Er der nogen, der ved, om man kan købe sådanne klistermærker til bilen, med noget med katte på? Jeg har i flere år haft et der har henvist til mit linedance, men da jeg ikke danser mere, tænkte jeg, at jeg gerne vil have et der relaterer til katte. At have sådan et på bilen, gør det meget nemmere at finde sin egen:tihi:
Jeg kan godt selv designe et, og få det lavet ved Vistaprint, men der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen, hvis nogen allerede har lavet noget flot:D
Tak Det var vist en herinde der absolut mente mit Hello Kitty klistermærke var ulovligt Men jeg er da glad for hvis det er forkert. Jeg har nu osse kørt foran indtil flere politibiler uden at de har påtalt det Og det sidder der hvor jeg alligevel ikke kan se ud for nakkestøtten på bagsædet
Jeg har forresten et ekstra af det… jeg købte et mere til at ha’ hvis jeg nu skulle blive pålagt at fjerne det…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1066307]Tak Det var vist en herinde der absolut mente mit Hello Kitty klistermærke var ulovligt Men jeg er da glad for hvis det er forkert. Jeg har nu osse kørt foran indtil flere politibiler uden at de har påtalt det Og det sidder der hvor jeg alligevel ikke kan se ud for nakkestøtten på bagsædet
Jeg har forresten et ekstra af det… jeg købte et mere til at ha’ hvis jeg nu skulle blive pålagt at fjerne det…[/QUOTE]
Man må gerne dække bagruden og de bageste sideruder, i de fleste kassevogne er der jo slet ikke bakspejl eller vindue bag til