Kmr

Er der nogle, der ved hvor jeg kan få fat i det?

Jeg har søgt udenlandske sider tyndt for det og alle har det på siderne, men når man vil bestille, så er det ikke leverbart :frowning:
Jeg har også spurgt dyrlæger her i nærheden. De havde heller intet.

Jeg vil jo gerne have noget hjemme til om ca 14 dage, når Evelina skal føde

Jeg må desværre melde pas :slight_smile: Jeg har også søgt højt og lavt uden held… så satser på Dione sørger for de små… så skal jeg nok få heldt noget fløde i hende :slight_smile:

Eneste sted jeg har kunne finde hvor det er på på lager er her, også dyreste sted jeg har set det
http://www.alttilhundogkat.dk/mlkeerstatningsutteflasker?/Generelt/KATTE/Kat%20m�lkeerstatning/M�lkeerstatning%20til%20kat.%20KMR%20Flydende%20325ml./&showitem=11044

Jeg har også søgt det overalt.
Min dyrlæge har fået besked om at de skulle få det omkring d. 23/3. Det passer også meget godt med at jeg har set på en salgside på internettet, at de skulle få det d. 22/3.
Så skal vi ikke krydse fingre for at det gælder nu…

Jeg nægter i hvet fald at give 99 pr dåse :slight_smile:

Helt enig ellers har hyperdrug det på lager i begge str, men aner ikke hvad fragt er

Jeg SYNES jeg så en dåse af det hos Odense dyrehospital, da vi var deroppe i går.

Ja det er jo en noget anden pris på Hyperdrug :slight_smile:

Jeg er på mobilos lige nu og den vil ikke rigtigt samarbejde med deres hjemmeside, så jeg ku ikke få lov at komme i indkøbskurven og se, hvad fragten er.
Må lige kigge imorgen, når jeg er på pc’en :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1040486]Ja det er jo en noget anden pris på Hyperdrug :slight_smile:

Jeg er på mobilos lige nu og den vil ikke rigtigt samarbejde med deres hjemmeside, så jeg ku ikke få lov at komme i indkøbskurven og se, hvad fragten er.
Må lige kigge imorgen, når jeg er på pc’en :)[/QUOTE]
Ellers så smid en pb til Camilla korat,mener hun lige har købt hjem :slight_smile:

Det har jeg allerede gjort :slight_smile:

Jeg vil blive meget overrasket, hvis hyperdrug har flere små dåser kmr på lager. Jeg købte deres lager på 12 dåser for ikke så længe siden. Jeg har 5 dåser kmr “til overs” - de er lovet til levering i Fredericia i weekenden.

Ifølge min dyrlæge kommer der KMR mælk til Danmark i uge 12 - men han ville ikke hænges 100% op på det.

Det ser ud til at de har det her: http://dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=68,69&id=3357

Jeg er helt sikker på mine dyrlæger har det på hylderne både pulveret og den flydende.
Jeg kører gerne omkring dem inden jeg tager til Fredericia…så kan de hentes i hittekattestanden.
Jeg kan ikke huske priserne, beklager
Send en PB, mail, sms
kattegale,[email protected]
hv is jeg skal tage noget med

Jeg har fået to af dkkorat, så jeg nøjes med dem i starten, men tak for buddet Brita :slight_smile:

Hyperdrug har bekræftet overfor mig, at de ikke har flydende kmr på lager. De håber at få det igen omkring d.29.3.

Jeg har også forespurgt hos petag.com i USA, om de sender til DK og til hvilken pris - jeg fortalte, flydende kmr ikke er tilgængeligt i Europa pt. Når jeg får svar, får I besked.

Revivalanimal.com sender til DK og har KMR på lager. De har også Just Born som er i papbrikker - tror de er billigere at sende fordi de kan stables så de fylder mindre og sikkert er lettere. Jeg har bestilt diverse - fragten løb op i næsten det samme som jeg købte for - og så snupper de det måske i tolden - men stadig tror jeg ikke det bliver dyrere end herhjemme

Lige en fodnote: de mailer dig når de ved hvad fragten er og sender intet før det er bekræftet

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1040597]Revivalanimal.com sender til DK og har KMR på lager. De har også Just Born som er i papbrikker - tror de er billigere at sende fordi de kan stables så de fylder mindre og sikkert er lettere. Jeg har bestilt diverse - fragten løb op i næsten det samme som jeg købte for - og så snupper de det måske i tolden - men stadig tror jeg ikke det bliver dyrere end herhjemme

Lige en fodnote: de mailer dig når de ved hvad fragten er og sender intet før det er bekræftet[/QUOTE]

Tak for tippet:) Revivalanimal har netop udsalg i disse dage (2 dage endnu!) + mængderabat:ok: Gad vide, om nogle vil være med i en hurtig bestilling på mindst 25 små dåser kmr til $2.39 dåsen :gruble:
PS! Nu har jeg bestilt 25 dåser:ok:

Pill Pockets er også på tilbud

Det er et produkt, jeg endnu ikke har set ideen med:S De er “fedtede” og gør pillerne sværere at håndtere IMHO:S