Killingenus?

Jeg husker, at for nogle uger siden - da mine killinger enten var helt små eller stadig ikke født - blev tanken om at genoplive de gamle killingenusarrangementer luftet.

Jeg er helt sikker på, at mine tøser - og tøsedrengen Dopey - ville elske at få besøg af flest mulige mennesker på én gang, så jeg vil høre, om der er stemning for en gang killingenus i Nordsjælland i oktober?

10 Synes om

Killingenus er da hyggelige - min kalender er totalt håbløs de næste 3 måneder, primært pga. af arbejde de fleste weekender, men sku’ det ramme ind i et hul, er jeg på! :crossed_fingers: :wink:

3 Synes om

Jeg vil i hvert fald rigtig gerne. Men om jeg har fri fra arbejde og overskud til at tage turen på tværs af landet er en anden sag. Jeg har et opbevaringsrum som jeg gerne vil have tømt, så det kunne jo kombineres med at jeg tog endnu en tørn der hvis det rammer heldigt.

5 Synes om

Yay killingenus. Alt efter hvilken dag det bliver, vil Horusac og jeg gerne nusse killinger. :hjerte:

5 Synes om

Det vil passe bedst for dette kuld, hvis det bliver en af de to første weekender i oktober - og for mit vedkommende er det ligegyldigt, om det er lørdag eller søndag i de weekender :smiley:

2 Synes om

Jeg må desværre takke nej, selvom det kunne være enormt hyggeligt.
Her er det afstaden der gør udfaldet.

3 Synes om

Hvis det bliver lørdag d. 11.10 om eftermiddagen, så ser det ud til at Horusac og jeg godt kan. :smil:

3 Synes om

Jeg rammer lige ind i en rigtig travl periode med arbejdet - men jeg vil rigtig gerne hilse på!

Så jeg må lige se på hvilken dag vi ender på, og hvordan mit overskud så er, når vi nærmer os. :crossed_fingers:

2 Synes om

Det kan det for min skyld godt blive :smiley:

2 Synes om

Det lyder godt, nu hvor jeg ikke længere har kat er jeg i konstant kattenus-mangel. :grin:

4 Synes om

Jeg har nu endeligt besluttet, at tidspunktet for killingenus bliver

lørdag den 11. oktober kl. 14.00

Alle er velkomne, men jeg vil godt have en “tilmelding” senest et par dage i forvejen - også så I kan få min adresse :smiley:

7 Synes om

Horusac og jeg vil gerne komme, med forbehold for dårligt helbred m.m. Så vi opdatere lige de der par dage i forvejen.

Hvor tæt på hvor du bor, kan man parkere? Jeg bruger nemlig normalt rollator, men den fylder altså rigtig meget og jeg vil helst ikke lade den stå udenfor, så min tanke var ikke at tage den med, men jeg kan bare ikke gå mere end små 200 meter uden.

Er der i øvrigt noget vi skal tage med, lidt hyggespise som vi plejer til killingenus?

2 Synes om

Det lyder dejligt - det er godt nok snart mange år siden :smiley:

Der er gadeparkering lige foran huset (efter devisen, at når gps’en siger, man er ankommet, så ER man ankommet og behøver ikke køre ned på parkeringspladsen).

Der er en del, der parkerer der, men jeg tror, worst case vil der være ca. 50 meter til min hoveddør :slight_smile:

Og ja, det var en hyggelig tradition, at alle bidrog med noget dengang. Lad os se, hvor mange der kommer og så tage den derfra.

5 Synes om

Jeg må desværre melde pas - skal godt nok ikke arbejde lige den weekend, til gengæld får vi huset fyldt med gæster… :smirk:

1 Synes om

Øv - men hvis Duchess er drægtig, kan jeg jo gentage seancen engang efter nytår :wink:

4 Synes om

Det lyder godt, det er ca. hvor langt der er hen til min vaskekælder, så det burde jeg kunne klare. :smiley:

Ja kan efterhånden ikke en gang huske hvornår jeg sidst har været til noget kattetræf, det må næsten have været en udstilling, men selv det er længe siden.

2 Synes om

Af ren nysgerrighed, hvor mange har meldt sig til indtil videre? :slight_smile:

1 Synes om

Indtil videre er det “kun” dig og Horusac, der har meldt til - det betyder dog ikke, at jeg kunne finde på at aflyse :smiley: Men selvom mit hus ikke er stort, er der absolut plads til flere end 3 voksne :wink:

2 Synes om

Det er jo også hyggeligt når os kattegale mødes, men jo færre kattegale, jo mere killing til mig. :grin:

2 Synes om

Jeg kan ikke overskue kørslen … :flushed:
Skal ind på sygehuset til behandling på torsdag og de sidste par gange har det været meget godt, ikke at have de store planer i dagene efter …

3 Synes om