Kis grøftekat

Hun er så kær, det lille pus :heart_eyes_cat:.
Hvor er jeg glad for, I tager jer af hende, tusind tak for det :two_hearts:

3 Synes om

Det er altså et skrækkelig kvindemenneske jeg er havnet hos. I dag tog hun mig med ud og køre, vi var hos en hun kaldte dyrlæge, det var nu meget hyggelig at undersøge det hele, men det gjorde lidt avs da hun stak mig. Men heldigvis var det hurtigt overstået og jeg blev erklæret fri for diverse utøj :grin:
Da vi kom hjem mødte jeg de andre katte, de virkede lidt skræmmende, da de var meget nysgerrig og ville snuse til min popo :tihi:
Men her til aften gik det da helt galt for kvindemennesket hun puttede mig sku i bad :scream_cat:




20 Synes om

Tusind tak, ja hun er skøn og noget så tålmodig, der vil dog mindt en månedstid inde der søges nyt hjem til hende. Pt trænger hun til ro.

Der kan være hvadsomhelst i hende med langhårsgen, hun er en fin husmis :hjerte:

:lol:

Tusind tak, ja hun er skøn og fortjener i den grad en god chance :smiley:

5 Synes om

Åh lille Kis grøftekat, ja det mener du hun er lige nu, men nej du er havnet hos en fantastisk, klog, hjerte varm kvinde menneske. Ja og den bad var nok tiltrængt :klappekat:, dejligt og høre det gik godt hos dyrlægen

Med venlig hilsen

3 Synes om

Hvor er hun absolut bedårende - og jeg er sikker på, at hun er glad for alt det, der bliver gjort for hende - også selvom det inkluderer et bad :inlove:

3 Synes om

Tror også jeg er tigivet igen, for hun nød at blive nusset tør i håndklædet :smelter:

Men nøj det er mærkeligt at vasken en kat med hale :lol:

11 Synes om

Hun er blevet så fin




19 Synes om

For < beep > hun er skøn - den lille Mis Grøftekant… :hearts: :sunglasses:

5 Synes om

Hun er fin, og hun er da tydeligt en lille Mang Ku :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Så du hun absolut ikke som udstillings huskat

2 Synes om

I huskattteklassen må de have det farve og mønster, de nu engang har. Og personlighed tæller maaaange points: http://www1.fifeweb.org/dnld/std/HCL-HCS.pdf- hos huskatten er temperamentet en fjerdedel af katten :wink:
VH
Susanne

5 Synes om

Bare de ser ordenligt ud…

Fx havde min første husmisser et lille hovede i forhold til kroppen og var ikke glad for at tage på udstilling, det trak meget ned :slight_smile:

2 Synes om

Det er helt vildt at se så stor forskel, bare fra du hentede hende og til idag.
TAK for jer :heart: :heart:

2 Synes om

Håber at den anden killing, som de unge mennesker tog med, er ligeså heldig :kryds:
Og så håber jeg inderligt, at der er en plads i helvede til den/de umennesker, der smed et par hjælpeløse killinger ud som var de affald. :donk:

5 Synes om

Åh sikke er dejligt forandring :blush:, hvad siger de andre katte til hende, og halen :tihi: :wink:
@Susanne_W undskyld jeg spørger, men den link du sat ind, driller mig, regner med det er mig den er galt med, :ups: spørger bare fordi jeg vil gerne, læse den og lære meget mere om katte, undskyld
Med venlig hilsen

1 Synes om

Det er en pdf og den gider heller ikke åbne når jeg trykker på den…
På det link jeg lægger ind er race standarten på flere racer, men tryg på HCL i bunden og du vil kunne læse hvilke kritere de dømmer en langhårede hus kat efter

HCS er korthåret huskat

3 Synes om

Tak :tak: @line_refsgaard :smil: nu kan jeg læse det, og prøve og lære en hel det

Med venlig hilsen

Tusind tak, ja indrømmer jeg er selv imponeret over hvor stærkt det går. Hun tog 270 g på de første 3 dage, men hun åd godt nok også meget.

Det må vi håbe, men er den lige så skøn i sind, kan jeg ikke tænke mig andet end den får det godt.
Vi er enigen om at de skulle strffes hårdt.

Ja, det er utroligt havde lidt varme, behandling og god mad kan gøre.
Efter dyrlægebesøget måtte vi tage en hurtig beslutning og hun blev sat sammen med de andre, de var meget int i hende, dog skældte hun ud på dem, når de blev for nærgående. Kun Plat hvæste meget af hende, men det gør Plet også når de andre har været med på tur,
allerede om natten fik de lov til at sove sammen og det gik uden problemer, nu leger de med hinanden og hygger.

(grunden til den hurtige sammenføring var at Mik var syg og skulle for sig selv, så vi kunne se hvad han nøjagtigt spiser, drikker og der kommer retur i bakken. Dyrlægebesøget var pga ham, da han havde 41,7 i feber)

4 Synes om

En lille video af Kis og Hugo, vi kan vist godt sige der går strygende med sammenføringen :tihi: De tonser stadig rundt i vild leg :smelter:

16 Synes om

God bedring til Mik. Fandt I ud af hvad han fejler?

1 Synes om