Killingenus?

Måske hvis du kan lokke nogen i nærområdet til at stå for kørslen?

2 Synes om

Hverken Dorthe eller Dorte skal til killingenus … :venter:

2 Synes om

Det er en klar fejl i deres opdragelse! :cry:

3 Synes om

Jeg er liiidt på vippen.

Jeg har en (for længe siden planlagt) aftale i København fredag aften OG måske en koncert derinde lørdag aften. Så måske jeg bliver hos min kæreste over weekenden, fremfor at fare frem og tilbage til Nordsjælland.
Og så afhænger det stadig også af hvor meget arbejde jeg har haft i løbet af ugen - indtil videre er der stadig okay ro på. :crossed_fingers:

Har du en svarfrist?

1 Synes om

Hvor nemt er det at komme frem med offentlige transport ?

1 Synes om

Der er S-tog til Ølstykke og bus fra Ølstykke og til ca. 10 minutter fra mig :slight_smile:

2 Synes om

Ikke mere end max et par dage i forvejen :slight_smile:

2 Synes om

Jeg tænker at tage (købe)småkager med på lørdag.

2 Synes om

Horusac og jeg er stadigvæk på, med forbehold for dårligt helbred på dagen. Jeg forventer at tage (købe)småkager og pepsi med.

Ved du hvor mange der kommer? Mere så vi har en ide om hvor meget man skal tage med? :smil:

1 Synes om

Indtil videre jer to :wink:

1 Synes om

gnæk gnæk Jo færre mennesker, jo mere nussetid. :lovelove:

2 Synes om

Jeg melder mig også under fanerne! :heart_eyes_cat:

2 Synes om

Super! :hjerte:

Du får lige adressen på pb.

2 Synes om

Er der ønske om noget bestemt snack/spiseligt jeg skal medbringe? :grin:

1 Synes om

Jeg har bagt noget chokoladekage som jeg tager med :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Noget frugt kunne være fint :smiley: Jeg behøver i hvert fald ikke mere sødt, hvis der både er chokoladekage og småkager :slight_smile:

Jeg har købt forskellige slags chips, og så har jeg Faxe Kondi, Cola Light, Grape Light og forskellige slags vand med smag - udover kaffe og lakridste :slight_smile:

4 Synes om

Jeg finder på noget! :muscle:

2 Synes om

I å have en rigtig hyggelig dag

3 Synes om

Kan i have en dejligt killing nusse dag, :blush:nus dem ekstra fra mig :klappekat: :star_struck:

2 Synes om

Tak for en hyggelig dag, sådan noget burmeserpels er virkelig lækker. Du siger bare til hvis det næste kuld også skal have besøg. :grin:

5 Synes om