Killingenus i Århus

Kl 15 er fiiiiint :slight_smile:

Ang hygge guf, er det hip som hap for mig om vi skal gøre det på den ene eller anden måde :wink: Venter andres “lyster” - haha :wink:

[QUOTE=galath;706218]Jeg er altså ligeglad med, hvor langt det er - jeg kommer uanset dagen! De små skønheder er jeg nødt til at møde IRL også! :hjerte: :hjerte:

Så hvis der er andre fra Fyn, der heller ikke vil gå glip af dem, så sig til. Eller hvis nogen skal samles op på vejen.[/QUOTE]

Så kan du jo komme forbi til aftensmad, inden du vender turen til det fynske igen, og vi tager gerne eventuelle “medkørere” med på invitationen. :slight_smile:

Møghamrende ærgeligt at jeg ikke kan komme, for jeg ville ellers gerne nusse alle dine smukke katte Eva. Men da jeg venter killinger deromkring, så tør jeg ikke køre så langt væk.

[QUOTE=Eife;710910]Trekkie - Hehe, det er i orden. Kl. 15 så…

Vi kan gøre det sådan at vi hver især tager noget med (tænkte til noget kaffe og kage), eller at jeg køber noget af Føtex det bedste og vi så deler udgifterne… Hvad er stemningen for? :)[/QUOTE]

Jeg er med på hvad end der er stemning for :slight_smile: Og drikker både kaffe og te (hvis der er mælk til kaffen, gerne kaffe)

Hov, jeg har først set den her tråd nu! Jeg skal da lige høre Flemming, om ikke vi kunne have lyst til at kigge forbi og nusse mislinger (har man ikke altid det?) - bare I ikke fortæller ham om slangen, dem er han nemlig bange for :tihi:

jeg er også frisk. Er der eventuelt nogle jeg kan komme med op og køre sammen med til Århus ? :slight_smile:

Nårh ja, og vi drikker ikke kaffe her, så det er instant kaffe hvis det er :tihi:

jubii endelig en ikke kaffedrikker :slight_smile: Er du til the?

Mijv - Cola! :tihi: Men jeg har også the, for det er det jeg drikker af varmt når det er :slight_smile:

Jeg kan faktisk bedst li’ instant kaffe når jeg skal være ærlig, så det er fint med mig. Og ellers er cola fint. Hvis altså det er rigtig cola :wink: (Og rigtig cola er selvfølgelig Pepsi Max)

Trekkie - Jeg er studerende, så jeg drikker harboe :tihi: Men jo, pepsi max er også populær her, og evt. cola zero…

Føtex har 1½ liter Pepsi max på tilbud i denne uge til 8,95 :wink: Jeg har købt en flaske til at ha’ med i morgen… + jeg ta’r nok et par dåser med osse, jeg skal jo helst holde mig vågen hele dagen

Trekkie - Ja, det så jeg godt… Men harboe light er 2 liter for 9,95 :tihi: Det er stadig billigere… Men jeg drikker ikke cola til dagligt, så har ikke lige købt noget :slight_smile:

NEJ Lisbeth. RIGTIG cola er Coca Cola :slight_smile:

hvis du er rigtig god snupper du en tur forbi Bilka, føtex o. lign. for der har de indimellem tilbud på Coca Cola til 9,95 kr. :smiley: Så gør du mig glad :smiley:

nåh både dig Lisbeth og Eva kom mig i forkøbet. Havde ikke set at man kunne få 2 liter til den pris du beskriver Eva, og så er det jo stadig billigere end mit tilbud på Cola :slight_smile: Harboe er også fint, men ikke bedre end Hancock :smiley:

Nixen! :wink:

Hvorfor tager I ikke bare selv den sodavand med I gerne vil have, det gør det da lidt nemmere for Eva :slight_smile:

hehe det har du da helt ret i Henriette.

Joxen :wink:

Så er der jo ikke noget man kan brokke sig over…