Vi har i samråd med vores søn og svigerdatter bestemt at Kis skal have nyt hjem, hun er simpelthen for aktiv til at være ren indekat.
Hun vælter hele hytten for den går med 120 i timen nærmest konstant og det stresser de andre katte, da de stort set aldrig kan få et roligt hvil
Held og lykke til at finde et hjem til den lille søde kat ![]()
PS Kunne det ikke blive til et billede af hende - det er snart længe siden ![]()
Tak for de dejlige billeder - de besøgende må da falde pladask for hende ![]()
Hun har altså det mest bedårende lille missefjæs - jeg er totalt forelsket i hende ![]()
Samme her
Tusind tak, ja hun er en køn og mega sød lille missepige, og håber så meget på der er den rigtige kontakt mellem dem. for hun fortjener et hjem der kan give hende hvad hun har behov for ![]()
ØV, ØV, ØV
Jeg er lige blevet ringet op af Kis’s nye ejer, de første to døgn er gået fantastisk, hun har sovet hos dem om natten og været meget kærlig. Men derefter er hun begyndt at gå og kalde og græde, hun savner selskab og deres anden kat gidder hende desværre ikke, han kan fin dutte næse med hende, men han vil hverken putte eller lege med hende.
De har forsøgt aktivering, men intet hjælper og de får ikke nattesøvn overhoved, da hun bare går og kalder natten lang.
de har også forsøgt at have hende ude i snor, hun sidder pænt og får selen på og går fint i den indendørs, men lige så snart hun kommer ud, er hun skrækkenslagen og kryber langs husmuren.
De kommer hjem med hende, så må vi se hvad vi så gør. hun kommer desværre ikke til at blive her, for vi kan mærke på vores flok at der er faldet en helt anden ro på dem, efter hun flyttede.
I første omgang kommer hun til at bo med Benn i kælderen, de to har gået meget sammen og har fungeret godt sammen, så vi må håbe det fortsætter, så kan vi jo forsøge at finde dem et fælles hjem.
Øv da også @Jeanette ![]()
Åh jeg havde da sådan håbet for jer og for Kis grøftekat, smør hullet var fundet
Hun er så fin en kat, og hun har godt nok få charmet mig, lige fra første billed
, håber for hende og jer, det går godt med og komme hjem en tur
Med venlig hilsen
Hvordan går det med Kis
Med venlig hilsen
Det går fint, hun og Benn hygger sig sammen i kælderen
Dejligt at høre ![]()