Så dejligt og høre det var en god dag i havde
Og der manglede ikke killinger da i gik ![]()
Det var superhyggeligt at holde killingenus igen - det er snart mange år siden sidst ![]()
Og helt som forventet gik der mindre end 5 minutter efter, I var gået, før Duchess kom frem fra sin hule og spurgte, om der var fri bane igen ![]()
Det er godt for killinger at møde nye mennesker, så jeg vil gerne tage initiativ til endnu en omgang i februar måned, hvis alt går, som præsten prædiker ![]()
Jeg siger også tak for en hyggelig eftermiddag - skønt at gramse på nye katte og snakke kat. ![]()
Godt at høre at Duchess kunne være sig selv igen her til aften.
Ellers synes jeg de alle, inkl. fod-gumleren, viste sig alle fra deres bedste side. ![]()
Også tak herfra for en hyggelig eftermiddag med snak og skønne katte ![]()
Jeg er gået i gang med charmeoffensiven herhjemme og vist kæresten billeder af både killingerne og mit nye crush, Dopey ![]()
Nu, hvor jeg mod alle regler har fået to kuld lige efter hinanden, er der jo basis for endnu en gang killingenus, hvis nogen er interesseret ![]()
Vi er relativt fleksible mht. tidspunkt, men hvis nogen har lyst til at møde (eller genmøde) hende, der nu har taget navneforandring til Halfbrain, så skal det være inden udgangen af april
Izzy flytter i sidste weekend af maj og så er der “kun” 7 tosser tilbage ![]()
Ville elske killingenus hvis det lander på et tidspunkt hvor jeg har/kan tage et par fridage fra arbejde. Så kunne jeg kombinere med at besøge andre venner og få ryddet ud i mit opbevaringsrum.
Jeg er optaget i påskeweekenden, men kan f.eks. sagtens være fleksibel torsdag, fredag og mandag (én af dagene er jeg måske optaget, men det er ikke fastlagt endnu)
Det ville jo være et oplagt tidspunkt at køre på tværs af landet.
Ja det kunne måske være en mulighed - jeg tjekker lige om det er en arbejdsweekend og hvis det er, om jeg evt. kan få fri den lørdag, så jeg kan bruge hele den forlængede weekend på Sjælland.
Jeg må melde pas - selvom jeg meget gerne ville se burmesere live.
Da der ikke rigtigt har været interesse for killingenus i denne omgang, dropper jeg det ![]()
Undskyld jeg ville have skrevet, det var jo rigtig hyggeligt sidst og jeg ville gerne igen, men jeg har bare for mange aftaler med sygehus og læger i øjeblikket, til at jeg kan få det til at hænge sammen. Måske med et senere kuld.
Helt i orden. Jeg fik aldrig spurgt min chef om jeg kunne få fri om lørdagen (det er desværre en arbejdsweekend), da vi havde så travlt med koncept review og så blev jeg syg. Beklager jeg ikke har fået vendt tilbage, men det ville nok også være sjovere hvis der var flere end os to.
Helt enig - og jeg synes heller ikke ligefrem, du skal tage helt til Nordsjælland bare for at tilbringe et par timer med mig og en flok galehoveder ![]()