Kmr

Det ser ud til at de stadig har de store dåser her: http://www.alttilhundogkat.dk/mlkeerstatningsutteflasker?/Generelt/KATTE/Kat mælkeerstatning/Mælkeerstatning til kat. KMR Flydende 325ml./&showitem=11044

Både stor og lille her: http://www.dyrenesno1.dk/m%C3%A6lke-erstatning-c-47_107_267.html

og her: KMR Modermælkserstatning Til Katte Killinger Pulver Til Opløsning

Jo men alt til hund og kat er linket til tidligere, men de tager simpelthen en ufattelig høj pris i forhold til andre steder. Da jeg bestilte ved dyrenes no 1 fik jeg mail om der var udsolgt

Bokse? Er det så “rigtig” KMR? For de plejer da at være i dåser? :slight_smile:

Kører forbi i morgen, så ser efter :slight_smile:

Jeg er kommet i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet modtager min KMR bestilling, da jeg har modtaget flg mail fra Kruuse (den danske forhandler af KMR)

Hej Camilla,

Jeg har modtaget din henvendelse via Pet AG vedr. KMR mælkeerstatning.

Vi forhandler KMR mælkeerstatning til dyrlæger og dyrehandlere i Skandinavien. Desværre er vores seneste sending tilbageholdt i USA pga. ændrede eksportregler for denne type produkter til Europa.

Pet Ag arbejder ihærdigt på at løse dette. Det er selvfølgelig meget uheldigt, men der er ikke noget vi kan gøre her fra.

Dog kan jeg oplyse, at vi stadig har lager af KMR pulver i 340 gram på lager. Jeg håber, at det kan hjælpe dig.

Venlig hilsen/Kind regards
Gro Poulsen

Jeg har svaret, at jeg ikke er interesseret i KMR pulver, og at jeg ikke håber, dette betyder, min bestilling slet ikke går igennem:S

Jeg fandt KMR de store dåser til 70 kr idag i Aalborg. Det er vet i City syd der havde 4 dåser på lager og der er stadig 3.

Min pakke fra Revival ankom i mandags. Levering fra USA = 6 dage

Min pakke fra revival er kommet:) - tilsyneladende uden en hilsen fra toldvæsenet:kryds:

KMR dåserne er egt købt til Oddy, men han er nu vænnet fra, så jeg har 25 små dåser flydende KMR “til overs”:wink:
Planen er at have evt bestilte dåser med til hhv seminar Horsens og show i Rødovre - evt overskydende dåser vil blive doneret til hhv FIP raffle og Viking Cats raffle.
Bestillinger bedes afgivet i pb:)

Hvor lang er holdbarheden på dem? jeg vil nok gerne bede om et par dåser, hvis de kan holde sig længe (skal nok skrive en pb, hvis det er)

Det har jeg ikke tjekket… Tjekker i morgen:)

Nå, det er der du har det fra. Det hedder altså KMR ikke HCM, bare vi enig.

Åh ja, jeg kan godt se jeg fik spurgt om du havde HCM flydende på FB! :klapper:

De første 12 dåser er bestilt :slight_smile:

Jeg ville gerne aftage 4 stk. :slight_smile:

Jeg kan bedre overskue pb…

      • Updated - - -

STOP! Så er dåserne afsat:ok: De fleste bliver afhentede i Horsens:)

Jeg vil godt lige viderebringe en anmeldelse af Gimpet cat milk: Kitten Treats & Supplements | Buy the Best Kitten Treats at zooplus

Jeg har anmeldelsen fra én, der er meget erfaren i at opflaske (hitte)killinger, og hun siger, at Gimpet stort set aldrig klumper - hun har haft én flaske stående i køleskabet i 2 måneder, uden at det klumpede, bare for at teste det. Og killingerne skulle efter sigende elske det.

Så bare lige en anbefaling, hvis man ikke kan få fat i flydende KMR.

Ved fintælling ser det ud til, at jeg stadig har 4 dåser kmr:) Alle, der har bestilt via pb eller denne tråd, burde have fået en pb nu - føler du dig overset, bedes du sende en pb ASAP!

Så vidt jeg husker, så kan du godt risikere at få toldopkrævningen pr. post efter pakkens ankomst. Bare så du ved det. Men krydser fingre for, at den slap igennem :kryds:

Tak for advarslen:tak: Jeg har tænkte på den risiko - den regning tager vi, som den kommer :wink: I mellem tiden :kryds: der for ingen regning:kryds:

Nej tak, den ulejlighed behøver de ikke gøre sig. Mine varer var her 6 dage efter bestilling - så jeg håber både mine og Camillas er gået igennem