/QUOTE]

jep, sådan kan det gå. Kender selv til at være presset på studiet, så det kommer du ikke til at høre et ondt ord for :slight_smile:

God læselyst

Denne flok lopper ville jeg med glæde have nusset, men jeg har hele tiden haft noget andet på programmet for i dag, så derfor…
Men jeg håber, I får en god aften, selv om I bliver “et mindre, pænt selskab.” :smiley:

Ja Finn, der er svært at være 2 steder på en gang :wink:

Men jo færre vi er jo flere katte at gramse på :slight_smile:

Her kan godt være fodkoldt her, så lad være med at tage tynde sokker på. Vi har også lånesutsko af samme grund. En varm trøje vil også være godt. Det er ikke fordi vi sparer på varmen, men det er et gammelt hus… også selvom det er blevet efterisoleret :wink:

Jeg må desværre også melde pas, har fået raget et eller andet til mig, og det har medført at jeg har haft en date med toilettet hele natten :sorry: