Knud's tråd!

:lovelove:

Hvor ser det bare skønt ud! :hjerte:

Knud blev vejet i lørdags. Han vejer 4,5 kg.

Jeg må lige se, om han kan sidde stille længe nok, til at blive fotograferet! Han er ekstremt bastant i det! - Og lidt hængebug har han altså også, baby-py!

Dellepy må ligge til familien. :wink: For det har Kilo også. :tihi: Og det har hun faktisk haft hele tiden - en dejlig og varm og lille blød mavse. :hjerte:

Ih glæder mig til nyt Knud billede:-)

[QUOTE=HelleC74;1164529]Knud blev vejet i lørdags. Han vejer 4,5 kg.

Jeg må lige se, om han kan sidde stille længe nok, til at blive fotograferet! Han er ekstremt bastant i det! - Og lidt hængebug har han altså også, baby-py![/QUOTE]

Holy - troede det var en mindre race :uha:

Han vejer 100g mere end Jack!

Det var hvad det kunne blive til idag, Knud havde ikke tid… Han er allerede på vej i spring nedigen her.
Han ligner Kronk meget, dog er Knud mere spidsnæset.
Jeg må have et foto af en af de andre katte ved siden af til sammenligning af str :slight_smile:

Han har det blødeste bløde velour på mavsen.

prøver lige mednogle flere billeder.
Se pyen på det dårlige mobilbillede…

Knud i Brittas nullerput

Nuuuj en lille Eddie i plys :hjerte::hjerte: Ham får du mange fantastiske timer med - det kan man allerede se på foto - hvor er han skøn :thumbup: Stort tillykke med Knud-musen:hjerte:

Hvor er han sød med den lille hænge-py. :wehuu:

Hvornår bliver der egentligt holdt kattenus på Østerbro?? :venter:

:juhu: Dellepy :smiley: I love it :smiley:

Ja det må du nok spørge om!!

Hvor er han dog bare en smuk kat.:hjerte:

Nuuurh hvor er han sød:hjerte: Og rigtige mænd har da lidt mave;)

Hihi - mini Kronk! :hjerte:

Han ligner godt nok Kronk meget (har dog en bedre profil end Kronk ser det ud til :wink: )

Men dellepyen… den skal være der, meeeeeen måske med liidt mindre fyld i end Knuds :stuck_out_tongue:

/Mette

3 ud af 4 katte idag i varmen. Total splatkatte. Siff havde lagt sig ned i kælderen, hvor temperaturen er til at holde ud.

Knud er nu på 5,6 gode kg, og får børstet tænder stort set hver dag, og selvom han ikke elsker det, er han glad igen så snart han er sluppet fri. Han er fuldstændig vidunderlig, vi elsker ham, og så fælder han ikke! Peterbalds forever her siger jeg bare.

Vi har måtte droppe vådmad, da Fluxxs mave slet ikke tåler det. Tynd Fluxxemave er bare ikke et hit her, og der er nul problemer på kun tørt. Knid er til den fedladne side, så han behøver ikke ekstra vådt, men de andre tre får lidt engang imellem, det er bare synd for Fluxx, han er såååååå madglad, og jeg vil ikke snude ham.

Siff har jo allergi, og har altid kun tålt hills med lam, men jeg er ved lige så stille at blande Orijens i, da jeg gerne vil give dem kornfrit foder. Siff ser ud til at kunne tåle en 50/50 blanding af Orijen og Hills, så det må være sådan det er.

Rosa får medicin hver dag mod den kroniske mundbetændelse, og det hjælper på løbeøjnene, så det fortsætter vi med, og håber Ruhnau har bedre nyt ved næste mundtjek.

Det var en lille update på flokken fra Østerbro :wink:

Dejligt at det går så godt og skønne billeder :hjerte:

Hvis Knud er lidt rund vil ekstra vådkost nu nok være en god ting, da det mætter mere end tørkosten og overvægtige derfor typisk taber sig lidt hvis de får en del vådkost. :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1190202]Dejligt at det går så godt og skønne billeder :hjerte:

Hvis Knud er lidt rund vil ekstra vådkost nu nok være en god ting, da det mætter mere end tørkosten og overvægtige derfor typisk taber sig lidt hvis de får en del vådkost. :)[/QUOTE]
Han får rådt når jeg har, for det kan jeg snige frem uden Fluxx kan høre lyden af dåse og lugten af vådt, men han spiser faktisk ikke så meget, heller ikke af det våde når det bliver serveret, så jeg ved ikke helt hvordan han er blevet så blød :høhø:

En lille dellepy ligger altså til familien, skullle jeg hilse og sige fra Kilo. :wink: Hun har også en blød bette mavse, selvom hun jo ikke er en stor kat. :slight_smile:

Dejligt at høre nyt fra flokken din :slight_smile:

Dellepy’erne SKAL være der - men der skal ikke være fyld i :stuck_out_tongue:
Men det ér svært at holde kastraterne tynde - mor Hawai ligner en spærreballon efter hun er blevet kastrat:

Til gengæld er søster Watt, slank som en ål! :slight_smile: - men hun er også fertil jo :wink:

Her er et billede af søster Byte, som bor i Slovakiet :slight_smile:

  • med 4 uger til termin! :stuck_out_tongue:

/Mette

Og så tog jeg lige et hurtigt snapshot af Watt, så i kan se “den slanke linie” :wink:

/M