Killingenus? - nu med afstemning

@Skattekat, @Dorthe_R og @DorteH jeg bliver nødt til at melde pas på alle 3 datoer. Jeg har forventet fødsel den sidste af lørdagene… og i resten af perioden hvor Mette kan, der kører jeg adfærdsforsøg på arbejdet :cry:. Øv altså, kan ikke nogen af dagene. Rigtig god nus til jer alle

Fødsel - har jeg misset noget…? :thinking:

Hehe, det er Mira @DorteH, ikke mig :wink:

:smiley:

Jeg skulle hilse og sige, at man aldrig kan få for meget nus :smiling_face_with_three_hearts:

Det kan være, jeg bliver nødt til at inddrage en af de lørdage til vaccination, men indtil videre er der jo uafgjort mellem tre dage, så det går forhåbentlig :slight_smile: Jeg lader afstemningen stå, til jeg har fået fat i min dyrlæge og aftalt nærmere med ham :slight_smile:

Lidt nyt af Mini til at lokke @PiaB til at komme til Sjælland :stuck_out_tongue:

Er han ikke bare cute?

10 Synes om

Tillykke med din nye PR ansvarlige… :heart_eyes: :sunglasses:

det hedder spinnedoktor

Mini er ALT for sød :slight_smile: :heart_eyes:

… men jeg bliver på denne side af broen :slight_smile:
Jeg har for meget om ørerne i oktober og vil gerne bruge mine ekstra benzinpenge på at køre til World Show i Tyskland :slight_smile:

Mini er blevet min ulykkelige kærlighed, for jeg er totalt skudt i ham.
Det er bare slet ikke nu, jeg skal have udvidet flokken - hverken i praksis eller økonomisk.
Timingen er bare dum ift udvidelse af flokken, der er så mange andre ting, som fylder lige nu ift tid og energi. Og når nu drømmen egentligt er en lille blå russerpige om et par år, så er Mini bare den modsatte grøft :hoho:
( … og mumler noget om, at det både er dyrt at købe hus og ikke mindst at renovere et hus! Kan se udgifterne hertil fortsætter godt ind i det næste år også, så køb af kat, uanset hvordan, vil bare være på grænsen til uansvarligt lige nu :s: )

Pia graver sig bare ned og prøver at glemme dejlige Mini … Men det er godt hans kommende ejer har som opgave at opdatere om ham på facebook, så kan jeg sidde med på sidelinjen og være forelsket i ham, når han ER flyttet hjemmefra :ups:

Eftersom der er styr på vaccinationsdatoerne (som er noget, jeg normalt får gjort om lørdagen) og jeg nu er blevet rykket på Facebook, hvor jeg også har haft lavet et opslag, har jeg nu besluttet, at killingenus afholdes

lørdag den 5. oktober kl. ca. 13.00

efter devisen, at alle medbringer noget spiseligt/drikkeligt (som gerne må meldes ind i denne tråd, så der ikke kommer for meget af det samme).

Jeg har sukkersodavand (Coca Cola og Fanta Lemon) og stiller naturligvis både kaffe og te til rådighed :slight_smile: (samt et eller andet spiseligt, som jeg beslutter senere)

1 Synes om

Jeg kører gerne omkring Odense og samler Ina op (så opslaget på FB). Men skulle der nu komme en bil fra Jylland med et par ledige pladser, må I endelig sige til, så vi kan blive så mange som muligt til at dele bropengene. Skulle der være andre fra Odense/Fyn, der gerne vil med, kan vi selvfølgelig også fylde min (eller en anden fynbos) bil.

Jeg har ét forbehold. Hvis det blæser voldsomt, kører jeg ikke over broen. Det har jeg prøvet en gang, hvor det var rigtig slemt både ud og hjem. Det gør jeg ikke igen.

1 Synes om

Jeg bager gerne islandsk rugbrød … det spiser man ofte med ost på … som en anden så har mulighed for at tage med :wink:

2 Synes om

Den napper jeg - så slipper jeg for at være kreativ… :wink:

1 Synes om

Jeg vil gerne bage muffins med blåbær og hvid chokolade.

1 Synes om

Nu hvor Ina har meldt fra, må jeg nok også gøre det. Det bliver lidt for dyrt med bropengene, når der kun er mig. Jeg håber, at I andre får en dejlig dag. Men med en kombination af Mini og blåbærmuffins med hvid chokolade kan det jo ikke gå galt :wink:

2 Synes om

Øv, det var ærgerligt :frowning: Det er ellers snart længe siden.

1 Synes om

Altså, hvis tog fra dig til Djævleøen er en option, samler jeg gerne op på Ringsted st. - vi har jo en ledig plads i bilen?

1 Synes om

Hvis det bare var for togbilletten, ville prisen være overkommelig. Men jeg må også indregne parkering ved banegården (min dumme akillessene tillader ikke en længere byvandring fra et billigere område), og det er dyrt. Endelig har jeg også min lille diabeteskat, som kræver, jeg er hjemme til injektionstid. Det er bare nemmere at planlægge, når man ikke er afhængig af offentlig transport.

Eller lad mig sige det sådan - lige nu kan jeg ikke overskue en rejse, der er splittet op i så mange enkeltdele (er sygemeldt igen - hovedet vil ikke, som jeg vil).

1 Synes om

Og du skal selvfølgelig passe på dig selv - og Chilli :kram: . Men jeg havde ellers glædet mig til at hilse på dig :slightly_smiling_face: .