Killingenus fredag den 5. oktober

Rigtig god bedring :slight_smile:
Tror der må være noget i omløb, havde selv alm influenza i sidste uge og da den var overstået gik jeg direkte over i en maveinfluenza. Så pas godt på dig selv

Så vi bliver Skattekat, Bidt-af-en-gal-kat og jeg selv. Orv hvor kan i komme til at gramse løs :slight_smile:

Er der stemning for varm kakao til “Bidt af en gal kats” brombærtærte… så sørger jeg for det.

Hvis I vil have mit mobil just-in-case så send mig en pb

Jeg har i flere år boet i gammelt hus, med træk og det der var værre (kun en brændeovn til opvarmning), så der skal mere til for at afskrække mig :wink:
Nu hvor Andrea alligevel ikke skal med, smutter jeg i Bilka på vejen, så hvis jeg bliver meget forsinket er jeg nok faldet over et godt tilbud eller der er mega-kø :S

[QUOTE=Vipstøsen;954706]

Er der stemning for varm kakao til “Bidt af en gal kats” brombærtærte… så sørger jeg for det.

Hvis I vil have mit mobil just-in-case så send mig en pb[/QUOTE]

Jaaaah! til varm kakao :savle:
Har du piskefløde, eller skal jeg tage en sprøjteflaske med også ?
Sender dig lige en pb … mobilnumre er altid gode at ha’ :ok:

[QUOTE=Skattekat;954740]Jaaaah! til varm kakao :savle:
Har du piskefløde, eller skal jeg tage en sprøjteflaske med også ?
Sender dig lige en pb … mobilnumre er altid gode at ha’ :ok:[/QUOTE]

Jeg har vist nok en lille rest på sprøjteflaske men jeg køber også noget piske.

Det går nok hvis du bliver forsinket :slight_smile: Du dukker bare op så det senere. Om ikke andet kan du sende en sms :slight_smile:

Tusind tak for en hyggelig aften :slight_smile:
De er intet mindre end bedårende de små baryler :wehuu: … og også de lidt større :cool2:

Tusind tak for en hyggelig aften og en masse dejlige missebasser. både de små og de store. :love:

I lige måde :slight_smile: Har også haft en skøn og hyggelig aften :ok:

Fik fodret og vandet til nat her for kort tid siden.
Nu er her så ro eftersom de små er lagt i seng - de 4 i køkkenet, Lille(tisse)tøsen :wink: og Røde på badeværelset ovenpå, de store misser gik frivilligt i seng i hver sit hjørne af sofaen, Honey i et vindue… sågar Steffen er gået i omkuld på sofaen, men det er jo også hårdt at høre på sådan 3 kvindfolk der ævler kat hele aftenen :tihi:

Lyder til det var en rigtig god aften :slight_smile:

Og idag er det så billedtid :wink: