Killingenus? - nu med afstemning

I lige måde, Dorthe. Ud over at nusse bedårende killinger er det jo det, der er så hyggeligt ved den slags sammenkomster. Så får vi, der ikke er udstillingsfolk, også en chance for at møde nogen af de andre IRL :slight_smile:

Men lad os nu se. Det er trods alt 14 dage til d. 5. Hvis jeg ikke er død af skræk over den dyrlægeregning, jeg modtager en af dagene for Chilis forløb, så kan det jo være, jeg har det bedre.

4 Synes om

Og liftet er et stående tilbud - incl. hensyn til stuegang… :wink: :+1:

1 Synes om

Nu hvor vi nærmer os datoen … hvor mange bliver vi? @Temple_Bar

Som udgangspunkt ser det ud til, at vi bliver 5 eller 6 (alt efter, om Ingrid kommer) - men der er stadig plads til flere, hvis nogen skulle få lyst til at fylde en bil fra Jylland :smiley:

1 Synes om

Jeg kan godt på nuværende tidspunkt melde endeligt fra, desværre. Den sidste uges uventede begivenheder har ikke ligefrem boostet mit energiniveau.

Det er forståeligt, selvom det er ærgerligt :frowning:

@Skattekat & @Dorthe_R - har vi en plan for i morgen…? :wink:
Og @Temple_Bar - er der en adresse? :thinking: :sunglasses:

Den skal I gætte jer til :wink: Jeg ved ikke, om @Skattekat har den et sted, men ellers får du den lige privat.

Det tænker jeg vi har … jeg har i hvert fald lige stillet rugbrødsdej i ovnen :wink:
Hvornår kører vi fra dig af?
Adressen kender jeg :ok: … d.v.s., jeg kender vejen, men kan sgu ikke lige komme i tanker om hvad det hedder lige nu :rolleyes2:

Jeg har givet Dorte den nøjagtige adresse, men jeg tænker, du kan genkende huset, når I kommer, så I parkerer rigtigt :slight_smile:

1 Synes om

GPS siger lige godt 1 time - så en 12:30’ish…? :grinning:

Men vi skal være der kl. ca. 13, ik’ ?

Jeg tænkte 13:30, ud fra Mettes tidligere skriv:

men 13:00 er også OK for mig, hvis der er mest stemning for det…?

Om I kommer kl. 13 eller kl. 13.30 eller midt imellem er ét fedt for mig - I skal nok blive lukket ind :wink:

Ødelægger det bordplanen, hvis Andrea kommer med? :flushed:

Overhovedet ikke - hun er velkommen :slight_smile:

1 Synes om

Det er også ligemeget for mig, om vi kører en ½-time før eller senere … bare jeg får en tid på, hvornår jeg (og evt. @BAB) skal være klar @DorteH og @Dorthe_R

Så foreslår jeg et salomonisk kompromis: 12:15 :sunglasses:
EDIT: Altså fra Hejreskovvej - så præcis hvornår I skal være klar, må jeg hellere overlade til jer at afgøre… :wink:

Og så må Hrönn hellere afgøre hvordan vi klarer sagen fra Næstved. Jeg går ud fra at jeg kører, men hvem skal jeg hente hvor og hvornår? :slight_smile:

Hvis Andrea kommer med, kører Tonni hende herud (noget med at det tog lige så lang tid, som at køre ned ad alle de snørklede veje, du holder dig :cool:) … og det tager ca. 30-35 minutter herfra og til Alsted, så klokken ca. 11:45 herfra?