Kis grøftekat

Vi mistænker det er nyerne det er galt med, men skal lige have ham feberfri inden vi tager blodprøver

1 Synes om

Puha, forhåbentlig noget der kan klares så det er til at leve med.

4 Synes om

Håber for godt svar på Mik :kryds: og god bedring til ham

Med venlig hilsen

2 Synes om

17 Synes om

Du godeste hvor er hun da sød - det blik altså

:smelter:

2 Synes om

Tusind tak, ja hun er sød og mega charmerende og hun ved det :heart:

Mit barnebarn Signe var her i lørdags og fik hilst på Kis og nøj hun var glad og Kis fik rigtig mange krammer og kys.
Sønnike fortalte at den dag jeg tog Kis med hjem brød signe total sammen :woozy_face: Nøj, det var hårdt at høre :confounded:

1 Synes om

Hun er da ikke til at stå for :inlove:

1 Synes om

Kan Signe ikke have hende hos jer ??
Så bliver hun glad og vi andre også, for så kan vi stadig følge den lille hittemis
:love:

1 Synes om

Helt enig :smelter:

PT bliver hun her, for hun skal have tid til at komme sig helt inden hun skal flytte.
Vores plan var jo at reducere i antallet af katte, men samtidig vil vi også stadig opdrætte, men nu får vi se, det kommer jo også an på hvordan flokken trives efter flytning osv.

6 Synes om

Jeg syndes det lyder som en rigtig god ide :heart:, så kan jeg også følge hende :star_struck:

Med venlig hilsen

4 Synes om

@galath denne tråd er da vist havnet i den forkerte gruppe, den skulle vist være i denne gruppe i stedet for Foto og video - katte - Kattegale

Det har jeg ikke lagt mærke til, men nu er den flyttet. Du kan faktisk selv gøre det - bare hvis du opdager den slags en anden gang. Klik på den lille blyant efter overskriften, så kan du vælge kategori på ny.

3 Synes om

Tusind tak, det vil jeg prøve at huske

Kis Grøftekat stortrives og er ved at være ganske pæn.
Hun vejer nu 2470g. Detcer plus 440g på en måned

17 Synes om

“Ganske pæn” - er det jysk for f*cking smuk…? :sunglasses: :heart_eyes:

6 Synes om

Nej, det er mit udtryk fordi jeg ikke kan lide hendes farve :lol: men pelsen er blevet rigtig flot og blank

1 Synes om

Hun har da det kæreste ansigt - og hun ser også ud til at være en lille kærlig sjæl

:smelter:

1 Synes om

Hun er så kærlig og tålmodig, noget af det skønneste temperement og ja et meget sødt ansigt :heart:

6 Synes om

Hvor er hun blevet pæn og dejlig :heart:

2 Synes om

Sikke en dejligt opdatering af Kis, hun er nu dejligt at se på :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om