Jeg har søgt udenlandske sider tyndt for det og alle har det på siderne, men når man vil bestille, så er det ikke leverbart
Jeg har også spurgt dyrlæger her i nærheden. De havde heller intet.
Jeg vil jo gerne have noget hjemme til om ca 14 dage, når Evelina skal føde
Jeg har også søgt det overalt.
Min dyrlæge har fået besked om at de skulle få det omkring d. 23/3. Det passer også meget godt med at jeg har set på en salgside på internettet, at de skulle få det d. 22/3.
Så skal vi ikke krydse fingre for at det gælder nu…
Jeg er på mobilos lige nu og den vil ikke rigtigt samarbejde med deres hjemmeside, så jeg ku ikke få lov at komme i indkøbskurven og se, hvad fragten er.
Må lige kigge imorgen, når jeg er på pc’en
[QUOTE=DK Mammarazzi;1040486]Ja det er jo en noget anden pris på Hyperdrug
Jeg er på mobilos lige nu og den vil ikke rigtigt samarbejde med deres hjemmeside, så jeg ku ikke få lov at komme i indkøbskurven og se, hvad fragten er.
Må lige kigge imorgen, når jeg er på pc’en :)[/QUOTE]
Ellers så smid en pb til Camilla korat,mener hun lige har købt hjem
Jeg vil blive meget overrasket, hvis hyperdrug har flere små dåser kmr på lager. Jeg købte deres lager på 12 dåser for ikke så længe siden. Jeg har 5 dåser kmr “til overs” - de er lovet til levering i Fredericia i weekenden.
Jeg er helt sikker på mine dyrlæger har det på hylderne både pulveret og den flydende.
Jeg kører gerne omkring dem inden jeg tager til Fredericia…så kan de hentes i hittekattestanden.
Jeg kan ikke huske priserne, beklager
Send en PB, mail, sms
kattegale,[email protected]
hv is jeg skal tage noget med
Hyperdrug har bekræftet overfor mig, at de ikke har flydende kmr på lager. De håber at få det igen omkring d.29.3.
Jeg har også forespurgt hos petag.com i USA, om de sender til DK og til hvilken pris - jeg fortalte, flydende kmr ikke er tilgængeligt i Europa pt. Når jeg får svar, får I besked.
Revivalanimal.com sender til DK og har KMR på lager. De har også Just Born som er i papbrikker - tror de er billigere at sende fordi de kan stables så de fylder mindre og sikkert er lettere. Jeg har bestilt diverse - fragten løb op i næsten det samme som jeg købte for - og så snupper de det måske i tolden - men stadig tror jeg ikke det bliver dyrere end herhjemme
Lige en fodnote: de mailer dig når de ved hvad fragten er og sender intet før det er bekræftet
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1040597]Revivalanimal.com sender til DK og har KMR på lager. De har også Just Born som er i papbrikker - tror de er billigere at sende fordi de kan stables så de fylder mindre og sikkert er lettere. Jeg har bestilt diverse - fragten løb op i næsten det samme som jeg købte for - og så snupper de det måske i tolden - men stadig tror jeg ikke det bliver dyrere end herhjemme
Lige en fodnote: de mailer dig når de ved hvad fragten er og sender intet før det er bekræftet[/QUOTE]
Tak for tippet:) Revivalanimal har netop udsalg i disse dage (2 dage endnu!) + mængderabat:ok: Gad vide, om nogle vil være med i en hurtig bestilling på mindst 25 små dåser kmr til $2.39 dåsen
PS! Nu har jeg bestilt 25 dåser:ok: