Knud's tråd!

Som i jo sikkert ved, hentede jeg lille Knud sammen med lille Bit, onsdag d. 20/11 hos Mette i Esbjerg.

Turen hjem i kassen med Bit, var Knud HELT stille. Han lå bare og sov.

Da vi ankom derhjemme, fik Fluxx lov til at snuse ind i transportkassen, og han virkede på ingen måde hverken skræmt eller sur, så vi lukkede lille Knud ud!

Her er hvordan det så ud, ca 5 min efter ankomsten til Østerbro. Læg mærke til Fluxxemandens nysgerrige udtryk. HAHA den kat har de fedeste udtryk!! Hvem er duuuuuu? Skal vi leeeeege? Din numse lugter mææææærkeligt, lad mig vaske den for dig!!

Knuden har fået tonset så meget med Fluxx, at Fluxx LIGE må hvile dellenpyen lidt på gulvet. PYHA det er hårdt at være storebror!
Fluxx går og kurrer, og kalder på Knud, som tror at Fluxx er hans mor, og har forsøgt at patte mælk hos Fluxx…

Jeg lavede en lille hule under dynen, og åååh det var så hyggeligt, der blev vasket og nusset og pusset om hinanden.

  • Og så skete det underlige… At Knud er så intuitiv, og så god til at tale ‘kat’, at det lykkes ham at snige sig helt ind på Rosa! Hun knurrede godt nok lidt, men fordi Knud er så rolig, og overhovedet ikke dasker ud efter Rosa, fik han lov at snuggle sig op ad hende. De ligger nu ofte sammen imellem os om natten, helt kattekludret ind i hinanden.

Lille Knud i køjen. Han er glad for at sove, det er han altså. Han har faktisk kun fræs på tidligt om morgenen, og sent om aftenen. Ellers vil han gerne sove eller spise. Se hvor sød han er… Han er helt uimodståelig varm og lækker og nuttet!

Så er der sgu klynge!! Knud har simpelthen vist sig, at være limen, der binder katteflokken sammen.

Jeg har glemt at billede, hvor han også ligger helt opad sure Siff, men det findes!

Vi er SÅ glade for lille Petheavens KiloKalories Knud :thumbup::hjerte:

Ih altså sikke en solstrålehistorie:-) Og hvor er han lækker den lille Knud :hjerte: Der er ikke noget at sige til, at selv damerne falder for ham!

Sikke en dejlig sammenføring :thumbup:
Stort tillykke med ham :flag::hjerte:

Skønne billeder af en dejlig sammenføring. :hjerte:

Knud har da bare en supergod karakter, når han så hurtigt har kunne charmere sig ind på alle - inklusive damerne. :slight_smile:

Det er simpelthen SÅ fantastisk, at han bare vader ind og charmer alle på stribe. :smiley:

Og KiloBit sover altså også meget - der er VILD boogie på det meste af formiddagen - så går man omkuld - en lille legetur igen sent på aftenen - og ellers sove, sove, sove. :slight_smile:

Hvor fantastisk! Stort tillykke med ham - og med de to andres tålmodighed :slight_smile:

Tillykke - du har fået Peterbald! :thumbup:

Det ér altså dejligt at det er gået så nemt - især når nu I har været så bekymrede over damernes reaktion :slight_smile:

Ja, Peterbalds sover meget - og så tager de nogle ture indimellem, så hele huset ryster :wink:

SÅ skønne billeder :hjerte:

Knus til dig og gemalen - og pandekys til Knuden :wink:
/Mette

Hvor er han da bare daaaarjlig :wehuu:

Forstår godt at alle elsker Knus :hjerte:

:flag: Tillykke med den dejlige lille Knud :hjerte: og en fantastisk sammenføring.

Har siddet og tænkt på hvornår de billeder kom :wink:

Men det er jo en sammenføring made in heaven. Bliver spændende at følge hans bedrifter !

Hvor er det da herligt med så nem og ligetil en sammenføring. Især efter den omgang i havde sidst :slight_smile:

Og han er da bare for nuser og chamerende, ham den lille chokolade knap

Fine billeder af en dejlig kat/dejlige katte. :smiley:
Det er da et skønt sind han har :thumbup:

Hold da op, sikke en god sammenføring og stort tillykke med skønne Knud. Hvor er han og hans nye venner bare for dejlige

[QUOTE=Mette Mejdahl;1134249]Tillykke - du har fået Peterbald! :thumbup:

Det ér altså dejligt at det er gået så nemt - især når nu I har været så bekymrede over damernes reaktion :slight_smile:

Ja, Peterbalds sover meget - og så tager de nogle ture indimellem, så hele huset ryster :wink:

SÅ skønne billeder :hjerte:

Knus til dig og gemalen - og pandekys til Knuden :wink:
/Mette[/QUOTE]

Sover de mere end “almindelige” siatalere? Det er måske for at gemme energi til at holde varmen så? (selvom de jo ikke allesammen er lige skaldede)

Det er en rigtig SKØN sammenføringshistorie det her :smiley: Tillykke igen med lækre lille Knud! (og Knud er et fantastisk navn!)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1134727]Sover de mere end “almindelige” siatalere? Det er måske for at gemme energi til at holde varmen så? (selvom de jo ikke allesammen er lige skaldede)
[/QUOTE]

Ja, det tror jeg - uden at have nogen som helst saglig backup på det :wink:

Men ja, nu mindre pels man har, jo mindre leger man og jo mere sover man.
Kronk og Jacquotte er rimelig aktive begge to, Flap sover mere (vi glemmer tit at han ikke er ret gammel - fordi han opfører sig gammelt).
Rynke (Kiras) leger ret sjældent (selvom nyt sengetøj kan gøre selv en skaldet kat overstadig), og sidder meget og putter sig.

Kira og jeg har konstateret at de hårløse og næsten hårløse er soldrevne - når de har solbadet en times tid eller to, bliver de både selvrensende og legesyge!

Så jeg tror at hvis man skal have en nøgen Peterbald, der opfører sig som en “Brushie”, skal man skrue meget højt op for varmen :wink:

/Mette

Åh Helle :slight_smile: Det er så skønt med en hurtig og smertefri sammenføring :slight_smile: Tillykke igen med ham den bette Knud :slight_smile:

Lille Knud har holdt mig vågen meget af natten… Han kom og puttede under min dyne, helt oppe under hagen, og hver gang jeg faldt i søvn, kom der er lille pote op i mit ansigt… Så skulle jeg ae ham under hagen, og det er SÅ sødt… Han har jo kalkunpludder under hagen, og man kan hive i det og nulre det.
Rosa og Fluxx insisterede også på, at ligge i haserne, og det er bare vildt irriterende nogen gange. De NÆGER at flytte sig, selvom jeg hiver og flår i dynen :thumbdown::tihi: Fluxx er temmelig tung nu, så han er ikke sådan lige at vippe ned af sengen, HAHA. På et tidspunkt hang han med hele overkroppen ud over kanten, med bugen i vejret, men IKKE om han ville ned, han hagede sig fast med næb og klør, hæhæ.

Knud og Fluxx kan være ret så voldsomme, de bider hinanden i struben og i nakken, og ja, over det hele. Fluxx lægger sig oven på Knud så han bliver helt væk, og straks efter SPONSER Knud efter Fluxx, og jumper ham. Jeg kan godt mærke, at jeg aldrig har haft 2 drenge der leger sammen før!

[QUOTE=HelleC74;1134928]Lille Knud har holdt mig vågen meget af natten… Han kom og puttede under min dyne, helt oppe under hagen, og hver gang jeg faldt i søvn, kom der er lille pote op i mit ansigt… Så skulle jeg ae ham under hagen, og det er SÅ sødt… Han har jo kalkunpludder under hagen, og man kan hive i det og nulre det.
Rosa og Fluxx insisterede også på, at ligge i haserne, og det er bare vildt irriterende nogen gange. De NÆGER at flytte sig, selvom jeg hiver og flår i dynen :thumbdown::tihi: Fluxx er temmelig tung nu, så han er ikke sådan lige at vippe ned af sengen, HAHA. På et tidspunkt hang han med hele overkroppen ud over kanten, med bugen i vejret, men IKKE om han ville ned, han hagede sig fast med næb og klør, hæhæ.

Knud og Fluxx kan være ret så voldsomme, de bider hinanden i struben og i nakken, og ja, over det hele. Fluxx lægger sig oven på Knud så han bliver helt væk, og straks efter SPONSER Knud efter Fluxx, og jumper ham. Jeg kan godt mærke, at jeg aldrig har haft 2 drenge der leger sammen før![/QUOTE]

Hvor er det godt at i fik lille Knud, for der lyder virkelig til at være liv & glade dage hos jer nu :hjerte:

[QUOTE=HelleC74;1134928]snip

Knud og Fluxx kan være ret så voldsomme, de bider hinanden i struben og i nakken, og ja, over det hele. Fluxx lægger sig oven på Knud så han bliver helt væk, og straks efter SPONSER Knud efter Fluxx, og jumper ham. Jeg kan godt mærke, at jeg aldrig har haft 2 drenge der leger sammen før![/QUOTE]

Den der kender jeg alt for godt… Synes godt nok også det kan se helt vildt og voldsomt ud når bette Jack og Nobby leger!

Det er sådan, Chili (overvægtig hunkat på 1 1/2 år) gør ved Krummeluren (fire måneder) herhjemme. Lægger sig oven på ham, så man slet ikke kan se ham. Jeg har et par gange været helt bekymret for ham, men som du også skriver - øjeblikket efter kommer Krummen jagende efter Chili. Så han går slet ikke af vejen for lidt rough and tumble :slight_smile:

Hvorom alt er - hvornår kommer der flere billeder? :venter: