KMR til nyfødt

Jeg tror at jeg kommer til at give Lou Lou’s killing lidt hjælp til mad.
Hun har tabt sig fra i går og Lou Lou vil ikke så gerne være i kassen uden at jeg sidder der hele tiden.
Men jeg mener at have læst at man ikke skal give det rent til en nyfødt, altså at der skal blandes vand i.
Er der mon nogen som ved det :?
Eller mon jeg skal vente lidt endnu.
Den lille er såmænd kvik nok og vil gerne patte, men der er nok ikke kommet meget gang i mælken når det kun er en bette sk*d :smiley:

1/3 har jeg set folk skrive, rigtig mange steder :slight_smile:

Mon det hjælper også at give mormis lidt KMR:? Måske der kommer mere gang i mælken ad den vej:?

Altså 1/3 del KMR.
Eller 1/3 vand ?

Jeg ved ikke om det ville hjælpe.
Hun drikker kaffefløde og grovæder mad så tror ikke at det ville hjælpe.

1/3vand. :slight_smile: Og husk selvfølgelig: flydende KMR, ikke pulver, til sådan en lille en :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Jo, det er også flydende :slight_smile:

1/3 vand :slight_smile:
Altså 2/3 KMR og 1/3 Vand

Andre steder siger de 1/3 KMR, 1/3 Gedemælk 1/3 vand.
Andre steder 1/2 KMR 1/2 Vand

Den med Gedemælk tror jeg selv jeg ville vælge hvis jeg kunne få fat på Gedemælken.

[QUOTE=Egeberg;791916]1/3 vand :slight_smile:
Altså 2/3 KMR og 1/3 Vand

Andre steder siger de 1/3 KMR, 1/3 Gedemælk 1/3 vand.
Andre steder 1/2 KMR 1/2 Vand

Den med Gedemælk tror jeg selv jeg ville vælge hvis jeg kunne få fat på Gedemælken.[/QUOTE]

Nu ved jeg ikke om I har Irma hvor I bor, men de har gedemælk (I hvert fald 90% af dem jeg har været i).

Det har vi desværre ikke, men når/hvis jeg engang skal bruge det må jeg se om der ikke ligger en Gede-farm et sted heromkring, og ellers mener jeg faktisk at have set man kan bestille det over nettet :gruble:
Men tak ellers! :slight_smile:

Jeg har også hørt det skal blandes med kogt vand. Men noget fik mig til at tænke. Nu er det sådan at har givet modermælks erstatning til mine børn fra de var ca 5 måneder + - og der skal man jo blande pulveret med kogt vand. Men min SP lagde stort trykt på at man ikke måtte blande det sammen før at temperaturen på bandet var faldet for ellers drabte man vitaminerne osv i erstatningen. Gælder det også når man blander kmr med kogt vand?

Tak for hjælpen.:slight_smile:
Nu har jeg lavet en blanding og givet hende et par dråber som hun gerne ville drikke :slight_smile:
Men jeg er nu lidt nervøs for det lille pus :frowning:

:kryds: for lillepigen :hjerte:

her kan man købe gedemælk - hvis man ellers er til det :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;791943]Tak for hjælpen.:slight_smile:
Nu har jeg lavet en blanding og givet hende et par dråber som hun gerne ville drikke :slight_smile:
Men jeg er nu lidt nervøs for det lille pus :([/QUOTE]

Det er så hårdt, fordi der er så lidt, man kan gøre. Men det lyder da godt, at hun gerne ville tage en lille tår. :kryds:

PS - den mindste, overlevende killing vi har haft, vejede blot 62 gram ved fødslen. Han blev 12 år i december og lever i bedste velgående. Så du må ikke fortvivle over, at hun er mindre end du er vant til. :slight_smile:

Jeg glemte at skrive, at jeg selvfølgelig krydser alt for den lille :slight_smile:

Held og lykke med den bette, jeg tror på, at hun nok skal klare sig :kryds: :kryds:

Held og lykke med hende, det nok skal gå :kryds:

[QUOTE=holymoly;791961]Det er så hårdt, fordi der er så lidt, man kan gøre. Men det lyder da godt, at hun gerne ville tage en lille tår. :kryds:

PS - den mindste, overlevende killing vi har haft, vejede blot 62 gram ved fødslen. Han blev 12 år i december og lever i bedste velgående. Så du må ikke fortvivle over, at hun er mindre end du er vant til. :)[/QUOTE]

Ja, det er så.
Lige nu ligger hun og får en lille tår hos Lou Lou.
De er stillet tæt op af radiatoren for at den lille skal kunne holde varmen.
Lou Lou vil jo ikke være på badeværelset som ellers er med dejlig gulvvarme.
Og der plejer hun ellers at skulle være…dumme mis :tihi:

Ja, 62 g er ikke meget, så er hende her jo stor :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;791959]Beautyfullpets Selective Pet Supplies

her kan man købe gedemælk - hvis man ellers er til det :)[/QUOTE]

Tak.:slight_smile:
Jeg håber at det går med KMR til at starte med :slight_smile: