Knud og Co

Har lige været henne og nulre små mislinger. NUUI:besvimer: de er sødde
Se selv …(forøvrigt skiftede en af de sortmakreltabby køn…det er ikke en dreng men en pige)…så det er 1 han…ham den røde Elin skal have og 4 piger.
Til sidst en yderst tilfreds mormis :wehuu:

Hvor er de skønne - og ingen af dem er uheldige nok til at hedde Knud :tihi:

I kender vel den her:

“Hvis han falder lidt uheldigt ud - kan man jo altid kalde ham for Knud.”

Det navn er altså en ommer!

:argh::argh::argh:

Hold da lige bøtte de er dejlige :wehuu: og en tilfreds mormis kan man se :slight_smile:

Hvor er de fiiiine :wehuu:

Hej Knud…hvor er du fin, og det er dine søskende også. :wehuu:

Brita har du set min pb?

Min veninde er helt forelsket i en af de tortie :slight_smile:

Jeg skulle have været en smule hurtigere med mit kamera…for inden jeg fik taget bilederne var de næsten færdige med at frææse rundt. Man kan tydelig se på Knud hans batterier er ved at være opbrugte og 27 sekunder efter første billede var taget lå han da også og sov i nullerputten.
NÅR man er 6 uger er ens batterier endnu ikke på duracell-niveau

Men de er alle blevet køsset på og i week-enden skal to familier se på de 3 resterende ledige mislinger.
Så går alt vel (for jeg kender begge hold så jeg er tryg ved det HVIS de vælger misling) så er der dybest set KUN 1 misling tilbage

[quote=Nevadaisy;391536]Brita har du set min pb?

Min veninde er helt forelsket i en af de tortie :)[/quote]

Jeg har lige kigget mine PB’er igennem…der er ingen fra dig…noget må være gået galt:?
Den ene tortie har Cecilie valgt men den anden er stadig ledig.
OG lige hende er min yndlings…hun nærmest putter sig ind til èn og hun er SÅ bedårende…det er hende der er den lyseste tortie på billederne.
Havde jeg skullet vælge var det blevet hende, men det skal jeg ikke…jeg har misser nok :rock:

Hanne…det er hende på billede 4…jeg mener helt seriøst man kan se hvor nutte og sødde hun er.

[quote=kamikaze;391551]Jeg har lige kigget mine PB’er igennem…der er ingen fra dig…noget må være gået galt:?
Den ene tortie har Cecilie valgt men den anden er stadig ledig.
OG lige hende er min yndlings…hun nærmest putter sig ind til èn og hun er SÅ bedårende…det er hende der er den lyseste tortie på billederne.
Havde jeg skullet vælge var det blevet hende, men det skal jeg ikke…jeg har misser nok :rock:[/quote]

Meget mærkeligt at min PB ikke er kommet frem :øhmm: Men det lyder rigtig godt - men er hun en af dem familierne skal kigge på i weekenden? Kan du ikke skrive på en PB hvordan min veninde kan få kontakt med dig - det er lettere hvis I selv snakker sammen :slight_smile: hun er på udkig efter en rigtig puttetrold, så det lyder jo til at kunne være et match :slight_smile:

Det ene hold ved jeg er ude efter en hunkat…og da den ene makreltabby jo skiftede køn iaften (det var Pernille der fortalte mig hun godt nok syntes den lignede den anden i måsen og så måtte jeg jo kigge efter)…så er det jo egentlig alle 3 de er interesseret i…altså at de kan vælge hvilken det nu er lige de syntes om. Det andet hold ved jeg ikke endnu.
De bor også herude så vi kender hinanden.
Begge hold ER inde i alt mit hittemisse-noget og kender reglerne.
Så jeg kan KUN sige…jeg ved ikke hvad fremtiden byder.
Men jeg er hjemme hele week-enden og det er Pernille, Cecilie og Boris også (de der har Savannah og børn)

Det er klart - først til mølle (altså når det er egnede købere :))

Men under alle omstændigheder skal min veninde jo “bruge” en mis - og lykkes det ikke med disse får du jo nok (desværre) nogle nye, så det vil være fint hvis hun kan komme i kontakt med dig, så I lige kan snakke sammen :slight_smile:

Hold da op, hvor er de nuttede :wehuu:

Hvor er de fine :inlove:

Åhhhhhhhh de er skønne alle sammen, og så smuk en mormis :iloveyou:

Hvor er de dejlige allesammen, men Knud er da slet ikke til at stå for. Hans Otto må have været en så lille og sød fyr.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;391755]Hvor er de dejlige allesammen, men Knud er da slet ikke til at stå for. Hans Otto må have været en så lille og sød fyr.
Knus Elin[/quote]
Ifølge Pernille, Cecilie og BOris er det Røde, som de kalder Knud der er den mest mor-glade. Og den der er mest fremme i poteskoene når det gælder mad. Iaftes da jeg havde FP vådkost med stod han MIDT i maden :rock: og guflede løs. Jeg glemte IGEN min 1 ggrams digivægt :doh: så jeg fik dem ikke vejet. Men jeg vil tro han vejer et godt stykke over 600 gram…han er kuglerund og FEEED:)
Jeg er sikker på Hans Otto har været lige så bette og nusket engang:wehuu:

Hold da op, hvor er de nuttede :wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

Har jo haft travlt med at skrabe hittekattepenge sammen, så det har været lidt skralt med at få besøgt Knud og Co.
Men her for en time siden fik jeg mig samlet sammen
Så er her de sammen med deres mor der har krave på og hun er fuldstændig ligeglad med den…dejligt

Knud var forøvrigt slem det meste af tiden :ups: det lover godt.
Pernilles kollega er hoppet fra og det er helt ok. Grunden er hun ikke er sikker på hvad hendes kat vil sige…den er 6 år og lidtegenrådig…så det er en klog beslutning, MEN det vil så sige de to sortmakreltabbu med hvidt piger er ledige.
Seriøse henvendelser kan maile på
[email protected]

Gud han er sød :slight_smile:

Og de andre… Godt jeg ikke har plads til sådan en lille “ny Nemo”:slight_smile: SUUUK - jeg fatter ikke, at de ikke er revet væk:-)