Killingenus? - nu med afstemning

Nogen, der har lyst til at komme og lege med mig?

Jeg er godt nok ikke så stor, men jeg elsker opmærksomhed (og mad :p), så jeg håber, der er nogen, som har tid og lyst til at lege :smiley:

Mange hilsner

Mini

10 Synes om

Altså hvis nogen er klar på at fylde en bil med jyder, så er jeg med :smiley::+1:

Og så kan I måske samle mig op på Fyn. Hvis vi da ikke er fynboer nok til at fylde en bil. Det afhænger jo nok af datoen. Har du lagt dig fast på en, Mette?

Jeg kunne da også godt tænke mig at lege med små burmesere :slight_smile:

Jeg kunne da også være frisk - ud over at få hilst på jer, ville det vist være mit første live møde med burmesere… :blush:
@Skattekat - hvis ellers timingen falder på plads, gi’r jeg gerne et lift fra Alsted? :sunglasses:

Hvis det ender med at blive en dag jeg kan, vil jeg meget gerne køre med hos Dorthe H og Skattekat?

1 Synes om

Enig :+1:

1 Synes om

Så kan jeg måske også være med der?

Der er da i hvert fald 4 sæder i bilen… :wink:

Jeg er klar - måske - bare ikke nu på søndag :blush:

Årh altså… :smelter: For første gang i 18 år, ville jeg ønske at jeg stadig boede på Sjælland.

Dejligt med så mange tilkendegivelser :smiley:

Jeg prøvede også at arrangere noget ved mit sidste kuld, men der løb det ud i sandet, så før jeg overhovedet fandt en dato, ville jeg lige høre, om der var stemning :smiley:

Min umiddelbare tanke er en lørdag eller søndag i oktober, fordi der er jeg faktisk ledig i alle weekender lige nu.

Jeg kan vist ikke ligefrem lave en afstemning herinde, men her kommer datoerne:

Lørdag den 5. oktober
Søndag den 6. oktober
Lørdag den 12. oktober
Søndag den 13. oktober
Lørdag den 19. oktober
Søndag den 20. oktober
Lørdag den 26. oktober
Søndag den 27. oktober

Alle dage ved 13-14 tiden :slight_smile:

Jeg er sikker på, der kan findes plads til dig i en jysk bil, hvis du har lyst :smiley:

1 Synes om

Du kan godt lave en afstemning. Den oprettes under indstillinger - det lille tandhjul i editoren, sidste ikon i rækken.

1 Synes om

Tak - det prøver jeg så :smiley:

  • Lørdag den 5. oktober
  • Søndag den 6. oktober
  • Lørdag den 12. oktober
  • Søndag den 13. oktober
  • Lørdag den 19. oktober
  • Søndag den 20. oktober
  • Lørdag den 26. oktober
  • Søndag den 27. oktober

0 vælgere

Mette, jeg har tilføjet afstemningen i overskriften, så folk straks kan se, der er noget at tage stilling til.

1 Synes om

Servicemeddelelse til @Skattekat, @Vipstosen & @Dorthe_R: Lørdage d. 5., 19. & 26. passer umiddelbart bedst her…

2 Synes om

Og jeg kan umiddelbart alle tre dage …

1 Synes om

Også jeg.

1 Synes om

Skal det så være et 3 dages nussemarathon ?..så må Mini da være nusset ned til fodpanelerne

1 Synes om